E36, 325, 91.a hallikas kiht õlivardal

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Ti:T
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 28.07.2004 10:18 16
Asukoht: Tln

E36, 325, 91.a hallikas kiht õlivardal

Postitus Postitas Ti:T »

Peale ühte sõitu märkasin, et sumpsist tuli tavalisest rohkem sellist valget suitsu. Meenus et see võib olla jahutusvedeliku sattumisest mootorisse. Õlivarrast kontrollides oli selle plastmassosa ülemises osas mingi hallikas hõbedane kiht mis kaltsuga tõmmates kergelt ära tuli. Teistkordsel mõõtmisel enam sellist kihti ei tulnud. Lisaks sellele võib täheldada jahutusvedeliku kadumist kuskile. Aga samas mootori temp püsib koguaeg normides. Kas plokikaanetihend läbi või miski pragu kuskil?
Ja kui tegemiseks läheb, kas see on mingi lihtsam töö, et sellega ka mõni nö "külamees" hakkama saaks, või peaks UM'i pöörduma?
Millise summaga peaks sellise töö juures arvestama? tihend+töö või halvemal juhul siis plokikaas+tihend+töö ?

asjaliku info eest tänud juba ette

Ti:T@natuke.mures
Kui enam kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Kui nüüd kohe musta stsenaariumiga ei alusta, siis võimalik niiskus võib vardale/korgile tekkida kondensist. Kas radiaatorid/lõdvikud ei leki?
Kasutaja avatar
Ti:T
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 28.07.2004 10:18 16
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Ti:T »

ei ole nagu mingit loiku auto all täheldanud. ja kui silm ei eksi, siis tundub et jahutusvedeliku tase langeb alati mingile kindlale taseme ja siis nagu jääb pidama. aga see võib ka ainult tunduda sedasi.

UM'i hooldusest kirjutati mulle sellise kirja peale sedasi:
Kontrolli, kas veepump ei leki. Õli varda peale on tekkinud ilmselt kondens. Kui veepump ei leki, siis võib olla küll plokikaane tihend.
Külasepp seda teha ei saa, kuna nukvõlli asend fikseeritakse spetsiaalse rakisega, mida tal pole.Töö umbes 3874.-eek ja varuosad 1500.-eek.
Aga ikkagi tuli sumpsist tavalisest rohkem ja sellist valget tossu.
Kui enam kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Ti:T kirjutas:Aga ikkagi tuli sumpsist tavalisest rohkem ja sellist valget tossu.
Külmade ilmadega tekib väljalaskesüsteemi samuti kondens mille auramine tekitabki valget tossu...
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

sinna 0 kraadi juurde oleva ilma korral tuleb päris mehiselt külma mootoriga tagant valget suitsu.
Kasutaja avatar
urki
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 23.04.2004 09:13 49
Asukoht: järvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas urki »

Eriti hull on see, kui sõidad vaid kilomeetriseid otsi ja lased jälle enne käivitamist mootoril maha jahtuda. Usun, et paanikaks pole ehk põhjust, kuid kontrolli regulaarselt ja ole valmis ka halvimaks! Igatahes minu siiras kaastunne, kui ikka asi jama. :(
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ega jah päris iga külamees seda teha ei saa aga kui natuke nuppu on ja enne teinud, siis saab sellega hakkama küll.
Minul 525 TDS-il ka ei pidanud kütusepumpa ja kaane tihendit ise vahtada saama, aga saab.

Igaljuhul võid Aivari poole pöörduda ;) Töö korralik ja hind soodne ;)
5062088
Mercedes EQS 450+ 2022
Vasta