524td hommikuti vibr. käivitusel/külmaga sureb välja(diisel)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Matti
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 14.02.2005 13:42 34

524td hommikuti vibr. käivitusel/külmaga sureb välja(diisel)

Postitus Postitas Matti »

Mure selline... Hommikul käivitad auto....Käivitub ilusti, aga nii 10 sek peale käivitust hakkab kergelt puperdama... Kui ma autoga nati liigun( isegi 10 m) peale seda on kõik korras... - See on siis kui välistemp. on <-10 C.

Kui temp. on juba rohke kui -15 C siis auto läheb tööle ilusti aga võtab järjest pöörded alla kuni lõpuks sureb välja... uus käivitus ... jälle 5-10 sek. auto hakkab jälle vibrama...

Nali veel selles, et kui 7-8 tunni pärast käivitad, siis mingeid probleemi pole.

Võin olla paranoiline, aga see probleem võis tekkida peale eelsüüteküünalde vahetust...
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Julgeks arvata, et äkki pihustid jampsivad midagi. Peale käima minemist kuskil kümmekond sekundit annavad veel sooja eelsüüteküünlad ja peale seda kipubki kehva pihusti puhul puterdama hakkama.
Aga kui tegemist E34 mudeliga, siis võiba ka elektroonika kala panna.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

Mul on umbes sama jama,aga kui väljas oli kraadi kuskil -20 siis jäi ilusti käima.Ei tea mis tal viga on.
Matti
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 14.02.2005 13:42 34

Postitus Postitas Matti »

<Julgeks arvata, et äkki pihustid jampsivad midagi. Peale käima <minemist kuskil kümmekond sekundit annavad veel sooja <eelsüüteküünlad ja peale seda kipubki kehva pihusti puhul puterdama <hakkama.

Ma lasen need pihustid üle kontrollida, aga.... kui see oleks ainult pihustites, siis peaks ju iga kord olema probleem... päeval pole mingit probleemi....
meim
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 26.10.2004 13:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas meim »

Julgeks pakkuda et kuttesusteem imeb kuskilt ohku voi kute vajub tagasi.Kui sul on enne pumpa labipaistev voolik siis vaata kohe peale kaivitust kassealt ohumullid jooksevad pumba suunas.Lihtsaim koht on naiteks kui kuttefilter on kasipumbaga siis selle sama pumba vahelt.Selle vastu tommatakse pumbale 'ohupall'peale.Ja kontrolli ega sul kuttefiltris vett pole .Ja pihustite ulejooksu voolikud soovitaks ka ule vaadata
Kasutaja avatar
danieltina
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 26.12.2004 14:37 30

Postitus Postitas danieltina »

ma arvan et bmw on tegelikult üks väga **** auto.
lagunevad raisad, katsu leida korralikku odavalt, ei saagi.
Nässakaid on terve eesti täis ja usun et vaikselt anonyymselt loevad paljud bömmi mehed mida siin aktiivsemad kirjutavad.

BMW on igavene **** , olgu söita on mönus niikaua kuni käib. aga muidu laguneb meie vabariigi teedel kole kiirelt,
bemm pole yldse põhjamaa tingimustesse loodudki.

Sinuvanusel autol on tavaliselt sild nörk, öik puksid läbi, amordid, mootor ka minemas, ühesönaga igaltpoolt vöib laiali laguneda, kas on üldse mötet sellist soetada endale? ma vaatan neid mehi kes söidavad linnavahel mingi toyota, nissani ja mazda mehi, need poisid ei tee kunagi kapottigi lahti, nii hääd on südamikud, okei vöimsust pole niip alju kui saksa mootoritel, aga kuidas se vanasöna ytleski, diihajet jeedes, daalshe buudes,, kaua söuad, kaugele jöuad,. või teistmoodi, eredalt põlev täht kustub kiiremini ära kui see vaikselt hööguv täht..


Minul tuleb sönast bmw masendus, kui vaid saaks enda omast lahti.


õnnetu 525tds omanik
siim528
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05.03.2004 01:07 35
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siim528 »

tundub et mõni mees ei oska oma autot hoida lihtsalt. :D
525 iA e28; 524 tdA e28; 730 iA e32
528eA e28; 525e M-tech e28; 518i e28
Kasutaja avatar
danieltina
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 26.12.2004 14:37 30

Postitus Postitas danieltina »

tuntub et sa ei saanud jutust aru.
Kasutaja avatar
danieltina
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 26.12.2004 14:37 30

Postitus Postitas danieltina »

mul on olnud möned romud, enne bemmi oli. a100 C 4 kerega, v6 2,8 quattro, automaat. (selle masina surm oli üle katuse käimine ja taastada ei viitsind)

sellel autol vahetasin ainult piduriklotse, ja regulaarsed filtri ja ölivahetused, ning mitte KUNAGI ei olnud MINGIT [ebatsensuurne sõna].

söitsin 2 a autoga mis oli yle 10 a vana, 93 oli vä.ljalase,

nüüd on 91 bemm, ma olen juba UUED AMORDID PUKSID ÖÖTSAD STABIKAKONDID JA SADA MUUD HUINJAAD TEINUD
KÕRGSURVEPUMP RATTALAAGRID
ja nüüd läks KÄIGUKAST.
(täna hommikul sain sellega ka hakkama, normaal söidus)
mootori poole pealt on läinud rihma pinguti, veepump, tiivikusidur,
starter, eelsyytekyynlad,
alarm jamab, kesklukk nussib,
summuti on vaja vahetada,

mul on rämedalt kopp ees autost.

tahate ostke ära, niipalju on juba tehtud, niipalju on veel teha :D
Kasutaja avatar
danieltina
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 26.12.2004 14:37 30

Postitus Postitas danieltina »

järgmiseks ostan Mersu, või tagasi mingi suurema audi,.
Vasta