K Biltema näidikud?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Tsapu
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 04.02.2004 20:30 11
Asukoht: Tallinn/Viimsi

K Biltema näidikud?

Postitus Postitas Tsapu »

On kellelgi kogemusi Biltema näidikutega? Endal plaanis panna voltmeeter, ampermeeter, õlirõhu näidik ning õli temperatuuri näidik. Kuidas on lugu nende seadmete töökindluse ja täpsusega?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kui valida on, siis võta elektrilised näidikud, mitte mehhaanilised. Minu autol on kolm mehhaanilist, paigaldamine on PITA ruudus, temp näitajatel on mingi vasktoru, millel andurit ega toru näitaja küljest lahti ei saa.

Õlimanomeetri panek (selleks tuli vedada 6 mm voolik keskkonsooli oli veel omamoodi osavuse proov......

Kuigi mehh. manomeeter on kõige parem (reageerib hetkega)....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Aare kirjutas: Õlimanomeetri panek (selleks tuli vedada 6 mm voolik keskkonsooli oli veel omamoodi osavuse proov......
Et rõhu all õlivoolik jookseb näidiku jaoks salongi? :shock: vot see on juba omaette tase, kui saladus pole siis mis firma kelladega on tegemist? Juba zigullil oli asi lahendatud el. õlirõhuanduriga, juhet on teatavasti lihtsam salongi vedada :D
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

nime ei mäleta kahjuks

originaalis oli kaasas mingi vereülekandevooliku laadne asi, mille kinnitus just usaldust ei äratanud.

asedasin selle kahtlase asja järeleproovitud komboga 6 mm 10 bar kütusevoolik+treiali tehtud vaskstuts+ kruviklamber :cool:

M30-l tuleb teha veel üleminek selline kolme haruga, kui tahad märgutule ka alles jätta, mis keeratakse õlianduri auku, sinna otsa õliandur ja kolmandasse otsa voolik kruviklambriga.

Sellest survest pole mõtet põdeda, sest bmw bensusüsteem kasutab samasuure rõhuga samasugused voolikuid/ühendusi. Lihtsalt tuleb vaadata, et voolik kinnitatud on ja kuskil vastas ei nühi :!:

Kolm kella asuvad E28 armatuuris raadio all, seal kus originaalis kassetisahtel on.

Näitaja reaktsioon on elektrilisest üksjagu kiirem - kõik pulseerimised, kõikumised jne on kohe näha. Seega tema väärtus diagnoosi panekul on suurem kui elektrikellal.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Tsapu
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 04.02.2004 20:30 11
Asukoht: Tallinn/Viimsi

Postitus Postitas Tsapu »

Endal plaan panna elektrilised näidikud!
Vasta