Vigastest diiselmootorite sisselaskekollektoritest
Postitatud: 19.10.2010 10:24 21
Kui teil on 2001-2005 aasta diiselmootoriga bmw, siis tasuks kindlasti uurida, et kas antud autol on kollektor siibritega või ilma. Selle aasta autodel on siibritega kollektorite konstruktsioon pehmelt öeldes "vigane" ja siibri klapp võib ära murduda ja mootorisse lennata. Mis juhtub mootoriga kui see klapp sinna lendab saate lugeda näiteks siit http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf .
Ühesõnaga meil ta sinna lendas ja mootori remont ei ole just odav. Auto mootoril said vigastada 2 kolbi, sil.klapid, turbo, hüdrotõukur.... .
Kuidas saaks seda ennetada (mõtlemiseks)?
* nn eeskirjade järgi tuleks vahetada kollektor samasuguse uue kollektori vastu (ütlen ausalt, et mina enam sellist kollektorit ei usaldanud ja UM ei suutnud ka mulle öelda kas antud vead on kõrvaldatud või mitte)
* paigaldada ilma siibriteta kollektor
* eemaldada vanalt kollektorilt klapid ehk teha ise siibriteta kollektor - võlli avad ära täita (meil tehti seda vist M5 poltidega)
Palun jagage kogemusi.
Ühesõnaga meil ta sinna lendas ja mootori remont ei ole just odav. Auto mootoril said vigastada 2 kolbi, sil.klapid, turbo, hüdrotõukur.... .
Kuidas saaks seda ennetada (mõtlemiseks)?
* nn eeskirjade järgi tuleks vahetada kollektor samasuguse uue kollektori vastu (ütlen ausalt, et mina enam sellist kollektorit ei usaldanud ja UM ei suutnud ka mulle öelda kas antud vead on kõrvaldatud või mitte)
* paigaldada ilma siibriteta kollektor
* eemaldada vanalt kollektorilt klapid ehk teha ise siibriteta kollektor - võlli avad ära täita (meil tehti seda vist M5 poltidega)
Palun jagage kogemusi.