251. leht 710-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.05.2014 11:30 11
Postitas toivoku
JanisH kirjutas:Oskab keegi öelda kas E38 istmed sobivad e34´le ( sedaan) või mitte?!?
ei sobi, aga saab panna sobima tehes raami ja värke ümber.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.05.2014 18:20 39
Postitas Tauri_J
j.j. kirjutas:Kas amort on töökorras, kui teda saab aeglaselt kokku suruda ja ta end ise vaikselt üles tagasi ajab? :D
jah

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.05.2014 18:49 34
Postitas Madis.
rynno300 kirjutas:E36'le vaja suuremat jahutusradikat, millel oleks temperatuuri lüliti el.vendile.
Kas on võimalik installida mõne muu mudeli kliimaga radikas, nt. E34 oma? Mahub füüsiliselt ära?
E36 M50 mootoriga autolt, millel on konditsioneer/kliima. E34 M50 suurem radikas minu teada ei sobi.
Temperatuuriandur tasub ilmselt ka uus võtta (B-osa on üsna odav), minul nt kasutatud temp.andur ei töötanud.

arnise loba ära kuula, see oskab ainult tehase lahendusi kommenteerida.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.05.2014 20:35 07
Postitas arnis
Madis. kirjutas:
rynno300 kirjutas:E36'le vaja suuremat jahutusradikat, millel oleks temperatuuri lüliti el.vendile.
Kas on võimalik installida mõne muu mudeli kliimaga radikas, nt. E34 oma? Mahub füüsiliselt ära?
E36 M50 mootoriga autolt, millel on konditsioneer/kliima. E34 M50 suurem radikas minu teada ei sobi.
Temperatuuriandur tasub ilmselt ka uus võtta (B-osa on üsna odav), minul nt kasutatud temp.andur ei töötanud.

arnise loba ära kuula, see oskab ainult tehase lahendusi kommenteerida.
madis ostab endale toprani osasid, üsna odavad on, uued ka, raudselt paremad ;)

Kui suur on eeldatav kütusekulu antud mootoril?
Asi on selles, et andur, mida sa otsid, on fikseeritud temperatuuridel töötav ja täpsemini
91C ja 99C. Kui radiaatoris on vajalik temperatuur, siis mootoris eeldame 5-20 kraadi rohkem,
olenevalt kas kiirendame või mitte. Antud jahutuse tsükkel ei ole loodud primaarseks jahutuseks.
Kui andur oleks ploki küljes, oleks asi kordades parem.

Kuna aga madisel on hunnik kogemusi, siis võib eeldada tema jutust, et antud mootor on
ülekuumenemiste suhtes täiesti pommikindel, muretseda pole vaja, topeltgarantii :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.05.2014 20:55 39
Postitas prelude20
Nonii, kuna varsti hakkab jõudu raginal tulema siis vaatasin Lsd diffrit oma 325tdsA
Mõttelõng katkes sellega ,et sama element on sees:

E30 325Eja 325
e36 323 ja 328l (m52)
E28 525E ja 528e
E34 diislid ja 530i (M60)
E24 M30 mootorid

Kui see nii siis võin ju otsida lambise eelnimetatud asja ja topin sisu oma korpusesse?
Info bmwfans.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.05.2014 21:39 46
Postitas Madis.
arnis kirjutas:madis ostab endale toprani osasid, üsna odavad on, uued ka, raudselt paremad ;)

Kui suur on eeldatav kütusekulu antud mootoril?
Asi on selles, et andur, mida sa otsid, on fikseeritud temperatuuridel töötav ja täpsemini
91C ja 99C. Kui radiaatoris on vajalik temperatuur, siis mootoris eeldame 5-20 kraadi rohkem,
olenevalt kas kiirendame või mitte. Antud jahutuse tsükkel ei ole loodud primaarseks jahutuseks.
Kui andur oleks ploki küljes, oleks asi kordades parem.

Kuna aga madisel on hunnik kogemusi, siis võib eeldada tema jutust, et antud mootor on
ülekuumenemiste suhtes täiesti pommikindel, muretseda pole vaja, topeltgarantii :)
Kui sa vaid teaks, mitu drifti/rajapäeva autot sõidab BMW kliimavendiga. Tule vahepeal remondimanuaalist/varuosa kataloogist reaalsusesse ka.

Minu originaalandur ei töötanud, kas sa ostad 25€ eest uue Hella anduri või mingi roima pealt vana 20a originaali? Kas sa tead, et selle anduri asemele saab paigaldada anduri, mis lülitab madalamal temperatuuril esimesele/teisele kiirusele?

Muide mu kõrvalmaja ees seisab Tesla, teen pildi öiseks rõõmuks?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.05.2014 09:47 18
Postitas arnis
Temperatuuriandur tasub ilmselt ka uus võtta (B-osa on üsna odav)
kas sa ostad 25€ eest uue Hella anduri
selle anduri asemele saab paigaldada anduri, mis lülitab madalamal temperatuuril
Otsusta ära, siis tee postitus.
Minu originaalandur ei töötanud
minul nt kasutatud temp.andur ei töötanud.
Tänasest päevast alates, kõik foorumlased ostavad uusi ABS-i, välisõhu temperatuuri,
latirõhu jms andureid. ERITI siis kui tegu on 1991a E34-dega ja ERITI siis kui auto
hakkab olema driftikas, kuna sellised autod peavad veel kümneid tuhandeid läbima.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.05.2014 11:27 22
Postitas Madis.
Kas sa oled loll või mängid lolli? (Retooriline küsimus, ära vaevu vastama)

Kuidas sa nimetad 20 aastat vana detaili, mis on tõenäoliselt tehasest saadik seal olnud? Teen ettepaneku nimetada seda originaalanduriks (küljes tehasest, seega nö originaalis küljes juba) või kasutatud anduriks (ma ei ole auto esimene omanik, minu silmad pole näinud seda sama detaili uuena, üsna vana teine ka juba).

A-osa võiks olla see, mida müüb/paigaldab esindus ning mida saab varuosatootja karbis maha käiatud BMW tootekoodiga (nt Behri termostaat, Lemförderi õõts). Kui ma ostan KGK kataloogist endale sobiva firma anduri, siis ma nimetan seda B-osa anduriks.
arnis kirjutas:Tänasest päevast alates, kõik foorumlased ostavad uusi ABS-i, välisõhu temperatuuri,
latirõhu jms andureid. ERITI siis kui tegu on 1991a E34-dega ja ERITI siis kui auto
hakkab olema driftikas, kuna sellised autod peavad veel kümneid tuhandeid läbima.
Ei oska seisukohta võtta. Ilmselt tasuks siis bussiga sõita, kui uut andurit ei jaksa ostagi.

Pildi pakkumine on jõus. Kuna ma lugesin, et see puldiauto vajab ööseti laadimist, siis ma usun, et ta laekub ka täna õhtul pistiku juurde.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.05.2014 12:51 46
Postitas rynno300
Enda teema jätkus siis, et lahendus olemas:
Ostan temp. lüliti pesaga E36 radiaatori, mis leidub kliimaga auto pealt. Järgmisena tellin uue temp.lüliti, mis on 80/88C mille leiab sooja kllimaga maa autolt. H2's on originaali hind 24€, vaatab kas äkki leiab ka B osa. Vantikat siiski ei soovi orig. panna, sooviksin selle paigaldada mootoriruumi vastupidiselt orig. ventikast mis käib välja.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.05.2014 13:34 47
Postitas Madis.
Pudel redline waterwetterit võiks ka jahutusvedeliku vahetusel sisse kallata.
Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.05.2014 14:05 28
Postitas rynno300
Madis. kirjutas:Pudel redline waterwetterit võiks ka jahutusvedeliku vahetusel sisse kallata.
Mis selle eesmärk on?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.05.2014 15:17 51
Postitas Madis.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.05.2014 21:12 07
Postitas arnis
rynno300 kirjutas:
Madis. kirjutas:Pudel redline waterwetterit võiks ka jahutusvedeliku vahetusel sisse kallata.
Mis selle eesmärk on?
Asendada odavate jahutusvedelike lisandite puudumist.
M5 saab ilma selle nõiavedelikuta hakkama.
Mine UM-i ja osta maksimaalset õige vedelik endale mootorisse,
seal on kõik vajalikud lisandid olemas, k.a. veepehmendajad (waterwetter).

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.05.2014 12:36 48
Postitas illukas316
Parandage kui eksin, aga kas too temp. andur pole mitte harilik termistor? Sellisel juhul saaksid ju suvalise anduri mõne takistiga omale parajaks sättida.
rynno300 kirjutas:Enda teema jätkus siis, et lahendus olemas:
Ostan temp. lüliti pesaga E36 radiaatori, mis leidub kliimaga auto pealt. Järgmisena tellin uue temp.lüliti, mis on 80/88C mille leiab sooja kllimaga maa autolt. H2's on originaali hind 24€, vaatab kas äkki leiab ka B osa. Vantikat siiski ei soovi orig. panna, sooviksin selle paigaldada mootoriruumi vastupidiselt orig. ventikast mis käib välja.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.05.2014 12:45 11
Postitas rynno300
ilmselt nii ta on, aga leiutamine. 80/88 on väga sobiv lülitus. Forsis maksab 18€. Termostaat on ka juba TDS'i oma, mis avaneb 88C peal. Mõtlesin siin muidugi, et kas esimest kiirust on mõtet kasutada üldse? Enamikel autodel ju siiski käib el.vent lihtsalt on-off.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.05.2014 18:57 24
Postitas Madis.
rynno300 kirjutas:Mõtlesin siin muidugi, et kas esimest kiirust on mõtet kasutada üldse? Enamikel autodel ju siiski käib el.vent lihtsalt on-off.
Linnavahel sõites tüütab see huugamine üsna kiiresti ära, esimene aste on vaikne. Muidugi kui juba 88c peal lülitub teine, siis võib ikkagi koguaeg uhada.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.05.2014 04:56 44
Postitas arnis
Tüütab ära jah. Väga paljud odavamad automargid, näiteks
Ford, kasutab ühte kiirust ja lülitused on väga tihedad.
Ühe minuti jooksul jõuab 5 korda sisse välja lülitada, idiootne.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.05.2014 23:27 14
Postitas Martin750
Et siis täna suri auto lampi ära,küttenäidik näitas nõks alla 15l. panin kütet peale ja sõidab.Milles võib täpsem viga olla,kas ei võta teisest paagipoolest kütet vms? Autoks 325i e36

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.05.2014 23:37 12
Postitas mariovtt
Tere. Rumal küsimus, kas 5w30 on longlife või täissünt?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.05.2014 08:43 22
Postitas oo7
Antud numbrid iseloomustavad õli viskoosust külmalt ja soojalt, mitte seda mis life ta on

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.05.2014 10:02 29
Postitas Donald
Veljed käisid sirgestamises ühe palju soovitatud meistri juures, kuid auto väristab endiselt. Kus kohast viga otsida?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.05.2014 12:13 39
Postitas arnis
Väsinud veermikus.
Kas rehvid oli sirgestaja käes? Rehvid võivad muhulised olla.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.05.2014 15:02 31
Postitas Donald
Rehvid on uued ja olid ka tema käes. Uurin seda veermiku asja, tänud.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.05.2014 18:57 18
Postitas oriion
Donald kirjutas:Veljed käisid sirgestamises ühe palju soovitatud meistri juures, kuid auto väristab endiselt. Kus kohast viga otsida?
Võib-olla on tsentreerimisrõngaid vaja...

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.05.2014 22:57 46
Postitas StenV70
Või on balanss kehva.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.05.2014 23:13 36
Postitas toivoku
oriion kirjutas:
Donald kirjutas:Veljed käisid sirgestamises ühe palju soovitatud meistri juures, kuid auto väristab endiselt. Kus kohast viga otsida?
Võib-olla on tsentreerimisrõngaid vaja...
e39ga tegu ju :) Kahtlen,et tal mingid ameerikamaa auto veljed seal all.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.05.2014 23:51 07
Postitas Martin750
Martin750 kirjutas:Et siis täna suri auto lampi ära,küttenäidik näitas nõks alla 15l. panin kütet peale ja sõidab.Milles võib täpsem viga olla,kas ei võta teisest paagipoolest kütet vms? Autoks 325i e36
Ei tea siis keegi?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.05.2014 00:01 45
Postitas toivoku
Martin750 kirjutas:
Martin750 kirjutas:Et siis täna suri auto lampi ära,küttenäidik näitas nõks alla 15l. panin kütet peale ja sõidab.Milles võib täpsem viga olla,kas ei võta teisest paagipoolest kütet vms? Autoks 325i e36
Ei tea siis keegi?
no keegi meist nõia-ints ei ole, pump võis lahti tulla oma pesast, või siis tasemeanduritest kumbki on surnud või siis tõesti ei saa teiselt poolt paagist kätte ja seal on mingi tilk veel sees.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.05.2014 10:05 53
Postitas v1llu1
Miks lükkab e38 4:3 ekraaniga makk ennast välja kui kõvemini muusikat kuulata ? Kaitsmed kõik õige võimsusega.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.05.2014 11:38 12
Postitas mariovtt
Tere. Et panna e39 530d karterituulutusklapi asemel e60 seda ilma ''vatitupsuta'' filtrit, kas saab ka nii, et ostan ainult selle sisu mis kaane sees käib e60 oma ja selle pealmise kaane jätan e39 või pean selle pealmise kaane ka e60 oma panema. Muu vist läheb ju 1-1.