M52TUB28 jõud puudub madalatel pööretel. Diagnostik tartus?
M52TUB28 jõud puudub madalatel pööretel. Diagnostik tartus?
E46 328i touring, 1998a toodetud, ls 210kkm
Madalatel pööretel puudub jõud, 3000 pöörde pealt on tunda, et jõud hakkab nüüd tulema ja 4000 pealt liigub juba täitsa hästi. Seda, kas 4000-6000 on selline jõud, nagu olema peab, ei tea, aga liigub täitsa kenasti selles vahemikus. Auto iseenesest paar nädalat tagasi platsi pealt ostetud. Otse platsi pealt tulles tundus liikuvat tugevalt <3000 rpm'ini, praegu aga pole enam midagi alles nii madalatel pööretel.
Paberil kilovatte palju, väänet ka, aga teravus samuti puudub võrreldes e36 318i'ga. Selles mõttes et.. 1500-2500 olen otsustusvõimetu, kumb auto liigub paremini, kas 318 või 328.
Käisin kiirelt otsinguga foorumi üle. Vanosega seonduvaid pööretekõikumisi nagu ei ole, klõbinat/laginat pole ka mingisugust. Mootor vaikne ja tühikäigul mõnusalt ergas. Kütusekulu tundub ka normis olevat.
Hetkel rohkem ei meenu, mida mainida.
PS: tean, et kõige lihtsam on diagnostikasse minna, aga mingi alguse probleemile võiks siit ju saada.
EDIT: Kas tartus on diagnostikat vms, kes suudaks tuvastada, kas Vanosel midagi viga?
Madalatel pööretel puudub jõud, 3000 pöörde pealt on tunda, et jõud hakkab nüüd tulema ja 4000 pealt liigub juba täitsa hästi. Seda, kas 4000-6000 on selline jõud, nagu olema peab, ei tea, aga liigub täitsa kenasti selles vahemikus. Auto iseenesest paar nädalat tagasi platsi pealt ostetud. Otse platsi pealt tulles tundus liikuvat tugevalt <3000 rpm'ini, praegu aga pole enam midagi alles nii madalatel pööretel.
Paberil kilovatte palju, väänet ka, aga teravus samuti puudub võrreldes e36 318i'ga. Selles mõttes et.. 1500-2500 olen otsustusvõimetu, kumb auto liigub paremini, kas 318 või 328.
Käisin kiirelt otsinguga foorumi üle. Vanosega seonduvaid pööretekõikumisi nagu ei ole, klõbinat/laginat pole ka mingisugust. Mootor vaikne ja tühikäigul mõnusalt ergas. Kütusekulu tundub ka normis olevat.
Hetkel rohkem ei meenu, mida mainida.
PS: tean, et kõige lihtsam on diagnostikasse minna, aga mingi alguse probleemile võiks siit ju saada.
EDIT: Kas tartus on diagnostikat vms, kes suudaks tuvastada, kas Vanosel midagi viga?
Viimati muutis Raas, 11.12.2010 10:48 34, muudetud 1 kord kokku.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Re: M52TUB28 jõud puudub madalatel pööretel
ega minu omal ka enne 4000 midagi eriti ei toimu. täpselt 4000 peal tuleb laksust tõmme
Re: M52TUB28 jõud puudub madalatel pööretel
Tõmme peaks olema juba 2000 peal.
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=489
Midagi on viga, see on kindel, sest 328 peab olema püss võrreldes 318i'ga.
Ma pole küll taibu tehnika alal, aga selliste sümptomite juures välistaks kütte probleemid. Seda ma paraku öelda ei oska, kas andur ka niimoodi jebida võib. Ja siis kõige rohkem panustaks vanoste peale.
Veel arvamusi?
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=489
Midagi on viga, see on kindel, sest 328 peab olema püss võrreldes 318i'ga.
Ma pole küll taibu tehnika alal, aga selliste sümptomite juures välistaks kütte probleemid. Seda ma paraku öelda ei oska, kas andur ka niimoodi jebida võib. Ja siis kõige rohkem panustaks vanoste peale.
Veel arvamusi?
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Re: M52TUB28 jõud puudub madalatel pööretel
Kõige lihtsam lahendus - leia foorumist sõber kellel sama mootori, käigukasti ja tühimassiga auto ning küsi proovisõitu
Re: M52TUB28 jõud puudub madalatel pööretel
Mõte on hea, kui auto oleks veidi jõuetu. See on puhta kaputt.
328i (142kw, 280nm) on sama jõudlusega mis 318i (85kw, 168nm) madalatel pööretel.
Kasvõi foori tagant ära startides, lahutad siduri ära, vajutad pedaali põhja. Mootor peaks hakkama lõhkuma kapoti all nagu metsiga rukkist, aga tegelikkuses roomab ära ja hakkab vaikselt hoogu koguma.
Eks siis jah, diagnostikasse minek. Tänud vastajatele.
328i (142kw, 280nm) on sama jõudlusega mis 318i (85kw, 168nm) madalatel pööretel.
Kasvõi foori tagant ära startides, lahutad siduri ära, vajutad pedaali põhja. Mootor peaks hakkama lõhkuma kapoti all nagu metsiga rukkist, aga tegelikkuses roomab ära ja hakkab vaikselt hoogu koguma.
Eks siis jah, diagnostikasse minek. Tänud vastajatele.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Re: M52TUB28 jõud puudub madalatel pööretel
2.8 ja manuaali proovinud ei ole, kuid esimesega peaks ikka suht kiirelt kohalt rebima...
Re: M52TUB28 jõud puudub madalatel pööretel. Diagnostik tartus?
Raas, küll sul käivad need asjad ikka lihtsalt. muudkui 280 vs. 168 ja läheb lahti, mootor hakkab kapoti all lõhkuma ja mida kõike veel...ära võta isiklikult, aga naljakas on lugeda sellist juttu
esiteks. 280*2.93 vs. 168*3.45, teiseks tõenäoliselt on ka käigukasti ülekanded erinevad, kolmandaks e36 318i ja e46 328i ei ole kohe KINDLASTI MITTE ühesuguse tühimassiga autod. pakun küll pisut umbes, kuid kuskil 250kg peaks nende autode erinevus olema.
tee nüüd palun omad järeldused ja ära enam nii umbe lahmi teinekord!
selge on see, et 2.8 mootoril peab olema madalal pöördel tuntavalt rohkem momenti, kuid nii suvaliselt pole mõtet mingeid numbreid võrrelda.
esiteks. 280*2.93 vs. 168*3.45, teiseks tõenäoliselt on ka käigukasti ülekanded erinevad, kolmandaks e36 318i ja e46 328i ei ole kohe KINDLASTI MITTE ühesuguse tühimassiga autod. pakun küll pisut umbes, kuid kuskil 250kg peaks nende autode erinevus olema.
tee nüüd palun omad järeldused ja ära enam nii umbe lahmi teinekord!
selge on see, et 2.8 mootoril peab olema madalal pöördel tuntavalt rohkem momenti, kuid nii suvaliselt pole mõtet mingeid numbreid võrrelda.
Re: M52TUB28 jõud puudub madalatel pööretel. Diagnostik tartus?
Mul on hea meel, kui keegi harib mind.
Jah, ülekanded mängivad suurt rolli selles, palju jõudu jõuab tagarattasse. Arvestatud ka masside erinevusega (1230kg vs 1460kg) . Aga keegi ei arvesta sellega, mis ma siia kirjutasin: "Selles mõttes et.. 1500-2500 olen otsustusvõimetu, kumb auto liigub paremini, kas 318 või 328."
Massid, õhutakistused, veeretakistused, ülekanded bla bla bla.. Õige, aga need ei aeglusta autot nii palju. Tean, millise minekuga oli E34 530i V8, 1530kg (autoweek.nl). 318i ei tohiks suuta kuskilt otsast sammu pidada ei 328i ega 530iga ju. Eriti kui me räägime veel sellest, et 328'l on vanosed (saksa insenerid ei lisanud neid ometi ju selleks, et 328i suudaks sammu pidada 318i'ga). Samuti peaks 328i olema nobedam, kui 530i (paberil), kuid sees istudes seda ei ütleks.
Selgelt välja öeldes (fakt): maanteel (a la 5.käik ja 90km/h) selle 328i'ga gaasi põhja vajutades ei ole tunda, et auto hakkaks hoogsalt kiirust lisama. Spidomeetrile peale vaadates näed ainult, et kiirust kasvab.
Jah, ülekanded mängivad suurt rolli selles, palju jõudu jõuab tagarattasse. Arvestatud ka masside erinevusega (1230kg vs 1460kg) . Aga keegi ei arvesta sellega, mis ma siia kirjutasin: "Selles mõttes et.. 1500-2500 olen otsustusvõimetu, kumb auto liigub paremini, kas 318 või 328."
Massid, õhutakistused, veeretakistused, ülekanded bla bla bla.. Õige, aga need ei aeglusta autot nii palju. Tean, millise minekuga oli E34 530i V8, 1530kg (autoweek.nl). 318i ei tohiks suuta kuskilt otsast sammu pidada ei 328i ega 530iga ju. Eriti kui me räägime veel sellest, et 328'l on vanosed (saksa insenerid ei lisanud neid ometi ju selleks, et 328i suudaks sammu pidada 318i'ga). Samuti peaks 328i olema nobedam, kui 530i (paberil), kuid sees istudes seda ei ütleks.
Selgelt välja öeldes (fakt): maanteel (a la 5.käik ja 90km/h) selle 328i'ga gaasi põhja vajutades ei ole tunda, et auto hakkaks hoogsalt kiirust lisama. Spidomeetrile peale vaadates näed ainult, et kiirust kasvab.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Re: M52TUB28 jõud puudub madalatel pööretel. Diagnostik tartus?
Raas, ei üritanudki harida, vaid maa peale tagasi tuua Kui kõiki neid asju tead, siis on tore, võta arvesse ka.
Selles ma eriti ei kahtle, et mingi häda sul mootoriga on, kuid "kaputt" on ehk liiga karmilt öeldud või mis?
Usun samuti, et vanosega mingi jama kui madalal pöördel pole see, mis olema peaks. Üks variant rohkem selgust saada oleks ka dynorun teha. Nii saab terve graafiku kätte ning mõni spetsim tüüp oskab juba sealt võibolla ära öelda, mis probleemiks.
Ega sul sisselaset, väljalaset mingit kohalikud tuunijad väga palju tuuninud ei ole?
Selles ma eriti ei kahtle, et mingi häda sul mootoriga on, kuid "kaputt" on ehk liiga karmilt öeldud või mis?
Usun samuti, et vanosega mingi jama kui madalal pöördel pole see, mis olema peaks. Üks variant rohkem selgust saada oleks ka dynorun teha. Nii saab terve graafiku kätte ning mõni spetsim tüüp oskab juba sealt võibolla ära öelda, mis probleemiks.
Ega sul sisselaset, väljalaset mingit kohalikud tuunijad väga palju tuuninud ei ole?
Re: M52TUB28 jõud puudub madalatel pööretel. Diagnostik tartus?
Mootorile peale vaadates nägi välja täitsa tavaline. Keegi "tuunida" pole veel jõudnud kuna auto värskelt saksast.
Aitähh vastanutele. Eks kui auto diagnostikasse läheb ja viga avastatakse, kirjutan siia ka.
Aitähh vastanutele. Eks kui auto diagnostikasse läheb ja viga avastatakse, kirjutan siia ka.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Re: M52TUB28 jõud puudub madalatel pööretel. Diagnostik tart
sattus see vana teema näppu ,,, endal täpselt sama mure hetkel m52b25tu mootoriga , madalalt jõudu pole peale 3000+ pööret hakkab elama ,,, Vanostele rem kompl sisse?