rubriik "rumal küsimus"
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Panin otsima sõna "carmasters" kuni 2016. aasta postitusteni viitsisin kerida, kuni sinnani ei jäänud midagi silma.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kunagi ammu mu sõbral oli ebameeldiv kogemus Carmastersiga aga ega ju headest kordadest ei räägigi keegi, ainult pa$k jääb kõigile meelde ja levib nagu kulutuli
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ajal mil sai omatud BMWd siis kõik hooldused ja remondid olid seal. Igati positiivune kogemus aastate jooksu. Pärnu kohalikud võiks soovitada ka mõnda head kohta. Mõned apsud olid aga need ka pigem mu X soovide jne pärast.
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pärnus soovitan Privalon OÜ-d, jäin alati väga rahule kui oli asja. OEM juppe vaja, siis läksin ka alati sinna. Teine asjalik koht, millega olen siin linnas väga rahule jäänud, on Lille Autohooldus.
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pesurid on kuum kaup. Liited tavaliselt ei leki.TiitR kirjutas: ↑22.01.2020 14:09 21 Selline küss, et kuidas kogemusi on, kui tulepesur (e70) lekkima hakkab, kas vaja kohe uus pesur vaadata või annavad need voolikuühendused pigem järgi? Q7-l hakkas pesur ise lekkima näiteks.
Jube hea oleks muidugi sinna piiluda, kuid see eeldab krt lammutamist ja hetkel aega pole 2x lahti kiskuda, et vaid veenduda.
Buumer Auto / 56826000
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: rubriik "rumal küsimus"
Selge pilt. Siis pesur näppu, kui lammutamiseks läheb. Tnx.Volum kirjutas: ↑22.01.2020 22:13 37Pesurid on kuum kaup. Liited tavaliselt ei leki.TiitR kirjutas: ↑22.01.2020 14:09 21 Selline küss, et kuidas kogemusi on, kui tulepesur (e70) lekkima hakkab, kas vaja kohe uus pesur vaadata või annavad need voolikuühendused pigem järgi? Q7-l hakkas pesur ise lekkima näiteks.
Jube hea oleks muidugi sinna piiluda, kuid see eeldab krt lammutamist ja hetkel aega pole 2x lahti kiskuda, et vaid veenduda.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- crime
- Huviline
- Postitusi: 849
- Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
mul E46-l jäid pesurid sellepärast lekkima, et paagis oli mingi peenike valge plastiku puru. See jõudis sealt siis pesuriteni, kus ta pahandust tegi. Vahest jäid tükikesed ilmselt kuhugi vahele sitasti ja paak jooksis lihtsalt tühjaks(selleks läks muidugi paar päeva). Teinekord lasid, läksid need tükid eest ära ja ei lekkinud enam.
Pesin paagi puhtaks, võtsin pesuritel düüsid küljest ja lasin mõned liitrid süsteemist lihtsalt läbi voolata. Düüsid ise lasin suruõhuga puhtaks. Pärast seda töötab asi veatult.
Muidugi E70 süsteemi ei pruugi selline probleem puudutada.
Pesin paagi puhtaks, võtsin pesuritel düüsid küljest ja lasin mõned liitrid süsteemist lihtsalt läbi voolata. Düüsid ise lasin suruõhuga puhtaks. Pärast seda töötab asi veatult.
Muidugi E70 süsteemi ei pruugi selline probleem puudutada.
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sobib jah sinna 12 kant 36 padrun, selle võtme ostsin Automaailm´ast Peterburi tee 58
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mul ikka tilgub 24/7 sealt natuke, kuigi kasutan päeval ka pesureid mitu korda, ilmselt siiski pesur ise väsinud. Huvitav on see, et Touaregil hakkas eelmine päev ja samuti juhipoolne pesur lekkima (ikka korralikult ja korpuse vahelt)...müstika, et mõlemal korraga ja sama poolcrime kirjutas: ↑23.01.2020 14:00 21 mul E46-l jäid pesurid sellepärast lekkima, et paagis oli mingi peenike valge plastiku puru. See jõudis sealt siis pesuriteni, kus ta pahandust tegi. Vahest jäid tükikesed ilmselt kuhugi vahele sitasti ja paak jooksis lihtsalt tühjaks(selleks läks muidugi paar päeva). Teinekord lasid, läksid need tükid eest ära ja ei lekkinud enam.
Pesin paagi puhtaks, võtsin pesuritel düüsid küljest ja lasin mõned liitrid süsteemist lihtsalt läbi voolata. Düüsid ise lasin suruõhuga puhtaks. Pärast seda töötab asi veatult.
Muidugi E70 süsteemi ei pruugi selline probleem puudutada.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
E39 universaal. Taga padjad. Parem pool silma jãrgi veidi madalam.
Kunagi küsisin, pakuti, et üks klapp lekib. Sai klapid vee alla pistetud, leket ei tuvastanud. Kompressorile sai rem kmpl sisse, ehk siis uus kolvirõngas, ja mingi tihend. Graanulid said kuivatatud. Ca pool aastat tagasi said uued padjad, parem pool m paketi sport padi, vasak mingi arnoti universaal vms. Netist lugedes kõik vãidavad, et pole sport padjal ja tavalisel vahet. Kas võiks viga otsida sellest vasakust padjast, pullipãrast nt klapid ringi visata või kuskile mujale veel vaadata ? Andurid vôi üldse arvutiga midagi vaadata ?
Kunagi küsisin, pakuti, et üks klapp lekib. Sai klapid vee alla pistetud, leket ei tuvastanud. Kompressorile sai rem kmpl sisse, ehk siis uus kolvirõngas, ja mingi tihend. Graanulid said kuivatatud. Ca pool aastat tagasi said uued padjad, parem pool m paketi sport padi, vasak mingi arnoti universaal vms. Netist lugedes kõik vãidavad, et pole sport padjal ja tavalisel vahet. Kas võiks viga otsida sellest vasakust padjast, pullipãrast nt klapid ringi visata või kuskile mujale veel vaadata ? Andurid vôi üldse arvutiga midagi vaadata ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Arvutiga nivood samad?
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Krt seda teab, see mu küsimus oligi
Inpaga saab vaadata ? Tuttaval inpa on. Olen seda paar korda nãppinud.
Inpaga saab vaadata ? Tuttaval inpa on. Olen seda paar korda nãppinud.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
- crime
- Huviline
- Postitusi: 849
- Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Vaata inpaga, kas asendiandurid toimivad. Saab ka ilma inpata neid inspekteerida. Kõige lihtsam võta rattad alt ära ja vaata kas hoovad ja see mini kont on terve.mikuuu kirjutas: ↑24.01.2020 20:42 52 E39 universaal. Taga padjad. Parem pool silma jãrgi veidi madalam.
Kunagi küsisin, pakuti, et üks klapp lekib. Sai klapid vee alla pistetud, leket ei tuvastanud. Kompressorile sai rem kmpl sisse, ehk siis uus kolvirõngas, ja mingi tihend. Graanulid said kuivatatud. Ca pool aastat tagasi said uued padjad, parem pool m paketi sport padi, vasak mingi arnoti universaal vms. Netist lugedes kõik vãidavad, et pole sport padjal ja tavalisel vahet. Kas võiks viga otsida sellest vasakust padjast, pullipãrast nt klapid ringi visata või kuskile mujale veel vaadata ? Andurid vôi üldse arvutiga midagi vaadata ?
Mini kondid oleks mõistlik uued panna. ei maksnud väga palju esinduses. Vanad niikunii kinni või lõtkuga, kui neid keegi varem pole vahetanud.
Kui silmaga tundub kõik ok, siis inpaga kontrollida, kas sensorid moodulile mingit tagasisidet annavad.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Keegi teab öelda kas e46 manuaalkastidel on kastitalad erinevad või sobivad nad omavahel. BMWfansi järgi on koodid küll erinevad (r4 ja r6), aga manuaal kaste laias laastus 2 varianti ainult.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Täpselt ei teagi millelt võetud kastitala alla läks, aga vajas natukene modifitseerimist.
-
- Huviline
- Postitusi: 1408
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kus müüakse klaasipesuvedeliku,mis ei haiseks rämedalt?
Autoeksperdi kui ka maksimarketi "lõhnatud" haisevad küll ropult
Autoeksperdi kui ka maksimarketi "lõhnatud" haisevad küll ropult
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: rubriik "rumal küsimus"
Selline küsimus, et mis vahe on Dynamic Drive ja Adaptive Drive?
Mul kunagisel e60-l oli tehase sport vedrustus ja varustatud DD-ga, praegusel on lisavarustuses märgitud S2VAA Chassis Suspens SetupAdaptive Drive , on tegu samade asjadega, vahega vaid see, et e60-l polnud võimalik sport versiooni valida või siiski tegu erineva lisaga?
Mul kunagisel e60-l oli tehase sport vedrustus ja varustatud DD-ga, praegusel on lisavarustuses märgitud S2VAA Chassis Suspens SetupAdaptive Drive , on tegu samade asjadega, vahega vaid see, et e60-l polnud võimalik sport versiooni valida või siiski tegu erineva lisaga?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: rubriik "rumal küsimus"
Dynamic drive puhul kasutatakse hüdro ajamil (aktiiv) stabikaid, adaptive drive on jäikust reguleerivad amordid.
Buumer Auto / 56826000
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tänud, pilt selge - tulemus suht sama, vaid reguleerimine erinev. Ja selle sport nupuga muudetakse elektriliselt amortide jäikust?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: rubriik "rumal küsimus"
E70-l hakati kooslust jäikust reguleerivad amordid + aktiiv stabikad nimetama Adaptive Drive-ks.
V8
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Etanooli haisu jm kõrvalmõju maha surumine ongi tootjate eristuse v lisaväärtuse loomise koht. Alati võib ju ka ise viinakokteile teha - 40% poolik on suva poes alla 5€/liiter.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sõbra E34 jama.
E34, 1994, 520i. bens
Automaatkast.
Keerad võtit, tahad käivitada, tulemuseks: vaikus.
Viimati sõitis, parkis ära, käis poes ja enam starter häält ei tee, ei käi klõpsu ega midagi. Täisvaikus, ehk null.
Armatuurituled süttivad kõik ok, keerad võtit, korraks nagu tuhmuvad ja siis tulevad tagasi.
Näitab armatuuris kahte suurt: E tähte, nagu E E. ma ei tea mis see tähendab, kui üldse.
Signa LED vilgub vahetpidamata 5 korda kiiresti. Isegi kui signa maas ja uksed lahti.
Ja nii vilgub lõpmatuseni.
Aku täis, täkuga proovitud, vaikus.
Kahtlustame immo, aga seda ju ei saa maha ka võtta niiöelda parkimisplatsil.
Kas on mingit kaitset kuskil starteril mida kontrollida?
Releed?
Aku on tal salongis tagaistme all, seal ka kaitsmekarp ja releed mõned.
Lisaks karp releedega/kaitsmetega kapoti all.
Pakkuge mida võiks kiiresti proovida, enne kui auto ära töökotta viia?
Ühendada starteri releel mingid klemmid? Kus asub starteri relee?
Pinget mõõta? Jne
Pakkuge palun mingeidki variante.
Proovisim kasti N asendis, P asendis, igatepidi. Null.
Hiljuti tööl oli see jama, et elektrikala nagu, mingi relee klõpsus vahetpidamata juhipool jalgade juures kuskil katte all.
Juhipoolne aken ei läinud kinni, ei toiminud, saime lõpuks kinni pideva klõpsimisega. aga lõpus jäi ikka 1 cm vahe. Peale seda enam ei toimi see ka. Käima ka ei läinud vahepeal, siis äkitselt läks ja kuni siis viimase peatuse tegi.
Viimati siis tol korral tööl parklas käivitades läks käima, aga käivitamise hetkel tuli starterist kõrin või noh imelik heli. Aga töölt sõitis ära oli kõik ok jälle. kuni siis ülalmainitud kaupluse parklani.
Kas juhipool katte all jalgade juures ka mingid releed? Millised täpsemalt?
E34, 1994, 520i. bens
Automaatkast.
Keerad võtit, tahad käivitada, tulemuseks: vaikus.
Viimati sõitis, parkis ära, käis poes ja enam starter häält ei tee, ei käi klõpsu ega midagi. Täisvaikus, ehk null.
Armatuurituled süttivad kõik ok, keerad võtit, korraks nagu tuhmuvad ja siis tulevad tagasi.
Näitab armatuuris kahte suurt: E tähte, nagu E E. ma ei tea mis see tähendab, kui üldse.
Signa LED vilgub vahetpidamata 5 korda kiiresti. Isegi kui signa maas ja uksed lahti.
Ja nii vilgub lõpmatuseni.
Aku täis, täkuga proovitud, vaikus.
Kahtlustame immo, aga seda ju ei saa maha ka võtta niiöelda parkimisplatsil.
Kas on mingit kaitset kuskil starteril mida kontrollida?
Releed?
Aku on tal salongis tagaistme all, seal ka kaitsmekarp ja releed mõned.
Lisaks karp releedega/kaitsmetega kapoti all.
Pakkuge mida võiks kiiresti proovida, enne kui auto ära töökotta viia?
Ühendada starteri releel mingid klemmid? Kus asub starteri relee?
Pinget mõõta? Jne
Pakkuge palun mingeidki variante.
Proovisim kasti N asendis, P asendis, igatepidi. Null.
Hiljuti tööl oli see jama, et elektrikala nagu, mingi relee klõpsus vahetpidamata juhipool jalgade juures kuskil katte all.
Juhipoolne aken ei läinud kinni, ei toiminud, saime lõpuks kinni pideva klõpsimisega. aga lõpus jäi ikka 1 cm vahe. Peale seda enam ei toimi see ka. Käima ka ei läinud vahepeal, siis äkitselt läks ja kuni siis viimase peatuse tegi.
Viimati siis tol korral tööl parklas käivitades läks käima, aga käivitamise hetkel tuli starterist kõrin või noh imelik heli. Aga töölt sõitis ära oli kõik ok jälle. kuni siis ülalmainitud kaupluse parklani.
Kas juhipool katte all jalgade juures ka mingid releed? Millised täpsemalt?
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: rubriik "rumal küsimus"
Massi juhe maha mädanenud? konrolli seda alustuseks.
there is no replacement for displacement
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ju seal mingi ise pandud signa näkku paneb
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: rubriik "rumal küsimus"
variante palju, kui täkuga andes pandi massi ots otse mootorile, saab massi juhtme vea välistada. Vaja mõõta kas starteri tõmbereleele tuleb voolu käivitus momendil (peenike juhe) kui ei võib olla viga immos. Kui jaa siis see tõmbe relee (pendiks) või starter ise tuksis