2. leht 2-st

Postitatud: 16.06.2008 20:44 40
Postitas Rock94
esimesed 3 käiku seda jälgida kuna ei jõua järgi sellel seierile.4 ja 5 käiguga jälgin ;) maanteel jälgin alati :cool:

Postitatud: 16.06.2008 20:51 03
Postitas truumu

Postitatud: 18.06.2008 08:16 22
Postitas Raitz
Mina olen jälginud, alguses ainult uudishimust.
Selle järgi saab muuta oma sõidustiili, eriti turboga masinas. Minu traktoris hakkab turbo järgi võtma umbes 1500 rpm-i pealt, 1750 pöörde juures on paberite järgi juba moment maksimaalne. Kui 1000-2000 pöörde vahel mõnusa ühtlase vajutuse ajal jälgida ökonomeetrit, siis selge on see, et alla 1500 rpm-i on kütuse hetkekulu põhjas ja peale seda langeb umbes keskele. Seega kui sõita turbo tööalas, siis teooria järgi sarnaste gaasipedaali asendite korral võtab vähem kütust. Selle järgi oma käiguvahetust on juba suhteliselt lihtne sättida. Mõttetud kiirendused jätan tegemata, samas pidurdan alati käiguga (v.a. kurvieelsed mahapidurdused koos vahegaasiga). Mulle meeldib sujuvalt sõita ja seda nii enese treenimise, kütusekokkuhoiu, ohutuse kui ka reisijate tõttu. Ma jälgin pidevalt teisi juhte ja väga vähesed sõidavad sarnaselt. Milleks kulutada kütust ja pidureid järgmise foori ette jõudmiseks? :roll:

Õnneks räägitakse nüüd vist sama juttu ka noorele juhile ökonoomse sõidu teooriatunnis :?:

Postitatud: 18.06.2008 10:03 18
Postitas Lauri_R
Raitz kirjutas: Õnneks räägitakse nüüd vist sama juttu ka noorele juhile ökonoomse sõidu teooriatunnis :?:
Mitte ainult, vaid ka praktikas võetakse asi käsile. Kui paljud seda ka tulevikus kasutama hakkab on iseasi.

Postitatud: 18.06.2008 10:14 54
Postitas TanelE34
petzz kirjutas:minu autol puudub selline võimalus :D
sama siin :D

Pilt

Postitatud: 18.06.2008 10:21 51
Postitas Raitz
Jah, sest see auto on mõeldud sellisele juhile, kes tavaliikluses on vagur kui kiisuke ja kogu aur kulub nädalavahetusel raja nühkimisele. Tema sõidustiil ja oskused on tänaval sellised, et tal polegi vaja jälgida seda.
Või olen ma millestki valesti aru saanud? :lol:

Postitatud: 19.06.2008 12:06 30
Postitas Maile
Enda autol seda õnneks või õnnetuseks ei ole :lol: Aga kui sõidan siukesega millel on ikka kiikan ;)

Postitatud: 19.06.2008 16:26 56
Postitas Kairi
Täna tegin oma rõõmuks avastuse, et näit on langenud 9,2 pealt 9,0 peale :D

Postitatud: 24.06.2008 22:34 37
Postitas wunderbaum
Mul loll komme rohkem bensunäidikut vaadata :D
aga öko näidikut jälgin ka ikka üsna tihti,rohkem siiski maanteel..sest linnas on ta nagunii koguaeg teisel ringil

Postitatud: 25.06.2008 01:22 03
Postitas zeck
Olen ka harjunud seda vaatama. :) Tahtlikult vaatan siis kui peab ühtlase kiirusega sõitma. Aga üldiselt meeldib kuidas tahhokas ökonomaiseriga koos tantsivad :D

Postitatud: 25.06.2008 11:17 08
Postitas Alari.
siis kui trassil ühtlase kiirusega liiklen sis viskan pilgu peale :roll:

Postitatud: 25.06.2008 20:34 03
Postitas kenwood1
+1, trassil ikka pilk satub peale kuid jah linnas on seda täiesti pointless jälgida :P

Postitatud: 25.06.2008 20:36 51
Postitas --kala--
jälgin ja kontrollitud et ei valeta keskmise kulu kohapealt.

Postitatud: 26.06.2008 05:36 41
Postitas Trionic
Teema-algataja võiks lõpuks ka teema pealkirja ära korrigeerida.
Ökonomaiser on KARBURAATORI DETAIL(tegelikult detailidest koost)
Selles teemas räägitakse ÖKONOMEETRIST.

Postitatud: 26.06.2008 11:55 34
Postitas AARE540
Kairi kirjutas:Täna tegin oma rõõmuks avastuse, et näit on langenud 9,2 pealt 9,0 peale :D
Kairi, sa vist ajad kompuutri ja ökonomaiseri omavahel väheke sassi :D
A mis minusse puutub, siis ökonomaiseri vahtimine ei anna minu jaoks suht midagi- selleks, et see päris hoogsalt liiguks, piisab õhkõrnast pedaalivajutusest nagunii.

Postitatud: 26.06.2008 22:36 54
Postitas tambets
Trionic kirjutas:Teema-algataja võiks lõpuks ka teema pealkirja ära korrigeerida.
Ökonomaiser on KARBURAATORI DETAIL(tegelikult detailidest koost)
Selles teemas räägitakse ÖKONOMEETRIST.
Korrigeeritud. Kuna mina teadsin seda näidikut sellise nimega, siis sellepärast ta nii kirja sai ka pandud. Rohkem tolerantsi, seltsimehed!

Postitatud: 26.06.2008 22:48 54
Postitas AARE540
Nonäe, mina ka targem :P Ma teadsin ka, et see on ökonomaiser, aga eks ma siis pean uue nimega hakkama harjutama :)

Postitatud: 26.06.2008 23:26 44
Postitas Trionic
to tambets:
Suured tähed polnud kisana mõeldud,vaid tähelepanu tekitamiseks.Tolerantsiga probleeme seega pole :D

Postitatud: 27.06.2008 10:12 51
Postitas Kairi
AARE530 kirjutas:
Kairi kirjutas:Täna tegin oma rõõmuks avastuse, et näit on langenud 9,2 pealt 9,0 peale :D
Kairi, sa vist ajad kompuutri ja ökonomaiseri omavahel väheke sassi :D
A mis minusse puutub, siis ökonomaiseri vahtimine ei anna minu jaoks suht midagi- selleks, et see päris hoogsalt liiguks, piisab õhkõrnast pedaalivajutusest nagunii.
Oi kurja, jah. See pendeldav seier seal käib nii kiiresti, et ei jõua mina seda jälgida :P

Postitatud: 30.06.2008 22:26 50
Postitas vinks
Autoks E36 85kw diisel. Kui seda seierit ei oleks sõidaks linnas siiamaani neljandaga. Aga kolmandaga seisab seier kuidagi rohkem allpool (vasakul pool). Arvatavasti turbo töös on asi. Niiet õpetab sõitma.
Kütuse säästmise eesmärgil seda ei jälgi. Vahet ei ole kuidas sõidad, kõik kulub ära, mis paaki paned.