Turbot ei kuule(diisel)
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
- Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
- Asukoht: Kunda-Tln
Turbot ei kuule(diisel)
kuidas aru saada et turbo töötab,kõrvaga küll kuulda pole et midagi viliseks.
E38 740d 2000a.
turbo ikka annab kõrvaga tabada kui kuulata. Tee kapott lahti ja aja masin pöördesse. Mis puutub aga et kuna kostab: siin annaks omapoolse soovituse. turbo tegelik töö algab jah olenevalt margist 1500-2000 pöörde juures diislitel. Samas aga korralikult kostab vile siiski alles kuskil 3500 juures. Ja muidugi tõusevad turbo pöörded sõltuvalt mootori pööreteast ja sellest turboüleleedimisega mootori miinused ongi. Puudub ühtlane ülelaadimine - see on suuresti sõltuvuses mootori pööretest
huvitav miks see miinus siis on,mis sa tahad et turbiini tootlikus oleks constant ,kuhu sa selle õhu siis tühikäigul topiksidvanaisa kirjutas:turbo ikka annab kõrvaga tabada kui kuulata. Tee kapott lahti ja aja masin pöördesse. Mis puutub aga et kuna kostab: siin annaks omapoolse soovituse. turbo tegelik töö algab jah olenevalt margist 1500-2000 pöörde juures diislitel. Samas aga korralikult kostab vile siiski alles kuskil 3500 juures. Ja muidugi tõusevad turbo pöörded sõltuvalt mootori pööreteast ja sellest turboüleleedimisega mootori miinused ongi. Puudub ühtlane ülelaadimine - see on suuresti sõltuvuses mootori pööretest
Keera õhufiltri kaan maha tiri filter välja, tee kõik ümbrus ilusti puhtaks ja siis pane käima ja anna talda, vat siis kuuled ilusti mis häält teeb turbo ja kuidas ta sul seisma jääb ja mis iganes.
Oli meil siin kunagi üks 2.4 millel oli ikka turbo nii kuttu, et kui pedaali lahti lasid, siis suisa nägid kuidas turbo kräuksti seisma jäi aga kui aus olla, siis ei saaks nuriseda, et see auto edasi ei läinud.
Oli meil siin kunagi üks 2.4 millel oli ikka turbo nii kuttu, et kui pedaali lahti lasid, siis suisa nägid kuidas turbo kräuksti seisma jäi aga kui aus olla, siis ei saaks nuriseda, et see auto edasi ei läinud.
Mercedes EQS 450+ 2022
Diisli turbo töötab koguaeg, mida kõrgemad pöörded seda kiiremini töötab turbo. Vilinat ei olegi eriti kuulda, kui summutaja on terve,kui kuskil auk siis on vile taga. Vilet kuuleb ka siis kui kükitad taha summutaja juurde maha ja kuulad. Vile ei olegi mingi näitaja. Kui tahad vilet siis pane ülerõhu klapp vahele siis vilistab nagu rallikas.
F01 :)