Mul on ka külm (85a. 3,5 M30 E24)
Postitatud: 24.02.2005 00:55 06
Teisele salongisoojenduse teemale lisaks teen enda oma.
Minul on probleem teistsugune. Nimelt ei tule salongi enam sooja kui sõita kiiremini kui ~90 km/h. Temperatuuri näiduk püsib ~3mm. keskmisest vasakul ja salongisoojenduse temp. reguleerimise nupp töötab on-off reziimil. Külm on külm, kui veidikenegi soojemaks keerata, tuleb max soe.
Kuna mootor aeglaselt soojaks läks ja tundus, et vesi läks kohe suurele ringile, sai hiljuti vahetatud termostaat (80C nagu peab). Tundub, et nüüd läheb veidi kiiremini soojaks. Seier püsis vasakul ka enne termostaadi vahetust.
Süsteemi on väidetavalt ka õhutatud, aga jahutusvedeliku hoiatustuluke põleb ka täis paagiga. Varem kippus vesi keema minema, vahetasin termosiduri ja praegu seda probleemi pole (talv!?).
Linnas sõites pole viga, aga maanteel on külm. Viga ei paista sõltuvat välisest temperatuurist, käitub -10 kraadiga samamoodi kui 0'ga.
Auto on 85a. 635 E24 M30
Mida arvate?
Minul on probleem teistsugune. Nimelt ei tule salongi enam sooja kui sõita kiiremini kui ~90 km/h. Temperatuuri näiduk püsib ~3mm. keskmisest vasakul ja salongisoojenduse temp. reguleerimise nupp töötab on-off reziimil. Külm on külm, kui veidikenegi soojemaks keerata, tuleb max soe.
Kuna mootor aeglaselt soojaks läks ja tundus, et vesi läks kohe suurele ringile, sai hiljuti vahetatud termostaat (80C nagu peab). Tundub, et nüüd läheb veidi kiiremini soojaks. Seier püsis vasakul ka enne termostaadi vahetust.
Süsteemi on väidetavalt ka õhutatud, aga jahutusvedeliku hoiatustuluke põleb ka täis paagiga. Varem kippus vesi keema minema, vahetasin termosiduri ja praegu seda probleemi pole (talv!?).
Linnas sõites pole viga, aga maanteel on külm. Viga ei paista sõltuvat välisest temperatuurist, käitub -10 kraadiga samamoodi kui 0'ga.
Auto on 85a. 635 E24 M30
Mida arvate?