Re: rubriik "rumal küsimus"
Postitatud: 11.03.2014 23:33 58
Kasutaja do_it_right_way on asjalik turbotamise osas. Iseasi, kas tal vaba aega on, hetkel päris kadunud teine ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
no m50b25 mootorist saab juba vabalthingavana ehitada 190kw mootori. Ilma progeaju, suuremate pihustiteta sa vast noh jõulisa üle 10-20% ei saa.TFL kirjutas:Hiljuti hakkas siin silma mingi kasutaja kes harjumaal tegeles bmwde lammutusega ja osade myykidega, keegi oskab öelda mis isiku kasutaja on ? Ei kipu ise enam väga leidma
pihustid tuleks jah 100% kindlalt vahetada aga järsku oskad mônda teemat soovitada vabalthingava kohta ? Hetkel viimane aeg ära otsustada mis saama hakkatoivoku kirjutas:no m50b25 mootorist saab juba vabalthingavana ehitada 190kw mootori. Ilma progeaju, suuremate pihustiteta sa vast noh jõulisa üle 10-20% ei saa.TFL kirjutas:Hiljuti hakkas siin silma mingi kasutaja kes harjumaal tegeles bmwde lammutusega ja osade myykidega, keegi oskab öelda mis isiku kasutaja on ? Ei kipu ise enam väga leidma
Mõtesta oma postitus lahti normaalkasutaja jaoks.arnis kirjutas:Konksud on täiesti erinevad, kuna kinnituvad auto stangetala alla.
Aga stangetalad on erinevad.
ma sain ilusti aru, võrlde bmde tagumisi otsi enamus erinevad ja tänu sellele ka konksu kuju erinev aga see oli suureks üllatuseks et pesasse sisse istuv osa ka erinev.joffe kirjutas:Mõtesta oma postitus lahti normaalkasutaja jaoks.arnis kirjutas:Konksud on täiesti erinevad, kuna kinnituvad auto stangetala alla.
Aga stangetalad on erinevad.
ootan ikka abi....JanisH kirjutas:Oskab keegi nõu anda kui keeruline on E34 520 teha 525tdsiks ? pmst endal komplektne mootor juhtmestik ja aju olemas.+ kardaan ja differ ka.. on neil poolteljed ka samad või erinevad ? mida tuleks veel ümber vahetada ,et asi toimima hakkaks?
BMW Fansi andmetel on rihma mõõdud 7K X 1635sininesalo kirjutas:autoks siis e38 ja 4,4 liitrine 98 aasta, oleks vaja teada kui pikk peaks olema geneka rihka pinguti (praegune on 95mm aukude keskelt) ja mis mõõtu rihm peaks seal peal käima.
Kui sind keegi ei aita, siis uuri varuosa koodi, kui kattub, on sama.JanisH kirjutas:ootan ikka abi....JanisH kirjutas:Oskab keegi nõu anda kui keeruline on E34 520 teha 525tdsiks ? pmst endal komplektne mootor juhtmestik ja aju olemas.+ kardaan ja differ ka.. on neil poolteljed ka samad või erinevad ? mida tuleks veel ümber vahetada ,et asi toimima hakkaks?
Palju see madaldus on siis? Ise kasutan nüüdseks 6ndat aastat sachs super touring amorti ja madaldust on 90mm kanti, eelmine aasta ei olnud enam sõitmine nii väga tore mugav ja jäik ja põrkas aga muidu on ok. Kui tahad madaldusest auto originaal kõrgusele tõsta siis pane suvaline "originaal" amort ja voila kõik on ok.Ragles136 kirjutas:Tervist.
Oleks selline küsimus, et palju võib autol olla maksimaalselt madaldust, et kasutada veel originaal amorti. Paanis siis osta uued amordid kuna vanad läbi. Sooviks vb natukene autot tõsta, et ei peaks kasutama sportamorti. Praeguse madaldusega olen enamkui kindel, et sportamort on vajalik. Autoks ss e34 Touring 2.5 TDS.
Teiseks mureks see, et kuskohas tehakse korralikult kuid mitte väga kirve hinna eest auto plokikaane remonti ning tihendi vahetust. Niiet viin auto kohapeale ja saan kätte korras masina???
Ettetänades Raku
v2hemalt ma polnud ainukene siistaurikazz kirjutas:Kogemata jäi ka silm peale ja pidin katki naerma
Tauri_J kirjutas:Ei vaatand, aga äkki keegi teeb väikse kokkuvõtte...
vaata kordust tv3 lehe pealtTauri_J kirjutas:Ei vaatand, aga äkki keegi teeb väikse kokkuvõtte...
erinevad on, aga füüsiliselt istuvad ja poldiaugud klapivad, eh ksiis saab kasutada küll.JanisH kirjutas:Kas 524td ja 525tds´i manuaal käigukastid on samad või erinevad?
Kui pead silmas seda konet, mis A3, A4, TT, jt. peal leidus, siis see oli facelift mudelitel (A3, TT) 132kW konfiguratsioonis saadaval (ehk siis tehasest juba 20% jõunr-i kasvu ilma oluliste muudatusteta). S3-d tulid juba 154kW ja 165kW konfis, seega ju see piir sinna 132-e ja 154kW vahele kuskile jääb.TFL kirjutas:edit: Loodan, et adminid nüüd ei pahanda aga ei viitsi hakata selle pärast audi klubisse kasutajat tegema. Küsimus sama mis ellmine aga nüüd oleks 1.8t 110kw (bensiini/audi) mootori kohta küsimus, et palju kW kannatab ligikaudselt välja pigistada ilma Kolve vahetamata ?
miki-bmw?TFL kirjutas:Hiljuti hakkas siin silma mingi kasutaja kes harjumaal tegeles bmwde lammutusega ja osade myykidega, keegi oskab öelda mis isiku kasutaja on ? Ei kipu ise enam väga leidma
TT peal leidus ka 160kw mudelit mis liigutab end ikka päris arvestatavalt.Henri. kirjutas:Kui pead silmas seda konet, mis A3, A4, TT, jt. peal leidus, siis see oli facelift mudelitel (A3, TT) 132kW konfiguratsioonis saadaval (ehk siis tehasest juba 20% jõunr-i kasvu ilma oluliste muudatusteta). S3-d tulid juba 154kW ja 165kW konfis, seega ju see piir sinna 132-e ja 154kW vahele kuskile jääb.TFL kirjutas:edit: Loodan, et adminid nüüd ei pahanda aga ei viitsi hakata selle pärast audi klubisse kasutajat tegema. Küsimus sama mis ellmine aga nüüd oleks 1.8t 110kw (bensiini/audi) mootori kohta küsimus, et palju kW kannatab ligikaudselt välja pigistada ilma Kolve vahetamata ?
Plokikaane remont - http://www.teearu.ee/index.php?page=6" onclick="window.open(this.href);return false;Ragles136 kirjutas: Teiseks mureks see, et kuskohas tehakse korralikult kuid mitte väga kirve hinna eest auto plokikaane remonti ning tihendi vahetust. Niiet viin auto kohapeale ja saan kätte korras masina???
Ettetänades Raku