Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
525 tds 92a. ei taha näiteks hommikuti käivituda. Justkui küte vajuks alla. Pump sai nii ringi tehtud, et kui süüte sisse keerad hakkab pump kohe uhama. Kui tükkaega pumpab läheb ilusti käima. Ühe pihusti vahelt lasi kah veidike läbi, aga pihusti sai ära vahetatud - ei aidanud midagi.
Arvatavasti vajub küte alla jah.Näiteks pihustite küljes olevad kummi voolikud(tagasivool,"ülevool"),kas siis on ka vahe kui paak on täis või tühi.Minul on vahe sees täis paagiga läheb paremini kui tühjaga.
ristot kirjutas:Mina soovitaks need ülevoolud ära vahetada.Ei ole eriti kulukas ka,3,2mm voolik,hind vastavalt poele! Millist klappi viljar soovitab???
Oho klapp maksab ala 150 eeki need voolikud aga 50 eeki meeter...Olen ise oaml nahal tunda saandu kui need voolikud katki...Sügisel sai sõbral aidatud osta tds bmw ning tal oli kah jama hommikutti et peal epikka käjjamist läks alles käima..Kui need lekkivad voolikud ära vahetasin sisi oli kõik ok.Helistas hommikul ning tänas kah veel.. Diisle on õhu suhtes kapriisne..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Enen kui hommikul käivitama hakkad võiksid vaadata kas pumba ning filtri vahelises voolikus on õhk sees.Kui on siis vaata kas tagasivoolu voolikud on kuivad ning ei leki.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Mudugi kui hommikuks kütte maha vajub, siis kohe peale seisma jätmsit peaks olema ka nähe samast voolikust mida raino mainis, nähe kuidas mullikesed hakkavad filtri poole kimama.