Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
fisher kirjutas:Kui auto juba pikemat aega enda kasutuses olnud ja kõik õlivahetused korrapäraselt tehtud, siis küll pole mõtet mingit mootori pesu teha
On ikka mõtet.
Mul on kõik õlivahetused autol tehtud korrapäraselt aga sellegipoolest voolab õlivahetusel mootorist mõnus tökat välja. Aegajalt olen pesuõli kasutanud aga puhta mootori jaoks tuleks põhimõtteliselt iga kord kasutada. Kuigi eriti alla 15km otsi ei sõidagi.
Ja mootoris sees käib Castrol, pesuõli samuti Castrol.
Kui sõita palju lühemaid otsi siis on mootor iga õlivahetuse ajal seest rokane.
See vist ei lähe teemaga kokku aga mul on 91 aasta 320i, vist E36 automaat, kuskohas ma saaksin õli vahetada, eelistaksin castroli õli?
ja ainult käigukasti oma, sest mootori oma vahetasin võrus tuttava juures ära
Darmo kirjutas:natuke teema pealkirjast mööda aga küsin siiski.
minu küsimus seisneb selles, et kui palju panna.
e36 93/06 318 is
palju peab õli varuma vahetuse jaoks?
Mingisugune 4L läheb sisse, kui ilusti tühjaks lasta tilkuda, siis vb 4,1 või nii. Igaks juhuks osta üks 4L kanku ja siis 1L tagavaraks.
Algul mootor ilusti soojaks sõita. Siis pargid auto estakaadile. Võid isegi tagaotsa allapoole jätta natuke, kuna õlipunn asub karteri tagumises otsas. Seejärel õlipunn lahti. Pane mingid kindad ka kätte või hoia kilekotti käes, et õli varruka vahele ei läheks. Kui punn on lahti siis lase õli kuskile kanistrisse voolata. Senikaua kuni niriseb võta ära õlifilter, ka sealt tuleb veits õli. Peale seda keera veel ülevalt mootori pealt õli sissevalamise kork ka ära. Niimoodi saab võimalikult palju õli mootorist välja. Mingisugune 10 min jookseb õli välja. Seejärel karteri punn kinni, uus filter ja valad 4L õli sisse. Paned mootori tööle ja sõidad veits ning siis lased õlil alla vajuda, kohapeal oodates ning mõõdad õlivardalt taset, kas on vaja veel juurde valada.
fisher kirjutas:värskes Tehnika Maailmas õlide võrdlus. Sealt vast igale maitsele midagi leiab
Teboil oli seal testis enamike omaduste poolest parem castrolist, samas märgatavalt odavam. Ilmselt täiesti arvestatav alternatiiv castrolile, järgmisel õlivahetusel saabki ilmselt just teboil sisse kallatud.
tsiklimees kirjutas:
Mingisugune 4L läheb sisse, kui ilusti tühjaks lasta tilkuda, siis vb 4,1 või nii. Igaks juhuks osta üks 4L kanku ja siis 1L tagavaraks.
Algul mootor ilusti soojaks sõita. Siis pargid auto estakaadile. Võid isegi tagaotsa allapoole jätta natuke, kuna õlipunn asub karteri tagumises otsas. Seejärel õlipunn lahti. Pane mingid kindad ka kätte või hoia kilekotti käes, et õli varruka vahele ei läheks. Kui punn on lahti siis lase õli kuskile kanistrisse voolata. Senikaua kuni niriseb võta ära õlifilter, ka sealt tuleb veits õli. Peale seda keera veel ülevalt mootori pealt õli sissevalamise kork ka ära. Niimoodi saab võimalikult palju õli mootorist välja. Mingisugune 10 min jookseb õli välja. Seejärel karteri punn kinni, uus filter ja valad 4L õli sisse. Paned mootori tööle ja sõidad veits ning siis lased õlil alla vajuda, kohapeal oodates ning mõõdad õlivardalt taset, kas on vaja veel juurde valada.
leidsin muidu mingist manuaalist, et M42 mootorisse peaks minema täpselt 5 liitrit õli.
aga kui palju läheb käigukasti sisse õli ( 91, 320 automaat, E36)?
ja palju selle vahetus umbeski maksma võiks minna, sest ma pean selle asja lähiajal käsile võtma......
Eastsider kirjutas:
Teboil oli seal testis enamike omaduste poolest parem castrolist, samas märgatavalt odavam. Ilmselt täiesti arvestatav alternatiiv castrolile, järgmisel õlivahetusel saabki ilmselt just teboil sisse kallatud.
Ei usu mina nende testide objektiivsust
Saage nüüd ometi aru inimesed, et pole olemas odavat ja head asja
On kas odav ja kehv või kallis ja hea
Vanasti tehti Teboili õlisid vene tehnoloogia järgi ja vene naftast, mis on (kuri)kuulus oma kõrge väävli sisalduse poolest
Olete enne näinud mingit kvaliteeti idanaabri toodangus?
Samuti on Teboil tihedalt seotud Lukoiliga ja selle firma bena mina oma autosse vabatahtlikult küll ei pane
Viimati muutis truumu, 07.03.2007 11:49 39, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole minul samuti usku imelikesse õlitootjatesse.
Praegu nokitsen MarkoA auto mootori kallal, milles on mulisenud castroli sünteetiline õli ja olgem ausad, mootor on seestpoolt väga ilus.
kait kirjutas:a lühidalt, mida tähendab see number enne W`tähte 0,10,40? ning võib ülejäänud numbrid ka lühidalt ära seletada, kel viitsimist on. thnx.
mina ei oska kohe midagi öelda
nimelt sisse sai pandud neste standard õli..mida TehnikaMaailm kiitis just meie oludes! tegi nii mõningatele castroli ja mobili õlidele ära! siiani pole probleeme täheldanud õli vahetades võib öelda, et pumbatavus oli üllatavalt hea.
4l 299-
Täiesti müstika, millist vastukaja õli teemad koguvad. Õli hind ei pruugi määrata õli headust. Võib võrrelda erinevate õlimarkide reklaamirahasid. Kas teate palju maksab õlifirma logo F1 masinal? Mina ei tea, aga ma umbes kujutan ette. Võimalik, et kuni neljandik õliliitri hinnast. Õli kvaliteeti näitavad siiski suurel määral need testid, mis märgitud: ACEA, API, JAMO, autotootjate endi testid jne. Teine asi on lisandid (nende kogus, tüüp) ehk kui kaua õli oma kvaliteeti säilitada suudab. Testide järgi võivad õlid võrdsed olla, aga mingi aja möödudes kaotab üks õli rohkem oma omadusi kui teine. Seega minu soovitus oleks tihedamini õli vahetada. Ja Castroli kohta mainiks seda, et kunagi WRC sarjas tekkisid ühel meeskonnal justnimelt selle õli tõttu mootoririkked. Teise õlimargiga probleeme polnud. Tänasel päeval ei pruugi see muidugi midagi enam tähendada.
Marti740 kirjutas: Ja Castroli kohta mainiks seda, et kunagi WRC sarjas tekkisid ühel meeskonnal justnimelt selle õli tõttu mootoririkked. Teise õlimargiga probleeme polnud. Tänasel päeval ei pruugi see muidugi midagi enam tähendada.
karta on, et F1-s, WRC-s, DTM-s jms sarjades kasutatav õli ei ole teps mitte see sama mida me poest ostame
Endal 94a 3. seeria bmw ja mobil 1 5w-50 kärab küll. kommenteerin ka kahtlust, et kõrgetes võistlussarjades nagu DTM ei kasutata harilikku poe õli- kasutatakse küll. wtcc mootorite puhul kusjuures kannatab madalama viskoosusega rohkem võimsust mootorist välja pigistada-ni u 1hj. muidugi mootorid üle 1000km ei kesta.
Nüüd peale kaht suurt mootori lammutamist, olen kindel, et kõige ilusam mootor on seestpoolt Castroli kasutuses olnud ja kole-kole oli mootor milles oli tarbitud pikka aega valvoline 5 w ... õli.
Ei taha ühtegi õlimarki kiita ega maha teha, aga lihtsalt praktika näitab, mis on hea ja mis ei.
Viljar kirjutas:Nüüd peale kaht suurt mootori lammutamist, olen kindel, et kõige ilusam mootor on seestpoolt Castroli kasutuses olnud ja kole-kole oli mootor milles oli tarbitud pikka aega valvoline 5 w ... õli.
Ei taha ühtegi õlimarki kiita ega maha teha, aga lihtsalt praktika näitab, mis on hea ja mis ei.
valvoline pikka aega küll, aga kas on teada kui tihedalt õli vahetati(10,15,25t km?).....see, et kui keegi kasutab head õli ja vahetab seda iga 50k km järel ei tee veel õli halvaks!?
mul läks ka 8 liitrit õli sinna mootori mulku. krt, mingi aeg sõitsin selle vähese käkiga ringi mis seal mootoris oli - nüüd castroli 5w40-ga mootor ikka möirgab mõnusalt kui pedaali vajutada - enne tegi imelikku formeli häält
Viimati muutis vull, 26.05.2007 13:53 51, muudetud 1 kord kokku.