Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Aparaat endal olemas ja tahaks nüüd ka rõhud ära mõõta aga keegi võiks vähe nõu anda kuidas see protsess iseenesest käib. Esiteks siis, et kuidas mootorit ringi ajada mõõtmise hetkel, kas starteriga või vända otsast võtmega ja kui stareriga kas siis tuleks teised piibud ka maha võtta ,et mootor tööle ei hakkaks.
Lisaks asjale ühe taktikalise nupukese, et kui mõnes silindris surve madal, vala küünlaaugust silindrisse veidi sama õli, mis sul mootoris. Kui nüüd surve paranes oluliselt, on rõngad läbi, kui ei paranenud, lasevad klapid läbi!
mina kuulnud sellist juttu, et lased mootori soojaks, võtad küünla väla ja sinna asemele keerad mõõdiku anduri ning starterist käima. ja nii iga silindriga.
Segusiiber hoia ka avatult (WOT), siis pääseb õhk kergemini silindrisse.
Vanal autol soovitatakse starterist käiata senikaua, kuni rõhk enam ei tõuse.
Süütepool ühenda lahti (+ ots ära või juhtmega maandada) ning bensupumba kaitse võta välja.
Vastasel juhul võid katalüsaatori tuksi keerata.
Tänud nõuannete eest, eks homme proovin siis asja ära . Kas keegi oskaks ka juhuslikult öelda palju 92 aasta 320 silindri rõhk olema peab ja palju erinevus võib olla.
krt , nüüd läks selle mõõtmisega veits rukki vist , nimelt lugesin mina esimese silindri surveks 16,5 bar, ja teised olid ka sinna 16 kanti . kas nüüd on silm kiivas või on tegemist raketi mootoriga.
Tänapäeval kasutusel meil ka elektroonilised mõõteriistad, pärast võimalik mõõtetulemusi läbi arvuti vaadata ja analüüsida. Manomeeter muidugi odavaim variant
Ja diislimehed, kui mõõdate ja tulemuseks saate 23, siis pole põhjust arvata et teil raketi mootor või manomeeter valetab
Sellised kenad riistapuud silindrite rõhkude mõõtmiseks. See konkreetne on nüüd küll mõeldud ainult diiselmootoritele, nii suurematele kui väiksematele. Väljastab silindrite rõhkude diagrammi, mõõdab komprimeerimise lõpprõhku, põlemise lõpprõhku jt, arvestades mootori koormust, pöördeid jt omapärasid. Olen ise kasutanud, ütleks et väga käepärane ning lihtne