Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
autoks e34. automaatkastil režiimid S, E ja M. Kahes esimest saab vist iga loll aru, aga see M jääb mõistetamatuks. Olen proovinud sõita ja justkui kasutaks ainult ühte käiku, mis iseenesest tuntavalt koormab kasti vähem, aga oskab ehk keegi öelda, kas ja kuidas see tegelikkuses mõjub kastile, küttekulule ja mille krdi jaoks see öldse mõeldud on?
tänud ette juba
S - sport - käigud lähevad lõpuni välja - päris mõnus aga millegipärast ainult kolmanda käiguni.
E - economy - ehk et siis kõige tavalisem režiim
M - ???
Kas tõesti mul on ainukesena selline kast? Vaevalt küll. Ehk keegi jagab teadmisi.
minu andmete kohaselt töötab asi nii: lükkad lüliti manual asendisse, liigutad kangi 1. käigu peale, ja hakkad sõitma, siis kui soov/vajadus tekib liigutad kangi 2. käigu peale, ja sama kolmandaga, neljanda käiguna töötab siis VIST D asend
aga võin ka vabalt eksida, muide, üks huvitav tähelepanek, või lihtsalt elav kujutlusvõime, Manuaal reziimis liigukas auto nagu vabamalt
Mul on e32 ja automaat(S,M,E),vajutan lihtsalt M-le ja libistan kang 1,2 ja 3,pedaali vajutad nagu ikka peale käigu lülitust.Peale pidurdamist taas sobivale käigule(ka 2või 3) ja sõidab kenasti.
Proovi järele!
Võtke kasti aju tagant ära - kast läheb nn avariireziimi ja sõidab ainult 3. käiguga. Ka kohalt minnes. Vot selles reziimis pole soovitav nädal aega mööda erinevaid ummikuid ringi hõõruda.
M- manuaal ja saab ise käike vahetada.Sobib hästi talvel sõitmiseks kui kuskile hange kinni jäänud, näiteks.Osadel mudelitel on see M tähistatud ka lumehelbekese märgiga.
See M režiim ei ole päris võrdne lumehelbekese märgiga. Igatahes oma E32 manuaalis on erinevus sees. Lumehelbekesega läheb 4,0 V8 kohalt ära 3-da käiguga ja vahetab üles madalamatel pööretel. M annab võimaluse just käike täiesti käsitsi vahetada. Kui automaat tavaliselt vahetab käiguvalitsa viimisel 2, 3, 4 jne asendisse vastavalt 1-2, 1-2-3 või 1-2-3-4, st. et on piiratud vaid kõrgeim käik, alla vahetamine toimub valitud käikude piirides ikka nagu tavaliselt, siis M asendis ta püsibki ainult valitud käigul.