Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
tahaks teada kas saab viia kolm ja kolm välja laset eraldi lõpuni???KUidas suhtub sellese lambaandur???Kuna originaalis jooksevad peale kolekktorit torud kokku ja seal on lamba ja jälle lahku.KUi panna lamba kolme püttipealt oma andmeid lugume mis saab siis????Autoks bmw 520 24v..
Aga kui panna selle toru asemel mis kokku jookseb lai ovaalne toru, siis peaks teoorias takistus sama olema mis 2 toruga ja lambda istub ilusti seal keskel. <katsetand pole, lihtsalt tuli selline idee>
Samas on ka e30 m20 tüüpi mootoril, all pükste juures selline lamdaasetus. Ja olen ka 2 liitrisele m50 tüüpi mootorile sellise teinud (sai 2,5 väljalase pandud). Ei pannud küll tähele, et rohkem kütust võtaks. Muidugi heitgaaside kohta enne-pärast ei oska midagi öelda.
Raiki kirjutas:aju tuleb lihtsalt lamdavabale rezhiimile viia
mul lamda ära ja UM head sõbrad tegid selle ära
selleks vaja arvuti korra ainult taha panna
24v ei saa lambdavabaks kodeerida. ja mul oli lambda ühe poole peal( plekkollektor) eeldusel et kõik küünlad, pihustid, jne töötavad ühesuguselt, probleeme ei tule, ja kui töötavad erinevalt, tuleb probleem niikuinii lahendada
Lambdaga on ökonoomsem - isegi, kui katid on ära võetud ei tohiks autot lambdavabaks teha. Lisaks muule ei liigu ka auto hästi, kui sõidab liiga rikka seguga.
See lambda maksab u. 1000 eek.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence