E34 ja mootor sureb välja
E34 ja mootor sureb välja
Autoks siis 91a 520 24V
Sai pikemalt reisult tuldud ja ilma probleemideta auto ära pargitud. Eile läksin sõitma sõitsin mingi kilomeetri ja astusin välja, et sõbraga paar sõna vestelda - mootori jätsin käima ja minu suureks üllatuseks suri mootor välja
Käima läks küll, kuid ei töötanud enam koraalikult vaid keris pöörded kuhugi 1500 kanti ja siis gaasipedaali puudutades suri kohe välja. Peale mõningat proovimist läks siiski tööle, kuid pöörde kõiguvad ikka - töötab stabiilselt 1500 peal, siis langeb kuskile 600-700 vahele ning aegajalt tõmbab pöörded siis jälle päris maha, et kohe peaaegu välja sureb. Sõidu ajal mingeid imelikke tükke ei tee.
Kellel on midagi tarkust veel tagavaraks
Tänud
Sai pikemalt reisult tuldud ja ilma probleemideta auto ära pargitud. Eile läksin sõitma sõitsin mingi kilomeetri ja astusin välja, et sõbraga paar sõna vestelda - mootori jätsin käima ja minu suureks üllatuseks suri mootor välja
Käima läks küll, kuid ei töötanud enam koraalikult vaid keris pöörded kuhugi 1500 kanti ja siis gaasipedaali puudutades suri kohe välja. Peale mõningat proovimist läks siiski tööle, kuid pöörde kõiguvad ikka - töötab stabiilselt 1500 peal, siis langeb kuskile 600-700 vahele ning aegajalt tõmbab pöörded siis jälle päris maha, et kohe peaaegu välja sureb. Sõidu ajal mingeid imelikke tükke ei tee.
Kellel on midagi tarkust veel tagavaraks
Tänud
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
peale õhufiltrit olev klapiga õhulugeja potentsiomeeter võib ka kalada... endal mul on ka sarnane viga autol... kui käima panna siis suva peale vahest tühipööretel, vahest sõidu aja hakkab kalama... tühipööretel tahab välja surra, sõidu ajal kaob võimsus mootoril ära... kui gaasipedaal põhja lükata, siis kaob probleem natukeseks ajaks nagu ära... tegu mul siis 1.6 E36'ga.. kui keegi midagi targemat õelda oskab, siis oleks ise ka huvitatud...
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
:)
Postitatud 8-21-2003 at 09:52
Tegin veel ühe tähelepaneku. Viga on esinenud 2 korda ja mõlemad korrad on öösel vihma sadanud ja probleem on esinenud hommikul käivitades. Mingi aja pärast viga kaob. Kas niiskus pääseb kuhugi ligi?
Endal sama seis oli, kordan õnneks oli Lahenduseni jõudsin seekord niimoodi, et jagaja kaas maha ja kukkusin rootorit ja kaant luubiga nillima ja minu suureks üllatuseks avastasin sealt mikropraod ja ka need klemmid mis seal sees on olid vigased ja sama oli ka rootoriga, veel avastasin seda, et jagajakaas oli seest pisut niiske, niiet seekord läheb nii, et rootor ja jagajakaan vahetusse ja asi korras, niiet igaks juhuks proovige ära samad asjad üle vaadata ja äkki on ka teil sellest abi, kui ei siis rohkem ei targuta
Tegin veel ühe tähelepaneku. Viga on esinenud 2 korda ja mõlemad korrad on öösel vihma sadanud ja probleem on esinenud hommikul käivitades. Mingi aja pärast viga kaob. Kas niiskus pääseb kuhugi ligi?
Endal sama seis oli, kordan õnneks oli Lahenduseni jõudsin seekord niimoodi, et jagaja kaas maha ja kukkusin rootorit ja kaant luubiga nillima ja minu suureks üllatuseks avastasin sealt mikropraod ja ka need klemmid mis seal sees on olid vigased ja sama oli ka rootoriga, veel avastasin seda, et jagajakaas oli seest pisut niiske, niiet seekord läheb nii, et rootor ja jagajakaan vahetusse ja asi korras, niiet igaks juhuks proovige ära samad asjad üle vaadata ja äkki on ka teil sellest abi, kui ei siis rohkem ei targuta
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
kuidas neid süütepoole kontrollida.. need on miskise musta karbi sees ja ligi neile ei pääse ilma seda karpi juppideks tagumata
kui parbi kaan pealt koolt lahti teha, siis vaatab kohe kaane alt vastu mingi tugev ollus, mille eemaldamine ei tundu väga võimalik olevat ilma märkimisväärset kahju tekitamata
kui parbi kaan pealt koolt lahti teha, siis vaatab kohe kaane alt vastu mingi tugev ollus, mille eemaldamine ei tundu väga võimalik olevat ilma märkimisväärset kahju tekitamata
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
nii... viga vist leitud.. või vähemalt 1 nendest... peale selle korrastamist ei ole siiamaani enam auto igatahes kalanud...
Kiskusime lambdaanduri pistiku lahti ja selle seest jooksis mingi detsiliiter solgivett välja =) Asi oli seest igatpidi ära oksüdeerunud ja hapuks läinud.. peale puhastamist ja renoveerimist töötas edasi nagu vana mees.. ja mootorikala kadus ka ära... tundub, et asi sai suva peale sealt kontakti ja sellest ka kalas...
Kiskusime lambdaanduri pistiku lahti ja selle seest jooksis mingi detsiliiter solgivett välja =) Asi oli seest igatpidi ära oksüdeerunud ja hapuks läinud.. peale puhastamist ja renoveerimist töötas edasi nagu vana mees.. ja mootorikala kadus ka ära... tundub, et asi sai suva peale sealt kontakti ja sellest ka kalas...
Mul oli sarnane asi sarnase autoga...Sõitsin Saksamaalt parajasti Eesti suunas. Jõudsin Rootsi ja seal hakkas auto imelikult käituma(samad sümtomid mis sul). Rootsis oli vihmane ilm. 2 päeva sõitsin seal ringi ja kogu aeg oli kala küljes...ainult et mul oli selle kalamise ajal küttekulu meeletu. Jõudsin siis Eestisse ja järgmisel päeval haigus nagu käega pühitud. Ei hakanud siis ka viga otsima. Nädal hiljem tekkisid jällegi samad sümptomid. Tartus DIA Autos diagnoositi LANDA anduril mingi rike ja see vahetati välja. Pärast seda on kõik timmis olnud. Tehnikud rääkisid seal, et see pidavat suht tihi esinema sellisel mudelil.