E36 sport vedrud ja amordid.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Enrico_P
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 10.04.2005 11:14 42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

E36 sport vedrud ja amordid.

Postitus Postitas Enrico_P »

Autoks E36 325 coupe.Ostes olid all sport vedrud ja tavalised amordid. Kätte on jõudnud esi amortide vahetus.Kes oskab anda nõu,kas ära vahetada kõik 4vedru tavaliste vastu,et tõsta ka natuke auto kõrgust,arvestades Tallinna tänavate olukorda.Või ikkagi osta sinna alla sport amordid?
,
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

mingil määral oleneb see ka kummist,sest kui sul on rihm sinna peale venitatud,siis tuleks ikka kõrgemad ja pehmemad vedrud panna,aga kui kummi kõrgus on mingi 60 siis august läbi sõites võtab osa löögist kumm enda peale.see on minu teooria asjast :)
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Postitus Postitas tsjuvak »

mul sama auto nagu sul :)
ytlen seda,et need amordid mis sul all on praegu - on kindlasti oma aja juba elanud,nii et kui vahetamiseks laheb,vaheta kindlasti midagi sportlikkuma vastu
saad oma syidu naudingu siis
mul hetkel (nadal aega tagasi pandud alla) Koni madaldus sari (40/25 vist)
syita on ikka mega mynus,arvestades sellega,mis oli varem :P (varem oli tavaline amort + mingi super mega madalad vedrud)
kuid auto on minu silmides nüüd nagu traktor :(
vahetatud sai siis kyik kummi jubinad ,mis seal all ikka kaivad +amordi padjad...
noh nendega oli ikka tegemis krt :evil:
mul auto 325i 91/10
seal on mingid paris sellised suured padjad
mulle autopartneris myydi mingid hu..binad :evil: ,oeldi et kyik ok peaks sobima
tegelt mulle anti siis kuni 2.0 mootorile padjad (uued UM's 325i'le maksavad 2k tykk !!!)
noh kokkuvyttes ostsin siis Saue lammutuses need detailid,mis lahevad kuni 2.0 mootorile ja sai aretatud need mu autu alla
too vend Sauel ütles,et yldiselt peaks ikka no problems sellega olema
Miks nii oli tehtud ja miks ma ei jatnud oma vanad amordipadjad alles?
sest ..ma ei tea..kas mingi Koni "viga" vyi mis iganes..need originaal padjad 325 jaoks olid liiga paksud iseenesest ja amordi "shtock" ei ulatanud padjast "valja"jarelikult ei olnud vyimalust neid pealt kinnitada

noh lypuks siis kyik all ja tootab VERY WELL :)
P.S maksma laks kyik koos ~13-14k :mad:
P.S 2 sorry for O.T maybe,aga loodan et see sind aitab kuidagi :)
peace
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

to tsjuvak

325i 91a ka mul ja neile istuvad pikema otsaga amordid nii et sul padjad olid õiged ! amordid said sul valed.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

oma coupel olid all sportvedrud, mis said vahetatud tavaliste vastu. sportvedrul murdusid keerud,tänu meie headele teedele :evil:
arvestades meie teede seisukorda siis tervislikel põhjustel soovitan tavavedru eeldusel kui sa ei taha autos hüpata nagu konn.
kui mina vahetasin siis vahetasin terve ringi !
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Postitus Postitas tsjuvak »

kalju kirjutas:to tsjuvak

325i 91a ka mul ja neile istuvad pikema otsaga amordid nii et sul padjad olid õiged ! amordid said sul valed.
ei tea..vyib olla..kuid Koni esindus mehed vaitsid,et nii peabki olema (lyhike shtock) :shock:
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Mina vahetasin oma sportvedrd tavaliste vastu ja amordid ka .Jah just meie teedele ei sobi ikkagi madal auto,pärast vahetust oli palju parem sõita veidike kõrgema autoga
Kasutaja avatar
Indrek_S
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 29.03.2005 18:47 53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Endal sama probleem. Endine omanik kas pani ise või siis tõi Saksast kohe sportvedrustusega kohale. Kuid meie teid arvestades on nendega võimatu sõita linnas, muidugi korralikul maanteel mõnus nendega. Auto esiotsa kõrgus maapinnast on ka liiga väike, seega on paljud kohad, kus ma oma autoga üldse liigelda ei saagi. Seoses sellega tahaks ka ära vahetada kas siis tavaliste vedrude vastu või siis panna midagi paremat alla. Küsikski targemate käest, et palju võivad tavalised maksma minna ning kas on äkki mingit paremat alternatiivi?
Väike pilt isendi esiotsast: http://innu.pri.ee/gallery/getdata.php?id=10
BMW 318i (83kw) 1993. aasta.
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Ei hakka uut teemat tegema, asi haakub täiesti eelpoolsega. Olen kuulnud, või isegi siit lugenud, et E36 -le on tehase poolt paigaldatud erineva jäikusega ja kõrgusega vedrusid? On mul õigus? Kui keegi teab siis kuidas seda tuvastada ja kui suur see vahe on auto kõrguses?
Rullmokk
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 18.11.2004 12:33 09

Postitus Postitas Rullmokk »

Ka minu mure haakub suht selle teemaga. Autoks on e36 318 94 aasta sedaan.
Nimelt on hetkel all sinised amordid ja vedrud (pidid olema siis M-i omad).
Esimesed amordid on aga täielikud kohvid ja vajavad vahetamist...
Sellest siis ka küsimus. Mõtlesin ette panna Bilsteini (mustad) amordid, kuid kas nad sobivad nende sportvedrudega, mis seal all on?!
Või oleks tarvis vahetada ka vedrud ära, muidu kuluvad amordid kiirelt läbi? Kas bilsud üldse sobivad sinna hästi või oleks mingi muu parem variant?
Ootan huviga vastuseid, sest laupäevaks hetkel plaanitud vahetus :!:
Vasta