Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
...täna hommikul andis siis kompuuter sellise veateate - LOW BEAM (inglise keele peale pandud) - mida see küll tähendada võiks? Üks päevasõidutuli ei põle - kas seda tähendabki - või on mingi el. süsteemi kala?
autoks e34.
kas saite oma probleemile lahenduse,sest ise olen ka sama küsimusega pead kratsinud,pirnid terved ja ikka LOW BEAM.Mul muidugi xenoni komplekt ees,et äkki tuleb viga sellest,on see võimalik?
kus e34-l ta seda veateadet näitab? Kas se on ainult nendel varjantidel millel odomeetris näitab kompuutri kirju ve?Enda autol odomeetris ei näita,aga suu kompuuter on küll peal!Ühtegi veateadet seal näind pole?
M-Tech kirjutas:Xenonite tõttu ta LOW BEAM errorit näitabki.
Tavalisel H1 on teatav takistus aga Xenon plokil on see palju väiksem.
Väiksema takistuse korral oleks ju tulede kontrollahela vool suurem ja asi oleks OK. Takistus on suurem või tüüpiliselt kui ksenoonid on LKM-st mööda ühendatud (nt. otse tulede lüliti taha), siis ongi lähitule ahel katki ja teade ees.
Abiks lugeda nt. seda: http://bmwe32.student.utwente.nl/johan/ ... grade.html
Kuigi googeldamine teemal LKM fix for xenon/HID annab peale selle veel mitu hitti.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
mul sama jama, aga mul sellest et eelmisel omanikul kadus äkki üks lähituli ära ja ta ühendas lähituled kokku.
K: kas sellest tulede jõudlus ka sõltub? sest minuarust on need lähituled sama tugevad kui udukad