Sissejuhatusega parandus/täpsustus: ttsys ütles, et ta viib teema 1 sammu võrra edasi ja oponent astub 2 sammu tagasi.
Täpselt sama tuleb korrata ka uuesti aga aega on ja hakkame kõike, kohati uuesti, üksipulki lahti harutama.
WhoIsTheMaster kirjutas:ttsys väidab et tema viib jutuga 2 sammu edasi, aga mina tõmban sammu tagasi.
Tegelikult sina viid teema mujale, ilma esimesi väiteid lõpuni hekseldamata, mina tõmban sind algväitluse juurde tagasi.
Takatagate* on kolme faktori kombinatsioon: kasutati ammooniumnitraati, vead Takata tootmisprotsessides ning ekspluatatsioonis kokkupuude kuumuse ja niiskusega.
Takata hävitas testiandmed ja jättis teadlikult esitamata kogu teemat puudutavad dokumendid, mis ei võimaldanud alustada õigeaegselt ennetavate vastumeetmetega. Sellega eirati ja ka valetati probleemi olemasolu, sisulist ulatust ning võimelikke eskaleeringuid. Kaotatud inimelud algatas uurimise, mida juhtis ja korraldas sõltumatu labor. BMW detailne ja juriidiline osa Takatageat-is on marginaalne. Suurema löögi kannavad Honda, Mazda, Nissan ja Toyota.
Kogu kronoloogia näiteks:
https://www.reprisk.com/content/5-publi ... a-corp.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
WhoIsTheMaster kirjutas:1)Takata turvapadjadest pidid rääkima, millest sa lubasid kõike kõigile seletada. Ja üldse on ikka veel palju seletamata.
Vabalt. Kui tahab siis võib ka alla omahinna müüa. BMW-l on palju aktsioone - eriti vanematele sõidukitele. "Tasuta lõunaid ei ole aga olemas" ja turunduslikud käigud näevad selliseid käike nii ette, sisse, kui taha. BMW-l on väga palju originaalvaruosi, mille letihind on soodsam, kui B või garbage toodetel. See on muidugi pigem erand aga alles hiljuti osalesin sellises avastuses seoses tagasilla detailidega.
BMW originaalvaruosi mitte ei müü paljud ettevõtted vaid seda teevad väga-väga paljud ettevõtted. Tallinnas UM, Inchcape, Forss. Interneti vahendusel on seda kümned tuhanded ettevõtted üle planeedi Maa.
WhoIsTheMaster kirjutas:2)Kas BMW müüb varuosasid sisseostu hinnaga? Seejuures pööran tähelepanu asjaolule, et mainisid, et bmw originaal varuosasid müüvad paljud ettevõtted.
Töövahend valitakse vastavalt sellele, mis probleem või ülesanne on vaja lahendada.
Hiinlaste TM Launch ei ole üksnes BMW-d kattev diagnostikasüsteem. See katab sisuliselt kogu planeedi sõidukid. Tegemist on väga professionaalse süsteemiga. Võin kinnitada, et EMS osas oman veel ulatuslikumat ülevaadet, kui BMW tootmisega seonduv. Launch kasutab ka elektroonikatootmise teenust ja see ettevõte on väga kõrge EMS mainega olles ainuvalmistaja väga paljude börsiettevõtete oma-toodetele. Launch autodiagnostikasüsteemide tarkvaraarendus on maailmas top 10 seas. Pretsedenditult. Professionaalide seas on väga tihti eelistatum Bosch, Texa või Autel ees.
Aga. Vaatamata kõigele ülal olevale on BMW margi-süsteem väga hea, ületab Launch-i nii põhjalikkuse kui ulatusega aga siiski ei tee kõike, mida suudavad teha hoopis omakorda spetsiifilised süsteemid, mis on välja töötatud täiendama BMW tehasesüsteeme.
WhoIsTheMaster kirjutas:3) Väidad et BMW hiina diagnostika on "väga hea asi", samas kas sul on molekulitasemel ülevaade tootmisprotsessist? Kes ja kust ikka on kõik, dioodid, kivid jms. tootnud. Turvalisus ennekõike. Mina küll ei sooviks et lambisel kriitilisel hetkel sinu progretud ajurid koostöö lõpetavad, sest sade millega seda tehti oli tundmatu "väga hea hiinakas". Või et auto pidurdab 14m peale laipu, sest programmeerimis seade oli hiinakas. Minu poolest BMW tserdiga kvaliteedi kontroll puudub ja seetõttu puudub ka minupoolne usaldus.
Mis on 8 aastat UM-is töötanud subjekti tõlgendus sõnale "liin" või "tootmisliin"?
Ma ei hakka oletama vaid selgitan termini, millest lähtun mina ja valdkonda puudutav kogu maailm "ühe laua taga".
Tootmisliin ei ole antud teema kontekstis mitte a la käru või rida rulle, mille peal objektid üksteise järgi veerevad. Terminoloogia kohaselt ka seda aga mitte selle teema kontekstis.
Tootmisliin on selle teema kontekstis majandusüksus - kasumit taotleva ettevõtte kindel tervik/kogum.
See, kuidas BMW originaaldetail tekib on minu poolt varasemalt kirjeldatud. Tuleta meelde - see oli see koht, kus BOM-list sai TRW näite kallal läbi näritud.
Ehk siis olen nõus 8 aastat UM-is töötanud subjektiga, et OEM toodang tuleb samast majandusüksusest aga see, millega ma EI OLE KATEGOORILISELT NÕUS ON SEE, ET NEED JUSTKUI ON SISU PUUDUTAVAS IDENTSED!
B grupp ja OEM on 2 erinevat toodet läbi erineva BOM-listi.
Mind ei üllata vähematki, et (eriti kuskil perifeerias) töötavad BMW esinduse subjektid ei oma selle teema osas infot ega teadmisi. See ei olegi nende lepinguga, tööülesannetega määratletud või tegevusvaldkonnas sisalduv või kaasa tulev teadmine. Seda ei saa selles mõttes ka mitte kellelegi ette heita.
UM subjekt vastas õigesti esitatud küsimusele, mis puudutab müüdud detaili. Antud valdkonna osas on aga see hoopis teise põhimõtte ning tegevusega vaja selgitada.
Detaili jälgitavust vaadatakse ja tuleb vaadata tootja poolt mitte selle järgi, mis toimub jaeletis.
Palun anda omale aru, et BMW ei saa ja ei peagi teadma, mida teeb keegi letist ostetud OEM varuosaga, kui on selle omale varuosade letist kohvrisse libistanud. Seda, mida teeb selle detaili omanik on juba tema otsustada ja ka hallata.
UM-is 8 aastat töötanud subjekt teab ilmselt, et BMW töötab lisaks jälitavusele veel FIFO põhimõttel, mis tähendab, et kõik majandustehingud kui ka füüsilised liigutused laopinnal toimuvad põhimõttel mis-enne-sisse-tuli-läheb-ka-enne-välja. Metallitööstuses on levinud nii FIFO kui ka LIFO (last-in-first-out) aga elektroonikatööstuses ja autotööstuses seda ei kasutata. Vähemalt mitte siin arutatud alal. Kasutatakse veel kaalutud keskmise metoodikat tootmise protsessimaterjalide osas aga see ei ole antud juhul faktor.
Niisiis FIFO ja BMW jälitatavuse süsteem võimaldab väga lihtsalt jälgida ning vajadusel tagasi kutsuda partii või detaili, mis on diilerite ketis välja suunatud. See, mida teeb diiler teatega, et mõni detail on vigane või vajab kontrolli on juba omaette koht, mis sõltub sellest, mida konkreetselt detailiga diileri juures tehti. Kui müüdi suvalisele eraisikule tänavalt siis on selge, et ta ei saa teavitust kui BMW on avastanud detailis probleemi. Muul juhul kui detail paigaldati diileri poolt siis on kontakt-VIN-de kogum, kuhu vaeg-detail FIFO kohaselt liigutati. Nüüd on diileril vaja ainult see kogum teavitada ja paluda audentsile. Sisuliselt sama põhimõttega töötab ka kogu tagasikutsumiste, tehaseaktsioonide süsteem.
WhoIsTheMaster kirjutas:4) Privaatsõnum, veidi parandatud sõnastusega:
"Olen 8 aastat Um is töötanud.Enamus varuosad on saada "B" nime all originaalid.Kõiki pukse ja õõtsasid ja kettaid ja klotse ja mida veel olen näinud piisavalt ,et öelda "Bmw on ainult pakendaja" .F seeria diffripukse ei ole leidnud veel Originaali B kirjaga.Aga need on p***d originaalis,mõistlik oleks sinna üldse pummplastik panna.
Nagu sa küsisid kas varuosa läheb kuhugi kirja mis millele läks.Ei.Pm arve peale läheb lihtsalt jupp koodiga see ja see ja ,et see auto on kunagi need tööd tellinud ja need varuosad on paigaldtud.
Lömförderi tehases tulevad kõik need jupid ühe liini pealt.Lõpus läheb osa lihtsalt OEM toodanguks ja mis B gruppi nendelt lihtsalt Bmw logo käiatakse maha ja asi vask.
Ma imestan ,et sa selle maailma targaga jahuda viitsid
Jõudu !"
Aeg näitab, kui kaua sa siin veel seda "viitsimist" teed. Ma muidu vahel "söön hommikusöögiks" mõnuga selliseid "aga miks" küsijaid.
Maailma on vaja paremaks kohaks muuta ja igasugune avardav panus täidab selle ruumiaugu.
WhoIsTheMaster kirjutas:Teistele infoks. Ma viitsin vaielda, sest ma naudin seda
eriti siis, kui oponent närvi läheb, räuskama, sõimama ja solvama kukub.
Töövahendid, füüsikaseadused jpm kehtivad tõesti universaalselt. Nii ongi. Oluline erinevus on aga selles, kes istuvad kahel pool lauda. Tehnoloogiline- ja protsessivõimekus ei ole midagi universaalset. Sellega on sisuliselt kõik öeldud, sest kõik ettevõtted ei suuda tagada autotööstuse standardeid. Neil on mõõtekaliiber, mikromeeter või kasvõi tosin toredat analüsaatorit aga nad ei tule toime tootmistegevust ülekantud tähenduses kirjeldatud tegevusega nagu a la auto garaazi parkimisega, et see ilma garaazi seinu, uksi ära ei lõhuks ning ka auto terveks jätaks. See tähendab, et nad ei suuda stabiilselt (nõutud yield-ga) toota neilt tellitud toodet. Madal yield ehk rohkem töötunde, re-work-itud detaile, rohkem kräppi- ära kulutatud BMW rahaga välja otsitud ja ostetud toorainet, vähem valmis tooteid kuni selleni, et tarnekindlus versus kinnitatud tellimused on madal. See omakorda tähendab seda, et BMW-st uue auto tellinud klient ei saa õigel ajal oma autot kätte või mingi sõlme remont BMW diileri juures venib.
WhoIsTheMaster kirjutas:5)Siis väitsid, et autode tootmine on teistsugune kui mistahes muu metallitöötlus.
Minu hinnangul ei vasta väide tõele.
Jah nõuded on erinevad, nõuded mis on paika pannud iga individuaalne tellija- kui tihti peab midagi kontrollima, mida peab kontroillima jms. lisaks dokumentatsiooniga setud osa(see oleneb puhtalt tellijast).
Aga frees freesib taskud detailidesse samamoodi, treipingis kasutatavad terikud on ikka samad. Mikromeeter töötab ikka samamoodi, nihik käitub sammamoodi. Tehniliselt metalli töötlemis protsessid, 6 sigma või mis iganes ettevõtte töötajad ja muu vara on põhimõtete poolest samasugune igal pool.
Sa palun hakka ükskord asju oma õigete nimedega nimetama!
Abiks see, et EU soovitusliku reglemendi järgi jaotatakse B kategooria tooted 3 gruppi: säästlik, keskmine, preemium.
Kasutad antud kontekstis väidetavalt seega B kategooria preemium tooteid. Mitte mingit "originaali" seal ei ole. Tundugi mida tahes - see on illusioon OEM-st!
Aga tore. Ma ka ostan neid vahel mõnele oma (mitte BMW!) autole häda pärast, kui originaali ei ole kohe võtta vaid tuleb tellimisega nädalaid oodata.
WhoIsTheMaster kirjutas:Ülejäänud kaaskuulajatele informatsiooniks. Üldiselt räägin originaal B osadest(ise kasutan neid), mitte topranist või millestki sarnasest.(lihtsalt infoks, kui minu juttu loete). Minu käes pole ükski, ka kõige odavam B kummi osa lihtsalt niisama ajaga katki läinud. Kui on olnud, siis on tegemist olnud mehhaanilise vigastusega.
Juba vastati, mis see on - Lemförder muidugi oli see, kes OEM tootmistellimuse teenuse täitis.
2 logo kõrvuti tähendab seda, et ilma BMW-ta Lemförder seda toodet valmis ei teinud ja see on BMW OEM.
BMW teab täpselt, kust tuli see detail isegi siis, kui sellelt on maha hõõrdunud kõik kirjad! Markeeringuid on detalidel tootmisprotsessi käigus palju. Kindlasti olete näinud triipkoodide kleebiseid ja markereid. Need skännitakse operatori poolt tootmise käigus ükshaaval kõik koostatava autoga nn kaasa sõitvale "product travel card-le".
See ongi see koht, millest on sul siiani ülimalt rakse olnud mõista ja ka aru saada.
Aga täpsustame ja kordame siis veel kord üle: BMW omab jälitussüsteemi, mis võimaldab tal väga täpselt määratleda, mis VIN-i külge see detail tehases pandi. Asi on nimelt selles, et selle detaili jälituskood skanneeriti enne auto külge installeerimist valmistatava auto "product travel card-le". See "PTC" sisaldab kõikide detailide, kontrollide, testide, täiendamiste, muudatuste jnejne sissekandeid ja päädib sellega, et see andmete kogum koondatakse kokku omakorda 1 koodi alla, mis just seda sisaldab, mida-kus-kes-millal-millega-millele-millest tegi. PTC reflekteerib ühes otsas sõiduki VIN koodi.
BMW teab täpselt, millest koosneb tema toode sisuliselt kuni toormaterjalini.
Nii ka teemas läbi käinud Launch teab täpselt, kust-millal-kes-jne on tootesse tulnud komponendid.
WhoIsTheMaster kirjutas:Ja lõpuks siis foto minu e61 ORIGINAAL õõtsadest. Ajatempel veebruar 2005. Auto vin koodi järgi toodetud Aprill 2005. Bemmi märgid peal on, originaal tootja märke kas ei ole, või ma ei tea kes see omega tähte kasutab, kui peaks see olema. LS 290 000, õõtsad veel ei kolisenud, aga suht otsas omadega.
Õõtsadel ühtegi teist kirja kuskil peal ei ole (v.a. see kollane silt kus kirjas, et siit ära tõmba)
Valuvormi peal on näha, et on kasutatud 6 seeria alumiinium sulamit, täpsemalt AW-6082 T6 meetodil
http://www.aalco.co.uk/datasheets/Aalco ... 8.pdf.ashx" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui ülemisel õõtsal on ruudukeste all lisaks tootmiskuupäevale veel üks number, mida ma eeldan et võiks olla, seeria, siis alumisel õõtsal samasugune number puudub...
kes nüüd ütleb mis seeriast, ja millises allhankes antud toode sai valmistatud?
* Fixed typo