184. leht 710-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.06.2013 20:24 26
Postitas Tauri_J
Mille jaoks on vajalik kütuse radiaator?

Pumba jahutuseks? või on jahedama kütusega tõmme ka parem? :lol:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.06.2013 21:34 13
Postitas arnis
Uurisin ka seda teemat. Sain teada, et kuna, kütus, mis tuleb pihustitelt tagasi
on ligikaudu 70 kraadi, siis TDS-il näiteks see voolas paaki otse. Korraliku sõiduga
või tühjema paagiga on lõpuks kogu paak 60 kraadi.
Ja termodünaamika on termodünaamika: jahedam kütus paisub ja põleb
paremini/kiiremini kui peaaegu kuum kütus. Intercooleri ülesanne on
turbos kokkusurutud õhk, mis samuti kuum, maha jahutada, et silindrisse
mahuks maksimaalselt õhku, et omakorda plahvatuse tulemusena oleks rõhk
kõrgeim. Kui nüüd jahedasse silindrisse pritsida tulist kütust, on selle põlemisega
natuke teine teema, esiteks, kütus hakkab jahtuma ja silindris olev õhk hakkab
soojenema, siis alles hakatakse kokku suruma, asi soojeneb veel ja lõpuks käib
pauk.
Jahutades kütus tagasi 30 kanti on asi juba kordades parem.
Kokkuvõttes jahedam kütus töötab paremini. Lisaks, kuum kütus aurab aktiivsemalt,
seda annaks tunda teoreetiliselt isegi paagi täitmisel.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.06.2013 22:58 57
Postitas nukitsamees
Kysimus selline!
Kas e36le 320 m52b20 karteri tihend sobib e39 m52b20tu-le?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.06.2013 07:28 35
Postitas ooDDoo
sobib küll

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.06.2013 11:53 14
Postitas illukas316
Jutt jumala õige.

Lisaks: diisel peab määrima ja jahutama ka kõrgsurvepumpa, kuum diisel seda hästi ei tee.
arnis kirjutas:Uurisin ka seda teemat. Sain teada, et kuna, kütus, mis tuleb pihustitelt tagasi
on ligikaudu 70 kraadi, siis TDS-il näiteks see voolas paaki otse. Korraliku sõiduga
või tühjema paagiga on lõpuks kogu paak 60 kraadi.
Ja termodünaamika on termodünaamika: jahedam kütus paisub ja põleb
paremini/kiiremini kui peaaegu kuum kütus. Intercooleri ülesanne on
turbos kokkusurutud õhk, mis samuti kuum, maha jahutada, et silindrisse
mahuks maksimaalselt õhku, et omakorda plahvatuse tulemusena oleks rõhk
kõrgeim. Kui nüüd jahedasse silindrisse pritsida tulist kütust, on selle põlemisega
natuke teine teema, esiteks, kütus hakkab jahtuma ja silindris olev õhk hakkab
soojenema, siis alles hakatakse kokku suruma, asi soojeneb veel ja lõpuks käib
pauk.
Jahutades kütus tagasi 30 kanti on asi juba kordades parem.
Kokkuvõttes jahedam kütus töötab paremini. Lisaks, kuum kütus aurab aktiivsemalt,
seda annaks tunda teoreetiliselt isegi paagi täitmisel.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.06.2013 17:15 05
Postitas tanel12
S488A
Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger
S489A
Lordosenstütze Beifahrer elektr. Lumbar support, passenger, electr.

Millega täpsemalt tegemist on?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.06.2013 17:21 53
Postitas Madis.
Alaselja jaoks padi seljatoes. Nupp keskkonsooli poolses küljes istmel.
http://c1552172.r72.cf0.rackcdn.com/220570_x800.jpg

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.06.2013 21:10 44
Postitas Maarekk
BMW E39 touring, tagumised amordid peaks vist nivoo olema (kui tean õigesti)? Õhu pealt vist mingisugune süsteem äkki, näiteks õhkpadi vms. oli mingi aeg tagant katki, siis üks tagumine pool oli maas. 98a masin, diisel TDS.

Küsimus rumal ja lihtne - mis variandid on auto madaldamiseks?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.06.2013 21:26 01
Postitas Aular
Kas e46 tagaluuk on kupeel ja sedaanil samad ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.06.2013 21:34 10
Postitas S1lv3r
Kindlasi mitte, kui juba liist ja tuled erinevad on.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.06.2013 07:23 16
Postitas ooDDoo
Maarekk kirjutas:BMW E39 touring, tagumised amordid peaks vist nivoo olema (kui tean õigesti)? Õhu pealt vist mingisugune süsteem äkki, näiteks õhkpadi vms. oli mingi aeg tagant katki, siis üks tagumine pool oli maas. 98a masin, diisel TDS.

Küsimus rumal ja lihtne - mis variandid on auto madaldamiseks?
Esimeste jaoks on vaja vedru ja amorti, aga tagumise võin sul arvutiga lasta nii kõrgeks kui ise tahad

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.06.2013 08:10 48
Postitas Martin
Küsimus nimelt selline, et pikka aega juhiaken täiesti alla liikuda ei tahtnud... Siis ükspäev jooksis ta siinidest täitsa välja (sellele eelnes kõva pauk) kuid sain ta kuidagi tagasi paika ja üles kinni. Sellest ajast saati pole teda ise puutunud kuni sõbranna otsustas juhiakent avada ja järsku aken purunes lihtsalt kildudeks, nagu ta oleks olnud pinge all vms.

Nüüd siit ka ostusoov/küsimus, kas ilmselt on mul ka mehhanismi vaja uut või olukord ilmselt nii hull ei ole? Mulle sobiks ka variant kui lihtsalt saaks prügikoti asemele akna ja enam kunagi seda akent avada ei saaks. Kui nii saaks tunduvalt odavamalt?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.06.2013 08:48 08
Postitas MargusRaska
Martin kirjutas:Küsimus nimelt selline, et pikka aega juhiaken täiesti alla liikuda ei tahtnud... Siis ükspäev jooksis ta siinidest täitsa välja (sellele eelnes kõva pauk) kuid sain ta kuidagi tagasi paika ja üles kinni. Sellest ajast saati pole teda ise puutunud kuni sõbranna otsustas juhiakent avada ja järsku aken purunes lihtsalt kildudeks, nagu ta oleks olnud pinge all vms.

Nüüd siit ka ostusoov/küsimus, kas ilmselt on mul ka mehhanismi vaja uut või olukord ilmselt nii hull ei ole? Mulle sobiks ka variant kui lihtsalt saaks prügikoti asemele akna ja enam kunagi seda akent avada ei saaks. Kui nii saaks tunduvalt odavamalt?
Kindlasti mehanismist tekkinud probleem.Ilma selleta saad odavamalt kindlasti,aga kuidas sa seda klaasi paigaldamist ette kujutad- panet puu pulga vahele või?
Hiljem uus "õnnelik" autoomanik ei jõua sind ära vanduda ja kiruda :D
Võta süsteem lahti,vaata mis peetis ja vaheta välja...nii kallis see nüüd ka ei ole.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.06.2013 11:18 55
Postitas arnis
Üsna totu peab olema, kui juhiakna tõstuki rikkega ringi kobasid.
Oli ju arusaadav, et peab korda tegema, aga ei teinud. Säh sulle
karistus selle eest (noh, see on haruldane juhus kuid siiski).
Osta uus klaas ja tõstuk. Maksab see kokku mõnikümmend eurot.
Mina oskaksin teha kõik korda 20 minutiga, nüüd aga pead veel
korralikult koristama ukse seest. Vaja mõni lehtvõti, mõni torx ja
mõni kruvikeeraja. Hea oleks ka krokodilli teip et tolmukate
korralikult tagasi kleepida.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.06.2013 18:37 16
Postitas chiwauwa
kuidas teha nii et lahtised aknad sulguksid kui uksed lukustada kesklukkust / signast ??

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.06.2013 19:27 01
Postitas arnis
Originaalis saab seda juurde progreda. Pornosigna puhul oled täiesti üksi.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 12.06.2013 07:48 49
Postitas joffe
chiwauwa kirjutas:kuidas teha nii et lahtised aknad sulguksid kui uksed lukustada kesklukkust / signast ??
Kui lukustusnuppu all hoida, kas ei sulgu? Sama on, kui võtmega lukustades hoiad võtit lukustus asendis. Järelpaigaldatud signadel on harilikult (mitte kõigil vist) komfort funktsioon, mida saab progeda soovi korral.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 12.06.2013 20:14 03
Postitas Riivo
arnis kirjutas:Originaalis saab seda juurde progreda. Pornosigna puhul oled täiesti üksi.
Pornosigna juhib komforti väga edukalt, pane ainult toimima..ole aint mees ja ühenda ära kui komfort süsteem olemas masinal.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 12.06.2013 21:10 30
Postitas arnis
Kuhu sa ühendad seda? GM moodulisse? Aga pornosigna peab oskama siis uksi sulgeda ja avada
30 sekki vms.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 12.06.2013 22:45 31
Postitas Riivo
Ausalt öelda ma jään vastuse võlgu mis kus ja kuidas, pole autoelektrik, enda autol oli kõige hiinakam signa peal mis sai selle jooksutamisega hakkama, seega on isiklik kogemus olemas.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 12.06.2013 23:19 59
Postitas arnis
Tavaliselt tekitavad pornosignat vastikuid probleeme.
Soovitan neid asju vältida, kui juba peal, siis kaaluda eemaldamist
ja originaallahenduse taastamist. Väga vaja saab originaalsignalitsaiooni
peale panna.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.06.2013 07:40 37
Postitas ooDDoo
Kunagi tegin endale algusaasate e36-te ise comfort süsteemi kuna sellel tuli see mingi 93 või 94a Vaja oli natukene loogilist mõtlemist ja kahte erinevat releed. E39 sal on see ncs experdiga seadistatav. ja samas on see võimalik paigaldada igale autole lmillel vähe korralikuma firma lisasigsalisatsioon.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.06.2013 19:15 20
Postitas Riivo
originaal signa tähendab tänapäeval varastele elu lihtsamaks tegemist...

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 13.06.2013 22:53 50
Postitas arnis
Räägi siis, kuidas originaalsigna nõrk on :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.06.2013 07:34 11
Postitas ooDDoo
Originaalsigna keerad ju võtmega maha.....esimesed porche cayenned varastati ka nii et lõigati rellakaga juhi ukse sisse auk ja sealt kaudu lasti juhtmetega uksed lahti . lükati arvuti järgi immo maja ja minek.
Passatid lähevad ju siin maal samamoodi. ainult rellaka asemel titaanvõti. ja ega ega e39/e46 kerega bmw-ga peaaegu samalihtne - kasutatud ews-koos kiviga, titaanvõti ja ediabas ning läinud ta ongi
Passati mehed aitavad ennast selle vastu sellega et lõikavad kusagilt x kohast diagnostka pistikul k -liini läbi.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.06.2013 08:25 42
Postitas arnis
No kodeerimises on konkreetselt olemas valik: kas signa lülitub välja võtmega keerates või mitte.
Olen eelistanud valikut: "mitte" ja võtmega uksi avades hakkab karjuma.

Nii et küsin üle, kuidas saab originaalalarmist mööda?
Ja EWSi vahetus ei käi "klõpsti" ja mootor käivitub. Mootor ei anna kütust peale, ei lähe ta kuhugi.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.06.2013 11:18 53
Postitas leko
Kas suure ekraaniga kompuutril (e46) kannatab kuidagi cd boxis olevaid plaadi nimesdi ka kuvada ekraanile. Või pean ikkagi igakord kõik kuus plaati läbi ahistama, et õigeni jõuda :D ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.06.2013 15:31 17
Postitas ooDDoo
arnis kirjutas:No kodeerimises on konkreetselt olemas valik: kas signa lülitub välja võtmega keerates või mitte.
Olen eelistanud valikut: "mitte" ja võtmega uksi avades hakkab karjuma.

Nii et küsin üle, kuidas saab originaalalarmist mööda?
Ja EWSi vahetus ei käi "klõpsti" ja mootor käivitub. Mootor ei anna kütust peale, ei lähe ta kuhugi.
ews-i vahetus käib kogend leedu vargal ca 30 sek mitte kauem. peale seda paaritad mootoriaju EWS-iga ära kasutades ediabas interface ja käivitad. niimoodi saab näiteks e39/e46/e53 -e käivitada

paljudel bmw-del ja vag grupi masinatel on juhukse lukult see juhe tagant ära võetud mis alarmi maha keerab

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.06.2013 17:14 06
Postitas arnis
Mida sa silmas pead EWSi vahetuse all? Kas mooduli vahetust mõtled?

Ja ilma võtme keeramiseta ikkagi ei käivitu, vaja süütelukupõhjas kontaktid
luua ja automaadi puhul lukk maha tõmmata.

Ja alarmiga jääb asi ikkagi selguseta. Kui alarm on kodeeritud aktiveeruma avades võtmest,
siis ta ikkagi hakkab karjuma kui sa lõpuks ukse lahti teed ju, võtmega või ilma.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 14.06.2013 18:18 50
Postitas ooDDoo
Kõik on võimalik aga seda niimoodi foorumis arutada oleks lauslollus kuna päris paljud siit sõidavad seda marki masinatega...

Ja jätkame siis ilusti edasi rumalate küsimustega......
Ja automaadil suudaks 95% foorumlastest sellest käigukangilukust 3 sek-iga mööda hiilida. kui neile nippi näidata.