Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mootoriks siis M50-DOHC, käigukast manuaal, margiks 525i aastast 1990
Küsimused siis....
1)Kus asub moototiplokil koht kust vett saab plokist välja lasta
2)Koht käigukastil kus saaks õli sisse kallata
3)Koht kus saaks tagasillas õli sisse kallata
Nimelt siis plaan vesi tosooli vastu vahetada jahutussüsteemis ja käigukastis ning tagasillas õli ära vahetada
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Tosooli auk peaks olema, eest vaates vasakaul sumpa torude juures taga pool, kui ma ei eksi, siis 17 või 19 võtmega käib lahti.
Käimal peaks olema samuti auto eest vaadates vasakul pool olema, üks punn all ja teine külje peal.
Tagasillal peaks olema taga, samuti üks all ja teine keskel.
1. Paremal pool väljalaskekollektori taga keskel
2. Parema külje peal sisehambumisega kuuskant polt
3. Tagaseinas, jällegi sisehambumisega kuuskant (ametlikus juhendis kästakse tagasillas korkidele uued seibid panna)
1. Väljalaskekollektori all umbes-täpselt keskel
2. Käigukasti VASAKU külje peal "punn" (ei ole sisehambumisega kuuskant) tavaline pea (vist 17 võti)
3. Sisehambumisega kuuskant (hästi suur), seega tõenäoline et sul sellist võtit pole - kasulik oleks enne töö alustamist erineva mõõduga kuuskante varuda
UM'is saad liitrikaupa oma kanku sisse seda diffriõli osta Hind oli minu meelest alla 100 eek liiter. Tallinnas siis. Käimakastiõli oli minu meelest ka alla 200 eek liiter.
Joel_H kirjutas:
3. Sisehambumisega kuuskant (hästi suur), seega tõenäoline et sul sellist võtit pole - kasulik oleks enne töö alustamist erineva mõõduga kuuskante varuda
Edu!
Äkki kellelgi täpne mõõt teada...... (näiteks kuuskandi diagonaal)
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
kalef kirjutas:kas keegi oskab äkki mõnda head linki siis soovitada , kus võiks kirjas olla väike õpetus , kuidas vahetada tagasillas õli
Vana õli välja, uus õli sisse - mis seal ikka enamat.
ei ole , kas tõesti lihtsalt pole ise varem sellel masinal vahetanud ja lootsin , et interneti avarustest võib väikeste soovituste ja vihjetega mõni instruktsioon leiduda , et kuidas seda lihtsam teha on
meph kirjutas:UM'is saad liitrikaupa oma kanku sisse seda diffriõli osta Hind oli minu meelest alla 100 eek liiter. Tallinnas siis. Käimakastiõli oli minu meelest ka alla 200 eek liiter.
UM-is on diffriõli 225.- eeku liiter, peaks minema 1,7 l. Käimakasti läks minul ATF ja ma usun, et läheb ka teistele.
Tallinnas on kindlasti veel Järve varuosapoes (Ben) seda õli, aga jah mujalt pidi tõesti tellima.
Joel_H kirjutas:
3. Sisehambumisega kuuskant (hästi suur), seega tõenäoline et sul sellist võtit pole - kasulik oleks enne töö alustamist erineva mõõduga kuuskante varuda
Edu!
Äkki kellelgi täpne mõõt teada...... (näiteks kuuskandi diagonaal)
Heigosan või Valdek oskavad kindlasti peast vastata, muidu pead õhtuni ootama
priitv8 kirjutas:Et siis milles see bemari heakskiit seisneb? LSD õliga jah nats teised lood aga muidu pole seal midagi erilist.
TIS-ist (2000. a) kaevasin välja nimekirja, kus olid kirjas BMW soovitatavad õlid. Neid õlisid ma Tartu linnast ei saanud, juba õlimarki nähes oli targemate kaupmeeste kommentaar "bemarile jah". UM pakkus tol korral veel Valvoline'i. Seal valati mulle tagasilda arve järgi üldse mingi mineraal. Valvoline'i maaletooja ütles, et minu soovitud õli pole nad kunagi müünud, kirjed puudusid andmebaasis. Valisin Valvoline poolsündi, mis oli nö 1 aste madalam soovitud õlist. Kui tähtis on, et just sellest nimekirjast õli on, seda ma öelda ei oska, aga fakt on, et neid ei saanud.