E34 Müsteerium Jahutusvedelikuga j.n.e
E34 Müsteerium Jahutusvedelikuga j.n.e
Sai siis 1 kuu tagasi ostetud auto 89 a 524 TDI
Aga nüüd kirun end maa põhja oma ostuga
Autol on ilmnenud järgmised probleemid
ABS jättis mind maha,
Jahutusvedelik kaob 50 km peale 2,5 l ja summutist auru ei tule,
Kütuse näidiku ohu tuled ei tööta
Käiguvahetamise aeg käib autost mingi kõlks läbi
Taga midagi on hakanud kolisema ( ei tea veel mis )
Aku on vist kohe kohe maha suremas.
Juhipoolse ukse kallal on mingid venniksed käinud ja lukk pilbasteks,
Alarm on samuti saba andmas, kord läheb peale kord mitte.
Paistab et hea hinnaga kätte saadud masin,
On tegelikult totaalne raibe.
Mis te arvate kas mul on mõtet sellesse masinasse raha veel investeerida ja auto korda teha või ASAP auto maha müüa.
Või oskab keegi nõu anda kust vigu otsida, auto taas korda teha ja nautida BMW sõidurõõmu.
Aga nüüd kirun end maa põhja oma ostuga
Autol on ilmnenud järgmised probleemid
ABS jättis mind maha,
Jahutusvedelik kaob 50 km peale 2,5 l ja summutist auru ei tule,
Kütuse näidiku ohu tuled ei tööta
Käiguvahetamise aeg käib autost mingi kõlks läbi
Taga midagi on hakanud kolisema ( ei tea veel mis )
Aku on vist kohe kohe maha suremas.
Juhipoolse ukse kallal on mingid venniksed käinud ja lukk pilbasteks,
Alarm on samuti saba andmas, kord läheb peale kord mitte.
Paistab et hea hinnaga kätte saadud masin,
On tegelikult totaalne raibe.
Mis te arvate kas mul on mõtet sellesse masinasse raha veel investeerida ja auto korda teha või ASAP auto maha müüa.
Või oskab keegi nõu anda kust vigu otsida, auto taas korda teha ja nautida BMW sõidurõõmu.
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
Eks ta kippub nii olema jah, et kui tahad midagi head, siis ikka tuleb natuke rohkem maksta. Paistab, et enamasti tavalised vead mida ei vaadata, aga et vedeliku kaob ei ole küll hea. vast vaata korralikult üle, et kas kuskilt välja ei aja (ühendused, radikas, soendusradikas), lase mootor soojaks keera vedeliku kork maha, vaata kas hakkab välja ajama vedeliku või ei.
Taga reeglina kolksuvad käiguvahetusel ja ka niisama aukudes ematala puksid (maksavad umbes 300-500.- tk) võivad ka amordi üleised padjad olla kutud (täpselt ei mäleta, aga ka kuskil seal kandis hinnad) voolu asjas soovitaks Patrikuga suhelda samuti signa küsimustega tema poole pöörduda (töö kiire ja korralik)
Aku: esialgu vaata vedeliku sesi üle ja lae korralikult ära ja samas lase laadimine üle mõõta. (aku hind ca 1000.-)
ABS: Vast mõni kaitse, ühendus või halvemal juhul mõni andur.
Kui ikka auto muidu meeldib, siis mina küll investeeriks.
Taga reeglina kolksuvad käiguvahetusel ja ka niisama aukudes ematala puksid (maksavad umbes 300-500.- tk) võivad ka amordi üleised padjad olla kutud (täpselt ei mäleta, aga ka kuskil seal kandis hinnad) voolu asjas soovitaks Patrikuga suhelda samuti signa küsimustega tema poole pöörduda (töö kiire ja korralik)
Aku: esialgu vaata vedeliku sesi üle ja lae korralikult ära ja samas lase laadimine üle mõõta. (aku hind ca 1000.-)
ABS: Vast mõni kaitse, ühendus või halvemal juhul mõni andur.
Kui ikka auto muidu meeldib, siis mina küll investeeriks.
Mercedes EQS 450+ 2022
Auto mulle meeldib ja sõita on fantast.
niisis soovitad mul hakata investeerima.Tegin visuaalse kontolli masinale voolikud paistavd olevat kõik ok ülevoolust ka midagi märkimisväärset välja ei ole tulnud sinna on kellegi poolt mingi kanku pandud ja seal oli vast 100 ml tosooli.
aga fakt on see et tosool kaob ja kohe päris kenasti, ning külmas autos ei ole hea sõita ning ka salongi tosooli ei ole tulnud aga voolikud ja torud on ok.
ABS vahetevahel ennast siiski näitab aga tavaliselt korra pidurit näitad siis rattad blokis, ja tunne on et vaid esi rattad pidurdavad,
kus oleks võimalik akut laadida
enadl vastavad tutvused puuduvad ( niisiis kellel on laadiat )
ehk annab endast teada PALUN.
niisis soovitad mul hakata investeerima.Tegin visuaalse kontolli masinale voolikud paistavd olevat kõik ok ülevoolust ka midagi märkimisväärset välja ei ole tulnud sinna on kellegi poolt mingi kanku pandud ja seal oli vast 100 ml tosooli.
aga fakt on see et tosool kaob ja kohe päris kenasti, ning külmas autos ei ole hea sõita ning ka salongi tosooli ei ole tulnud aga voolikud ja torud on ok.
ABS vahetevahel ennast siiski näitab aga tavaliselt korra pidurit näitad siis rattad blokis, ja tunne on et vaid esi rattad pidurdavad,
kus oleks võimalik akut laadida
enadl vastavad tutvused puuduvad ( niisiis kellel on laadiat )
ehk annab endast teada PALUN.
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
Üks asi veel nimelt on Aku pirn Käsipiduri pirn ja pidurivedeliku pirn hakanud pimedas paistama ehk siis
Kui läheb pimedaks siis need pirnid justkui põlevad tekkis kusagil 3 päeva tagasi, jäid põlema lihtsalt.
Kui läheb pimedaks siis need pirnid justkui põlevad tekkis kusagil 3 päeva tagasi, jäid põlema lihtsalt.
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Jahutusvedeliku kaost: Kontrolli, kas õli on normis ning näeb normaalne välja. Kui seal viga ei peitu, pargi auto kuivale kohale ning vaata, kas midagi maha ei tilgu.
Kolksu osas vaata üle tagasillapuksid.
ABS - kontrolli releed.
Aku osas vaata üle, millal aku hangitud on - korpusel peaks tootmise daatum olema. Äkki on aeg akut vahetada.
Kolksu osas vaata üle tagasillapuksid.
ABS - kontrolli releed.
Aku osas vaata üle, millal aku hangitud on - korpusel peaks tootmise daatum olema. Äkki on aeg akut vahetada.
Kas veel peab midagi minemavahetusse rihmad j.n.eViljar_V kirjutas:Peaks minema 5.8 l aga E28 kere 2.5 diislile läks täpselt 5 l ja sellest piisas.
Aga jah Castroli poolsünt ja filter abx
või ainult õil ja filter.
Kuna otsustasin masina korda teha siis mida veel vaadata et ka tulevasi probleeme ära hoida.
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
Jahutusvedeliku poolepealt kaldun arvama, et sul plokikaan pees ja selle remont minul maksis 7500 eeku, kusjuures töö tegin ise. Arvan, et sul võib olla mõni lõdvik pisise praoga ning sealt pressib vedeliku välja. Ega seal suurt midagi muud ei olegi kui sõida mootor soojaks ja vaata kas kusagilt tuleb jahutusvedelikku välja. Samuti minul oli valge vaht jahutussüsteemis. Paagi märgutule kohapealt arvatavasti ei saa paagi pistiku juurest massi. Lase elektrikul järgi kontrollida, kui ise ei viitsi. Paagi pistikule saad pagassist ligi kui tagavararatta katte välja võtad.
Mul oli kunagi generaatorist tulev juhe lühises ja hakkasid samad tuled põlema.mike34 kirjutas:Üks asi veel nimelt on Aku pirn Käsipiduri pirn ja pidurivedeliku pirn hakanud pimedas paistama ehk siis
Kui läheb pimedaks siis need pirnid justkui põlevad tekkis kusagil 3 päeva tagasi, jäid põlema lihtsalt.
Tahan lennata, aga mitte eriti kõrgel...
Selleks ongi mul BMW.
Selleks ongi mul BMW.
Noo alati jääb lootus, et on kaanetihend läbi, kaan lihtsalt kõver, või üks-kask pragu mis läbi lasevad. sellisels juhul peaks saama 5000.- ilusti hakkamamargsu kirjutas:Jahutusvedeliku poolepealt kaldun arvama, et sul plokikaan pees ja selle remont minul maksis 7500 eeku, kusjuures töö tegin ise. Arvan, et sul võib olla mõni lõdvik pisise praoga ning sealt pressib vedeliku välja. Ega seal suurt midagi muud ei olegi kui sõida mootor soojaks ja vaata kas kusagilt tuleb jahutusvedelikku välja. Samuti minul oli valge vaht jahutussüsteemis. Paagi märgutule kohapealt arvatavasti ei saa paagi pistiku juurest massi. Lase elektrikul järgi kontrollida, kui ise ei viitsi. Paagi pistikule saad pagassist ligi kui tagavararatta katte välja võtad.
Mercedes EQS 450+ 2022
See tihend oli siis küll üks kallimate killast, ise olen alati saanud hakkama 400-500 eeku maksvatega ja töötavad sama hästi. Nukka tee sirutamine on tihti peale küsitav, kuigi jah kui juba tegemiseks läheb, siis tasub selle peale mõelda (endal oli suhteliselt kõver, aga töötas selledasi remondini ja töötab tänase päevani).
Mercedes EQS 450+ 2022
Üks müsteerium lahendatud Seoses jahutusvedelikuga
nimelt üks lõdvik on õhtul
Vee pumbast välja tulev tagumine lõdvik laseb läbi
ja seda ma avastasin alles siis kui olin 20 min sõitnud siis nägin kuidas tuleb ja kohe päris laia kaarega
kas kellelgi ei ole kusagil ühte sellist lõdvikut üle
nimelt üks lõdvik on õhtul
Vee pumbast välja tulev tagumine lõdvik laseb läbi
ja seda ma avastasin alles siis kui olin 20 min sõitnud siis nägin kuidas tuleb ja kohe päris laia kaarega
kas kellelgi ei ole kusagil ühte sellist lõdvikut üle
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
Noo näätsa, hakkab vaikselt looma.mike34 kirjutas:Üks müsteerium lahendatud Seoses jahutusvedelikuga
nimelt üks lõdvik on õhtul
Vee pumbast välja tulev tagumine lõdvik laseb läbi
ja seda ma avastasin alles siis kui olin 20 min sõitnud siis nägin kuidas tuleb ja kohe päris laia kaarega
kas kellelgi ei ole kusagil ühte sellist lõdvikut üle
Rahulikult asi üle vaadata ja polegi asi nii hull kui esmamuljel
Mercedes EQS 450+ 2022
Nimelt ! Soovitasin minagi tal asi üle uurida - auto kohapeal käima , mootor soojaks ja ise kapoti alla ... Helistas mulle ja leidis vea üles . Käisin vaatasin . Asi on siis selles lühikeses lõdvikus termo juures . Kas sinna sobib ka bensaka oma või mitte seda ma ei tea , tal ju diisel . Äkki keegi siis teab seda sobib või ei sobi , on need sarnased - ühesugused ? Klambrite pingutamisest ei paista abi olevat sest lõdvikul näikse olevat piki pragu sees ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
56 631 426
nagu ka jossboy küsis kas siis sobib ka bensu mootori lõdvikud või ei
Juhul kui kellelgi on selline voolik üle või vedeleb kuuris ( eeldusel et lõdvik on terve ) andku endast teada.
ehk saab kaubale
Juhul kui kellelgi on selline voolik üle või vedeleb kuuris ( eeldusel et lõdvik on terve ) andku endast teada.
ehk saab kaubale
Viimati muutis mike34, 09.03.2005 09:47 03, muudetud 1 kord kokku.
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
see et sul need armatuuris hoiatustuled phõõguma hakkavad on tavaliselt märk sellest et genekal on vaja hakata harju vahetama müüakse neid poes koos nn tabletiga ja maksavad nad minski 130-160 eeku ja on ka auto küljes vahetatavad ei pea genet maha kiskuma.saab ka vahetada harju eraldi,kuid kui ei ole ise ennem teinud siis ära hakka jebima
ehk oleks lihtsam saue bmw lammutusest läbi käiamike34 kirjutas:nagu ka jaanus küsis kas siis sobib ka bensu mootori lõdvikud või ei
Juhul kui kellelgi on selline voolik üle või vedeleb kuuris ( eeldusel et lõdvik on terve ) andku endast teada.
ehk saab kaubale
seal peaks neid lõdvikuid ja muud nänni jaguma
tel number siis sulle abiks et küsida 5143664
525e 1985 ja 525 TDs 1993
Tore et sa lõdviku üles leidsid, mis läbi lasi. Kui omast kogemusest või ütelda, et see ei pruugi lõdviku vahetusega lõppeda. Vabanda, et head tuju rikun kui minul oli nii, et kaan puru. Vedelik kadus ning siis läks ka lõdvik puruks, kuna surve oli süsteemis juba nii kõrge, et üks lõdvik ei pidanud vastu ning läks peale kinnitusvõru puruks. Tuli pisike pragu sisse kust tuli siis peenikese joana välja. Kuid lõpetuseks loodan et kaan ikkagist sinul terve. Kaane remont ei ole lõbus tegevus. Igatahes BMW on hea masin kui ta ainult korras on. Kui remontima hakata, siis vahest tuleb nutt peale kui hindu vaatad.
No eks kalliks kisub ikka iga auto remont . Ennetage seda ja te ei pea kunagi remontima oma lolluse pärast . Aeg ajalt tuleks ikka kapoti alla vaadata ka ...
Mul tuttav töökaaslane opeliga hädas : kui küsisin kuda turbo diisel töötab - ütles , et nagu kellavärk ja siis lisas , et vaja see ja see ja too ka veel ära vahetada .... No , c'mon siis ju ei ole nagu kellavärk !
Alati ei pea ju kohe kõge hullem olema ...
Mul tuttav töökaaslane opeliga hädas : kui küsisin kuda turbo diisel töötab - ütles , et nagu kellavärk ja siis lisas , et vaja see ja see ja too ka veel ära vahetada .... No , c'mon siis ju ei ole nagu kellavärk !
Alati ei pea ju kohe kõge hullem olema ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
56 631 426
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
minugi soovitus et osta see lõdvik uus ja ei ole enam sinu ajal sellega probleemi.
Kui just kuskil mijal mingit kala ei ole , et peaks selle uuesti ära lõhkuma.
mõned asjad on kasulikum Um ist osta sest uus jupp on ikka uus jupp ja ega romulast ostetud asja eluiga ei oska ennustada.
Kui just kuskil mijal mingit kala ei ole , et peaks selle uuesti ära lõhkuma.
mõned asjad on kasulikum Um ist osta sest uus jupp on ikka uus jupp ja ega romulast ostetud asja eluiga ei oska ennustada.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
ehk oskab keegi öelda palju selline lõdvik üldse maksta võib.
Loomulikult on hea kui osta uus aga kui uus maksab rohkem kui rahakott seda lubada saab, siis tuleb leppida kasutatuga.
Muuseas kolksu kohta selline küsimus???
kui ma kiirendan esimese käiguga ja siis siduri alla vajutan et teine käik sisse lükata siis ( on selline tunne et, kolks mis autost läbi käib tuleb eest vasakust rattast )
Kas nüüd kõrvad petavad või mis, aga teiste käikudega ei ole seda ei kuulda ega ka tunda just esimeselt käigult teisele käigule üle minnes???
Mis see võib olla.
Loomulikult on hea kui osta uus aga kui uus maksab rohkem kui rahakott seda lubada saab, siis tuleb leppida kasutatuga.
Muuseas kolksu kohta selline küsimus???
kui ma kiirendan esimese käiguga ja siis siduri alla vajutan et teine käik sisse lükata siis ( on selline tunne et, kolks mis autost läbi käib tuleb eest vasakust rattast )
Kas nüüd kõrvad petavad või mis, aga teiste käikudega ei ole seda ei kuulda ega ka tunda just esimeselt käigult teisele käigule üle minnes???
Mis see võib olla.
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS