e34 530 88a auto kohta mõned küsimused eelkõige käigukast?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Andre_P
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 18.09.2004 23:51 12
Asukoht: Harjumaa

e34 530 88a auto kohta mõned küsimused eelkõige käigukast?

Postitus Postitas Andre_P »

Tere olen pealkirjas mainitud auto omanik. Välimus midagi eriti pole täiesti tavaline ja isegi plekkveljed all. Nii see selleks.
Auto on soetud kuu tagasi ja sõita pole mahti olnudki eriti seoses paari pisiprobleemiga mis hetkel vajavad lahendamist oma elus(auto muidu igati sõiduvalmis).
Aga küsimus siis selline ,et autol oli läbi gardaani poolne simmer(ei tea kas nimetus õige) sai ära vahetatud ja asi muutus ikka paremaks sest enam ei pidand iga päev õli kallama juurde(nu päris nii hull ei olnud aga nädalas korra küll kuna automaatkast ja ei taha ju ka et see otsa lõppeks). Auto sai kenasti liikuma ja veel küünlad ka ära vahetatud. Aga siis tekkis järgmine probleem ,nimelt käiku sisse pannes käis selline mõnus kõmakas eriti kui veel gaas natuke peal mitte täiesti maas, arvasin et kas poolassid või reduktor või gardaan. Töökojas öeldi et gardaani muhv. Nu võibolla tõesti. See nüüd läeb kohe vahetusse koos gardaaniga ,sest see olevat ka kõva loksuga. Nu ise ka saan aru ,et loks aga ega seda seal all niihästi ei oska hinnata ka kui pole sama või taolise autoga kokkupuudet olnud. Ja kohalt minnes on kudiagi suhteliselt loju selle 3.0 mootori kohta ja tugeval kiirendamisel käib selline vibratsioon nagu ühelt poolt läbi ja teiselt kolmandale vahetades nagu viivitab oma sekund paar. Ja siis veel tuttav mainis et ma proovigu pidurid peale ja gaas põhja kas ikka ratas läeb all ringi. Nu suht automaatkasti rikkuv asi nagu või pigem igat autot rikkuv tegu aga nuh korra proovisin ja isegi hakkas all ratas keerlema kohapeal ja teine kord jälle mitte, see ajas segaudusse et miks ükskord hakkab ja teine kord mitte. Olen proovind veel mõned korrad ja ei ole eriti all rattaid ringi vedand. Ei saa aru et kas ta üldse peaks vedama või ei.. kas siis mingi turbiini viga või midagi muud?

Kui keegi osakab ja on ka aega siis võiks natuke kirjutada sellest oleks väga tänulik ,sest ise suht võhik selle automaatkasti kohapealt.[/b]
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

kõige odavam lahendus on viia auto mehhaaniku-diagnostiku kätte. Meil siin foorumis vähemalt 1 teada-tuntud mees olemas....investeerid jämedalt 400.- ja selle eest saad teada, mis olukorras auto on. Vaadatakse jooksuosa kah üle... äkki on sul pool viga hoopis tagasillapuksides jne jne...
ära hakka ise oletama ega lase siinsetel oletada....niipalju, kui on siin foorumis "teadjaid" niipalju on ka eri arvamusi...
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

See pidurid peale ja gaas põhja on ikka suhtkoht räige lõhkumine minumeelest. Mul soovitati automaatkasti siduri läbilibisemist nii kontrollida et pidur peale ja õrnalt gaasi, siis vaatad kui suur viide on selle vahel kui gaasi annad ja auto tagumiku maapoole hakkab kiskuma. Mul masinal nii tundlik ja kõva pidur et hästi ei kujuta ette mismoodi ratas saakski hakata ringi käima.
Kasutaja avatar
Andre_P
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 18.09.2004 23:51 12
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Andre_P »

Ei tea jah ,igastahes siin ükspäev segadusest proovidest läks jälle. Aga las see jääda. Nüüd tekkis järgmine küsimus! Mootor jätab järjekordselt vahele ,eelmine kord oli viga küünaldes mis said ära vahetatud aga nüüd jälle sama probleem. Järsku gaasi põhja vajutades hakkab osasid silindreid nagu vahelt välja jätma ja mootor ei lähe kuidagi õieti põõrdesse. Samas peale eelmist korda kui sai küünlad vahetatud siis mootor töötas perfektselt( eelmisest küünalde vahetusest kaks kuud möödas). Ise mõtlesin et äkki viga küünlajuhtmetes. ja ega need küünaljuhtmed alla 1000kr vist maksa onju ,sest kuskilt kuulsin summat 1600kr. Või siis äkki bensupump või filter. Tegelt ajab vihale kui sama asi iga kahe kuu tagant tülitab. :mad:

Ja siis mõtlesin ,et kuna enamus 540-id pidavat olema automaatkastiga ,siis võiks mõnele sellisele mudelile ju ise manuaali vahele pista. Aga mis kast sinna sobiks(530 r6 või siis ehk 530v8) Sest ikka manuaali sportlikkust ei saa võrrelda automaadi mugavusega :D
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kardaani muhv :shock: :shock: :shock:

4HP22-l käib minuteada kardaaniots kastiflantsi külge lihtsalt poltidega ja seal polegi mingit muhvi.......

Pidur+gaas ei ole lõhkumine. See on täiesti lubatud katsemeetod nimega stall test. Pidur peale, käik sisse ja gaasi. Üle 10 sek ei tohi hoida. Korras kastile ei tee midagi. Stallspeed on erinev, aga ta peaks olema seal 2000-2500 pöörde vahel.

Selle kasti ainuke tüüpviga on 1. käigu äraväsimine - selleks pannakse pakki kettaid juurde. Seda saab teha ilma kasti laiali võtmata, ainult esiots lahti. Seda saab sellesama testiga kontrollida - kui stallspeed on kõvasti suurem, siis libiseb A-sidur läbi.

Löök tühikäigul on tõenäoliselt põhjustatud liigkõrgetest tühikäigupööretest või tühikäigulülituse puudumisest (tainad on reguleerinud). Kõigepealt tühikäik tööle panna.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
marcc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 16.07.2004 19:13 07
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marcc »

Sorry et läbustan teemat aga...
kas see võib ka olla 1.käigu äraväsimine, kui külma mootoriga ei taha 1-selt käigult üles vahetada.Proovib küll kuid viskab jälle 1.käigu sisse.Kui paar kilomeetrit sõita siis vahetab ära ning enam ei jama.Kui auto tunniks jälle seisma jätta, siis sõitu alustades sama jama.Vahestsõitu alustades külmast peast ime tasapisi kiirust kogudes vahetab teise käigu sisse, kuid kui korraks järsemalt gaasi anda, siis viskab 1.käigu peale tagasi.Sõites vahetab käike sujuvalt.

Tänud ning veel kord vabandused teema algatajale :oops:
marcc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 16.07.2004 19:13 07
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marcc »

To: AKP

Kui küünlaid oled vahetanud, ega ei ole tähele pannud, kas osad küünlad nagu rohkem läbi oleksid olnud?
Kasutaja avatar
Andre_P
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 18.09.2004 23:51 12
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Andre_P »

Siin sõitsin ringi ja hakkab tunduma ,et hoopis külma mootoriga töötab kenasti ja peale paart kilomeetrit hakkab ära väsima ja siis ei lähe kohapeal vajutades ka pöörded üle 3500-de.
kohapeal sujuvalt vajutades läheb kuni piirajani(6500) ei mingit vahelejätmist ega midagi ,aga kui kohe gaas põhja vajutada siis läheb kuni 2500-3500 ja siis jäävad pöörded ühe koha peale seisma :(
Ja kuidas saksa keelt muuta inglise keele vastu. Mul oli inglise keele peal aga aku läks tühjaks(täistuled põlesid oma 20minutit) ja siis tegi vist kompuuter restardi ja kohe läks saksa keele peale ja enam mina tagasi muuta ei oska :lol:
ette tänades
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Sa vaata uuesti küünlad üle, äkki said just mitte kõigeparemini sobivad küünlad pandud.
Muidugi mina soovitaks Truumu juurde minna, ütleb sulle kohe kas juhtmed ok ja kas küünlad ok ja sobivad.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Andre_P
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 18.09.2004 23:51 12
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Andre_P »

Nii tülitan veel! :(
Nüüd selline probleem ,et juhiukse lukku keerates lukustab keskluku aga lahti enam ei tee. Kõrvalistuja lukust keerates kõik kenasti toimib?
Kui lukuga natuke jukerdan siis lähevad teatud asendis sees tuled põlema aga see ka tavaliselt kõik. Ükskord aga ehmatas kõvasti see ,et peale jukerdamist hakkasin garaaži kõndima ja kuulsin kuidas uksed oleksid justkui avanend iseenesest ja auto juurde naastes veendusin ,et olidki uksed lahti :shock:
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Re: e34 530 88a auto kohta mõned küsimused eelkõige käigukas

Postitus Postitas Arvo »

AKP kirjutas: Ja siis veel tuttav mainis et ma proovigu pidurid peale ja gaas põhja kas ikka ratas läeb all ringi. Nu suht automaatkasti rikkuv asi nagu või pigem igat autot rikkuv tegu aga nuh korra proovisin ja isegi hakkas all ratas keerlema kohapeal ja teine kord jälle mitte, see ajas segaudusse et miks ükskord hakkab ja teine kord mitte. .[/b]
Selliselt kummi vilistamine pidi ee.auto käigukastiguru hr. Talimaa jutu järgi mingile ZF automaatkastile üsna fataalselt mõjuma, täpset kasti marki ei mäleta 4 või 5hp22... Nii et ära igaks juhuks rohkem nii tee...
Vasta