Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Aga ikkagi tahaks hirmsasti teada, miks on osad 325-ed 90kw mootoritega? Ja kas neid kuidagi kodustes tingimustes nö. normaalvõimsusele tõsta ei saa?
Tänan tähelepanu eest!
ok... ühesõnaga on tegemist hea mootoriga, suur kubatuur aga vähe hobujõude, miks see kasulik on? Kas neid hobujõude kuidagi sellest mootorist välja ei meelita? a la võtaks mingi piiraja kuskilt maha....
tänud veelkord!
Mingit piirajat, mida lihtmeetodil maha võtta, seal ei tohiks olla...
Nagu ma aru olen saanud, siis põhiline vahe on plokikaanes.
Kõige lihtsam võimuse valem peaks olema selline:
325e mootor + 325i plokikaan ja aju = rohkem hobuseid kui 325i
Võimalik, et parima tulemuse saamiseks tuleb veel mõni jupp 325i pealt võtta. Ise rohkem spekuleerima ei hakka, lasen kellelgi targemal täpsemalt edasi rääkida.
325e mootor + 325i plokikaan ja aju = rohkem hobuseid kui 325
M20B25 mootori plokikaas ei istu eta-mootori ploki peale. 2.7- conversionid tehakse nii, et eta mootori väntvõll ja kepsud pannakse M20B25 ehk siis 325i mootorisse.
325e mootor + 325i plokikaan ja aju = rohkem hobuseid kui 325
M20B25 mootori plokikaas ei istu eta-mootori ploki peale. 2.7- conversionid tehakse nii, et eta mootori väntvõll ja kepsud pannakse M20B25 ehk siis 325i mootorisse.
ok... my bad...
edaspidi jälle natuke targem selles osas