K: E34 kabiini soojendus, kummilõdvikud

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Simsa525
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 05.09.2004 23:30 57
Asukoht: Tartu-Võru-Tallinn
Kontakt:

K: E34 kabiini soojendus, kummilõdvikud

Postitus Postitas Simsa525 »

Küsimus siis selline, et oleks nagu vaja uusi kummilõdvikuid radikast mootorini... :? Äkki mõni oskab öelda konkreetse poe Tln's, sest sis ei pea ma terve päev mööda linna ringi tühja sõitma :?

Teine küsimus selline, et kabiin ei lähe soojaks.... arvatavasti vaja süsteem õhutamist... seega küsimus kus asuvad E34'l jahutussüsteemi õhtuskohad :?:

Ette tänades: Siim
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Aga kus on sul paisupaak ?
Kui on esikonsooli küljes, siis on ju iseõhutuvsüsteem, pead ainult vatama kas see peenike voolik mis radikast paisupaaki tuleb, ei oleks umbes.
Mercedes EQS 450+ 2022
truumu

Re: K: E34 kabiini soojendus, kummilõdvikud

Postitus Postitas truumu »

Simsa525 kirjutas: seega küsimus kus asuvad E34'l jahutussüsteemi õhtuskohad
radika küljes väike must kork
Kasutaja avatar
Cado
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 14.07.2004 19:43 51
Asukoht: Harjumaa.

Postitus Postitas Cado »

Tead viga saaks ka selles olla ,et ventilaatoril on visko sidur läbi ja ei taha enam korralikult jahutada samas suudab veel nii palju hoida ,et temp. andur veel ei hakka tõusma märkimis väärselt. Kuumaga tekib ilmselt liigne surve süsteemis ja tsirkulatsiooni ring saab rikutud. Sellisel juhul on lugu nii ,et trassil rahulikult sõites hakkab normaalselt sooja salongi tulema aga linna vahel ukerdades ei taha kuidagi tulla. Muide kui õhk on sees siis aja auto nii ,et nina oleks kergelt üles poole see aitab õhul kergemini välja tulla. ;)
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Kõige kindlam on minuarust teha nii, et võtad salongiradikast
tuleva vooliku lahti (kapoti poolt muidugi, mitte salongi poolt)
ja siis lased sealt voolata, kui õhku ei tule järelikult selles pole probleem.
Ühtlasi on see hea ka selleks, et saad kontrollida kas ringlus üleüldse toimub. Kui voolab vähe siis on probleem vist nendes koonus klappides,
mis jahutusvedeliku salongiradikasse juhivad.

Kui nüüd õhku ei tule ja ringlus on ka olemas, siis jääb üle vaid
see variant, mis Cado pakkus, et tosool ise ei ole piisavalt kuum
et salongi soojendada.
Simsa525 kirjutas:Küsimus siis selline, et oleks nagu vaja uusi kummilõdvikuid radikast mootorini... :?
Kui sa pead silmas salongi radikat, siis seal polegi voolikud vaid al. torud.
Kasutaja avatar
Simsa525
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 05.09.2004 23:30 57
Asukoht: Tartu-Võru-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Simsa525 »

Nu kirjutas:
Simsa525 kirjutas:Küsimus siis selline, et oleks nagu vaja uusi kummilõdvikuid radikast mootorini... :?
Kui sa pead silmas salongi radikat, siis seal polegi voolikud vaid al. torud.
Silmas pidasin jahutusradika lõdvikuid.

Eks siis nädalavahetusel läheb jälle väikseks häkkimiseks selle süsteemiga ;)
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Kasutaja avatar
urki
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 23.04.2004 09:13 49
Asukoht: järvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas urki »

Muide väike märkus: kui need vallatud klapid peaks kinni jääma, siis 99,9%il.jääb salongi tulema vaid sooja. Kas siis vaid paremalt, vasakult või siis halvemal juhul mõlemalt poolt.
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

vot see on õige jutt ja kui ikka veel ei usu siis tuleks ühendada lahti kolme juhtmega pistik mis juhibneid kahte magnet kraani siis ja sellisel juhul kui juhtmed eemaldatud on kindlasti kraanid lahti ja valmis laskma läbi nii palju sooja jahtutusvedelikku kui sinna peale tuleb
Vasta