K: millega on tegemist (mootor M43)?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Tonnk
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 07.10.2004 11:43 37

K: millega on tegemist (mootor M43)?

Postitus Postitas Tonnk »

Selline küsimus, et kuidas on pildil oleva jublaka nimi ja mis funktsiooni ta täidab? Asub siis sisselaske kyljes E36 318 93-a ja mootor M43


Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Drosselklapi poteka anduri juhe? Anyone?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

See alumisel pildil on DK potekas ise.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Tonnk
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 07.10.2004 11:43 37

Postitus Postitas Tonnk »

Ja kui see pistik lahti yhendada siis tagajärjed võivad olla tyhikäigu pöörete kõikumine ja üldse auto imelik käitumine kylma mootoriga +suur kytusekulu?
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Töötava mootoriga ei tohi seda lahti ühendada -- ajus võib midagi läbi kärsatada.

Selle pistiku kaudu saab aju signaali palju sa gaasi vajutad. Ilma selle signaalita...., no mõtle :)

Drosselklapi asend ja potekas on täpselt reguleeritud. Kui näiteks DK maha on võetud, siis ei ole hea klappi suure jõuga surkida. Kalibreering võib paigast ära minna.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Svenp kirjutas:Töötava mootoriga ei tohi seda lahti ühendada -- ajus võib midagi läbi kärsatada.
Nii hull see nüüd ka pole. Sisendid on ikka kaitstud.
Svenp kirjutas:Selle pistiku kaudu saab aju signaali palju sa gaasi vajutad. Ilma selle signaalita...., no mõtle :)
Räägin nüüd DME 3.1 ja uuematest (vanematel polegi seda potet). Tegelt pole tal seda signaali peaaegu tarviski. Peamiselt jagab ta selle järgi aru, kas gaasipedaal on tühikäigu või WOT asendis. Kui pote ära kaob aga õhulugeja on terve, saab ta ka tolle järgi aru, palju õhku mootorisse läheb ja kusmaal seguklapp umbes on. Mootoriga pidurdamise ajal enam pritset muidugi välja ei lülita, kuna pole kindel, kas jalg on gaasilt maas.
Svenp kirjutas:Drosselklapi asend ja potekas on täpselt reguleeritud. Kui näiteks DK maha on võetud, siis ei ole hea klappi suure jõuga surkida. Kalibreering võib paigast ära minna.
Seal ei ole midagi kalibreerida, ECU kalibreerib iga kord ise selle pote ära. Omal vahetasin nt. selle ja ASC pote omavahel ära, peale esimest käimapanemist oli tühikäik veidi kõrge, aga ta õppis selle kohe endale selgeks ja asi läks vanasse seisu tagasi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

M42 mootoril on Motronic 1.7 ja registerdrosselklapp potega.
http://www.318is.de/motor/22DROSSELKLAPPE.jpg , siit selgub ka, et Motronic kalibreerib selle ise. Edastasin valeinfot :oops:
Sõidurõõm
Vasta