e34 524 vs. kuumus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

e34 524 vs. kuumus

Postitus Postitas ristot »

Lugu siis selline,et olen lasknud mõned korrad oma diisli keema.Kui lihtsalt ploki kaane kõveraks tõmbab.Krt. alles sai mootori kap. remont tehud ja uus kaas paigaldatud. :idea:
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Aga miks ta sul siis keema läheb ikka?
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

Ma ei ole kindel milles asi,aga variandid on: kas paisupaagi kork on umbes või see väike voolik mis tuleb radiaatorid paisupaaki. Ma ise arvan,et on nii.Kui keegi arvab teisiti siis oleks hea teada ja roovida. :cool:
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

:shock: :arrow:
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

Sinu pakutud variandid on väga vähe tõenäolised. Kui väike toru umbes on ei juhtu midagi, Kui kork umbes siis läheb radikas umarguseks nagu pall. Sul võib olla radikas umbes(lekke eemaldajat täis), või teine variant veepumba labad kadunud!!!!! või üldse vähe tosooli!!
F01 :)
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

Radiaator ei ole umbes see peaaegu uus ja ei ole ma mingeid lisandeid sisse ajanud.Vee pump on alles vahetatud ja tosooli on ka normaalselt. :lol: Viga ikka milleski muus. :(
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Äkki on viga termosiduris ?
Aga kui sa oled juba paar ko0rda keema lasknud, siis see head küll ei tähenda.
Lase mootoril töötada nii et oleks norm temperatuur ja keera vee kork vaikselt maha, kui hakkab tosooli välja ajama, siis on midagi jama, näiteks kaan kõver.
Kui teeb väikse sutsu ja välja ei aja, siis peaks kõik ok olema.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

Siis järelikult plokikaane viga
F01 :)
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

Mul ei ole kork kinni,aga toosooli tase ei kao ka. Termosidur???Venitka sidur ve??? :shock:(mis maksab) See võib küll hapu olla.Mis võid kaanel või plokil viga olla???Mul need alles remonditud.
Kaidos
Huviline
Postitusi: 180
Liitunud: 03.06.2003 17:10 11

Postitus Postitas Kaidos »

Huvitav, miks keegi kunagi ei paku vee keemamineku põhjuseks õhku süsteemis . Mul on endal kaks korda nii olnud, et peale jahutusvedeliku vahetust jääb õhk sisse ja läheb kergesti keema. Ajasin õhu välja, probleem kohe lahendatud.
Kasutaja avatar
brigaad
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 26.10.2004 21:53 42
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas brigaad »

selline kysimus, et kuidas sa selle õhu sealt välja lasid :oops: endal sama probleem (ei hakanud uut teemat tegema)
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

E34 2.4 d on iseõhutuv, seal minuteada ei ole midagi õhutada, kui ilusti rahulikult vedeliku sisse valad ei tohiks ka õhku jääda.

Termosidur maksab 1300-1600.- mina sain 1350.-
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Lauri_B
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 10.05.2004 01:16 24
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Lauri_B »

Viljar_V kirjutas:E34 2.4 d on iseõhutuv, seal minuteada ei ole midagi õhutada, kui ilusti rahulikult vedeliku sisse valad ei tohiks ka õhku jääda.
jutt jumala oige
see kehtib ka e28 puhul
peale auto mootori vahetust sai uus vedelik sisse valatud
mootor natukeseks kaima ning uuesti seisma (sest muidu salongi radikas jaab kuivale ning vedelik lahebki keema) siis valad juurde ja ongi teema lahendatud
525e 1985 ja 525 TDs 1993
Kaidos
Huviline
Postitusi: 180
Liitunud: 03.06.2003 17:10 11

Postitus Postitas Kaidos »

brigaad kirjutas:selline kysimus, et kuidas sa selle õhu sealt välja lasid :oops: endal sama probleem (ei hakanud uut teemat tegema)
Minu e34 525 sai õhu välja niiviisi, et tõstsin autol esiotsa üles, valasin süsteemi tosooli täis, lasin järjest mootoril käia, aegajalt avasin õhutusklappi radika küljes ja lasin auru välja. mingil hetkel hakkas tosooli välja ajama, siis kork peale ja korras. tasase pinna peal nagu ei tahtnud õnnestuda. Muidugi ei ole ma eriline spetsialist, tegin niiviisi teiste soovituse järgi.
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

Õhutus nippel on ju termostaadi korpuse küljes!!!
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

diislitel seda niplit ei ole, vähemalt E34-al, E28 veel oli :)
E34 peab vaatama, et see peenike voolik mis tuleb radikast paisupaaki ei oleks umbes.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Minu M60 mootoril on igatahes termostaadi küljes kohe selline kuulklapp, mis õhutamise ära teeb.
Pilt
M20-l oli kindlasti termostaadi korpuse küljes õhutuskruvi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

ka m20-l on uued termokad sellise klapiga.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Nagu ma olen aru saanud, siis need millel on paisupaak salongiseina küljes, peaks olema iseõutatavad. :roll:
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

Minu diislil on küll see õhutus nippel(89a.),aga see voolik mis tuleb radikast paisupaaki on küll suht kehva. Ma plaaningi selle vahetust.Praeguste ilmadega ei ole küll probleemi,aga kevadeks peaks asi ikka korras olema. :lol:Termostaadi vahetasim ma ka alles,aga ei mäleta küll,et oleks olnud seal selline õhutus nippel.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

ristot kirjutas:Minu diislil on küll see õhutus nippel(89a.),aga see voolik mis tuleb radikast paisupaaki on küll suht kehva. Ma plaaningi selle vahetust.Praeguste ilmadega ei ole küll probleemi,aga kevadeks peaks asi ikka korras olema. :lol:Termostaadi vahetasim ma ka alles,aga ei mäleta küll,et oleks olnud seal selline õhutus nippel.
Ja miks mitte ei võiks sinu autol olla peale pandud vanem mootor :roll:
Ikkagi E28 kere peal on kõigil õhutusnippel ja kui ei ole siis võib olla pandud E34 kere pealt mootor või noh tegelikult piisab ju ainult kaane vahetusest.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

No-nii nüüd siis veel minu keemisest.Täna siis sai ette võetud jällegi pikem sõit. Kõik oli norm. kui äkki jälle temp.andur keemis piiril.Sai siis uuritud ja puuritud mis viga.Selgus,et oli(on) UMBES paisupaagi ots kuhu tuleb see väike voolik radiaatorist.Puhastasin selle ära ja kuna vedasin end statolil siis sai ka suruõhuga puhtaks lastud :lol: .Kõik oli tore!!!! Sai siis jätkatdud kodu teed kui äkki jälle andur laes :mad: siis sai voolik lahti võetud ja visatud otse paisupaaki ja nii ma siis õnnelikult koju jõutsingi :D
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

:arrow:
Ranet
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 26.11.2002 14:30 33
Asukoht: Jurjev

Postitus Postitas Ranet »

Äkki aitab paisupaagi korgi vahetus uue vastu asja natuke paremaks? Kuna voolik oli juba umbes, miks peaks korgi kanalid puhtad olema. Aga proovi nii, et keerad paisupaagi korgi ime õrnalt peale, peaaegu nagu lahtiselt, kas siis ka kipub keema? Proovi ka auto nina kõrgemale tõstes asja õhutada.
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

Korgi alumine auk on umbes küll.Mul kork veits lahti.Kuda saaks puhastada vee süsteemi(katlakivist näiteks)???? :roll:
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Soendusradikat ja üksikuid lõdvikuid olen küll katlakivieemaldiga puhastanud ja väga eduliselt, ma ei kujuta ette kui valada veesüsteemis miski kogus seda ja mootor soojaks korralikult ajada, kas see midagi halba ka teeb.
Pigem vast ainult head :D
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

Millega seda puhastada????Kas oleks äkki võimalik sinna väikesele voolikule mingi filter vahele panna???? Mis kannataks kuuma ja tosooli???
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

:idea: :arrow:
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

No-nii lõpuks siis sain oma murele lahenduse. :) Termostaat ei avanenud,aga noh ex enne seda sai ikka kaas lihvitud ja survestatud kui selgus,et termostaat peetis ja nüüd on kõik ok ei mingit survet ega keema minemist(mõnna) :D :D Üldiselt hää,et nii läks :D :!:
Vasta