M60/62 kompressori võimalused
Eks miski compressor kit kapoti alla aitaks hädast välja aga selge see et lõpmatuseni vana autot ei tuuni Ma enda 14,29 veerandmiili jooksuga rohkem kui rahul
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Kompressor läheks maksma koos paigaldusega u. 110.000.-Ultron kirjutas:Eks miski compressor kit kapoti alla aitaks hädast välja aga selge see et lõpmatuseni vana autot ei tuuni Ma enda 14,29 veerandmiili jooksuga rohkem kui rahul
Sõidad aasta ära ja siis räägid teist juttu
Signatuuris on reklaam keelatud.
Kisub kergelt OT aga kribasin guuglisse mõne otsingu ja sain näiteks sellise lingi http://esstuning.com/default.asp?c=shop ... t2=108&id= mis pakub 4190€ (65,5k EEK) eest 7PSI VT1 bolt-on lahendust + 14-16h tööd.Rallymees kirjutas: Kompressor läheks maksma koos paigaldusega u. 110.000.-
Iseasi kuidas ca 570 nm automaatkastile mõjub, manuaal olevat tehtud kuni 500 nm pidevat väänet silmas pidades.
Btw pane tähele et VANOSega mudelitele pakutakse ainult 6PSI kompressorit.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
See tundub olevat päris hea pakkumine:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... =eaton+m90
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... =eaton+m90
Näed, ainult 40k + töö. Selle väände koha pealt muidugi nii palju, et koguaeg tald põhjas niikuinii ei sõida, nii et mõni aasta võiks kast ikka kesta.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Arvesta sinna otsa veel LSD ca 40K ka kui sa puhurist midagi asfaldile tahad panna.Ultron kirjutas:Näed, ainult 40k + töö. Selle väände koha pealt muidugi nii palju, et koguaeg tald põhjas niikuinii ei sõida, nii et mõni aasta võiks kast ikka kesta.
Väike hoiupõrsas suurusjärgus 50K võiks olla ka juhuks kui mootor või kast otsad annab.
Üldiselt: peedist ikkagi trumlit ei tee ja puhur eeldab väga hea ihumehaaniku olemasolu ning paksu rahakotti.
LSD saab juba odavamalt (sisu):Ilves kirjutas:Arvesta sinna otsa veel LSD ca 40K ka kui sa puhurist midagi asfaldile tahad panna.Ultron kirjutas:Näed, ainult 40k + töö. Selle väände koha pealt muidugi nii palju, et koguaeg tald põhjas niikuinii ei sõida, nii et mõni aasta võiks kast ikka kesta.
Väike hoiupõrsas suurusjärgus 50K võiks olla ka juhuks kui mootor või kast otsad annab.
Üldiselt: peedist ikkagi trumlit ei tee ja puhur eeldab väga hea ihumehaaniku olemasolu ning paksu rahakotti.
http://www.quaife.co.uk/BMW-540i-E39-ATB-differential
Re:
Ärataks vana teema jälle ellu. Ütleme et saab Vortech V2SQ/V3 vms tsentrifugaalkompressori peale, suuremad pihustid vahele jms. Eestis mõni tegelane stock aju suudab ümber progeda ? Kittide valmistajad vaatan saavad sellega kõik hakkama, MAF näiteks kalibreeritakse miski väärtusega takistiga lihtsalt ära.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Re: M60/62 kompressori võimalused
Ess-i pakutud lahendused vist kõige kindlamad ja ei maksa ka "nii palju" kogu kompoti eest + garantii
Re: M60/62 kompressori võimalused
Kohapeal tehes saaks selle ESS kiti papi eest lisaks veel progeaju ja ilmselt ka intercooleri.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Re: M60/62 kompressori võimalused
Kui kuskilt odavalt jupid saad ja endal osavad näpud siis vist tõesti. Kuid kahtlen, et ~60k eest nii hea kvaliteediga asja valmis ehitad, mis ESS-is selle raha eest pakutakse.
Kuid võta projekt ette, tahaks tglt isegi näha mis välja tuleb ja kuidas asi tööle hakkab
Kuid võta projekt ette, tahaks tglt isegi näha mis välja tuleb ja kuidas asi tööle hakkab
Re: M60/62 kompressori võimalused
Vaatab ja mõtleb, lihtsalt NOS ahvatleb ka praegu. Teeb esimesed dragid slickidega ära, kui garandaan, sidur, käimar jms ühte tükki jääb siis vaatab alles edasi
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Re: M60/62 kompressori võimalused
Loodame, et kõik jääb terveks ikka
Re: M60/62 kompressori võimalused
Turboklubi Maik tegi eelmine talv oma Corvett'ile kompressor kiti. Asi kestis tal terve suve murevabalt. See talv läks sinna vahele muude asjade seas käredam nukkvõll, mis hetkel tühikäigu ebastabiilseks teinud. Väljavõte siis projekti kompressori osast:
Terve talv ja mitu kuud ehitamist ja see number pole nii suur ma arvan,et panna ei julgeks.
Kompressor 10500.-
Kompressori raudkinnitus 400.-
Vahepuksid - tasuta
Kompressori rihmaratas 500.-
76mm põlved - Lõdvikud ja Alu toru 600mm kokku 2400.-
Intercooler ja 45 kraadi kroomtoru ja mingi 2 sinist sil. lõdvikut 4500.- (kindlasti leiab ka odavamalt )
Pihustid 8770.- (saab ka odavamalt)
Pensupumba ühendused 170.-
Uus bensupump bosch 044 2200
V-belt 2tk 350.-
Väntvõlli rattasse kiilusoone tegemine 250.-
Autogauge Vacuum/Boost kell 350.- ca vist oli
A piilarisse 2 auguga näidkupaneel kah mingi 250.-
Innovatek Wideband lamda kell 5100.- vist (pole otseselt vajalik)
Tiali 50mm BOV – Koos mitme vedruga ca 4900 (saaks ka odavamalt ala 800 eek replica bov või bypass)
Klambreid, treimistöid/polte ja muud pudi padi paneme lambist ,et 1000 eest või vähem.
40 190 so far..
ESS jms kittide juures suuremat mõtlemist pole vaja kasutada, jubinad peale ning garantii olemas. ESS puhul meeldib ka see, et kui lahjaks jääb siis pigistatakse sellest kitist veel lisa jõudu välja. Tänava auto ülelaadimise puhul on nr1 töökindlus, see kui bling kompressor füüsiliselt välja näeb on teisejärguline. Muidugi on ka tehtud näituste jaoks mingeid käkke, mis näevad ilusad välja aga suurt midagi edasi ei liigu. Kompressori suunas paneks ka rohkem vaatama, kui õnnestuks ka kusagilt ka 10k eest ~1150 CFM puhuv tsentrifugaalkompressor saada. Uued V3/V2SQ'd maksavad $2300+toomine.
Terve talv ja mitu kuud ehitamist ja see number pole nii suur ma arvan,et panna ei julgeks.
Kompressor 10500.-
Kompressori raudkinnitus 400.-
Vahepuksid - tasuta
Kompressori rihmaratas 500.-
76mm põlved - Lõdvikud ja Alu toru 600mm kokku 2400.-
Intercooler ja 45 kraadi kroomtoru ja mingi 2 sinist sil. lõdvikut 4500.- (kindlasti leiab ka odavamalt )
Pihustid 8770.- (saab ka odavamalt)
Pensupumba ühendused 170.-
Uus bensupump bosch 044 2200
V-belt 2tk 350.-
Väntvõlli rattasse kiilusoone tegemine 250.-
Autogauge Vacuum/Boost kell 350.- ca vist oli
A piilarisse 2 auguga näidkupaneel kah mingi 250.-
Innovatek Wideband lamda kell 5100.- vist (pole otseselt vajalik)
Tiali 50mm BOV – Koos mitme vedruga ca 4900 (saaks ka odavamalt ala 800 eek replica bov või bypass)
Klambreid, treimistöid/polte ja muud pudi padi paneme lambist ,et 1000 eest või vähem.
40 190 so far..
ESS jms kittide juures suuremat mõtlemist pole vaja kasutada, jubinad peale ning garantii olemas. ESS puhul meeldib ka see, et kui lahjaks jääb siis pigistatakse sellest kitist veel lisa jõudu välja. Tänava auto ülelaadimise puhul on nr1 töökindlus, see kui bling kompressor füüsiliselt välja näeb on teisejärguline. Muidugi on ka tehtud näituste jaoks mingeid käkke, mis näevad ilusad välja aga suurt midagi edasi ei liigu. Kompressori suunas paneks ka rohkem vaatama, kui õnnestuks ka kusagilt ka 10k eest ~1150 CFM puhuv tsentrifugaalkompressor saada. Uued V3/V2SQ'd maksavad $2300+toomine.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Re: M60/62 kompressori võimalused
Sellise ise tehtud projekti puhul arvesta juurde
garaazi olemasolu või selle rent
tööriistade olemasolu või nende soetamine
igasugune pudi padi 100.- EEK sinna ja 500.- EEK tänna mida selles eelarves kirjas ei ole
oma tööaja ja vaba aja kulu - paraku teevad teised ka tööd tööajal ja õhtul normaalne töökoda või pood enam avatud ei ole.
ja kokkuvõttes on ESS komplekt väga hea lahendus
garaazi olemasolu või selle rent
tööriistade olemasolu või nende soetamine
igasugune pudi padi 100.- EEK sinna ja 500.- EEK tänna mida selles eelarves kirjas ei ole
oma tööaja ja vaba aja kulu - paraku teevad teised ka tööd tööajal ja õhtul normaalne töökoda või pood enam avatud ei ole.
ja kokkuvõttes on ESS komplekt väga hea lahendus
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: M60/62 kompressori võimalused
Isegi kui targemate käest nõu küsida, siis eks need põlve otsas aretatud projektid võtavad loomulikult palju (garaazi)aega ära. ESS kit on jah hea aga kallis, kui seal pole näiteks intercoolerit vahel. Jimmy 540i läks ilma selleta ka 0,5 bari juures nii kuumaks, et detoneerimise oht tuli liigagi lähedale rääkimata kadunud hobustest.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Re: M60/62 kompressori võimalused
Imho alusta sellest, et kuidas ja kes aju ümber teeb. Progeaju panemine sellele on paras peavalu, nii et kõik muud mugavusfunktsioonid ka säiliksid.
Cooleri lisamine on kõige lihtsam tegevus. Hiina kuuler on miski ~1000, torud juurde teine 1000 ja alu keevitus samapalju juurde umbes.
Cooleri lisamine on kõige lihtsam tegevus. Hiina kuuler on miski ~1000, torud juurde teine 1000 ja alu keevitus samapalju juurde umbes.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: M60/62 kompressori võimalused
See jah siiani suurim küsimärk, Eestis tundub et pole eriti pädevaid tegelasi. Võimalik et selleks tuleb näiteks Soomes käia. Turboklubis kerkis ka analoogne teema üles, peale selle et Kaido Krumi biturbo M60 oli Hesteci juhtimisega, muud tarka juttu sinna hetkel tekkinud pole.raimo_r kirjutas:Imho alusta sellest, et kuidas ja kes aju ümber teeb.
Maik saatis näiteks oma Corveti aju USAsse tarkust juurde saama.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Re: M60/62 kompressori võimalused
Variant on, et saaks orig. aju alles jätta ja panna progeaju ainult mootorit juhtima. Andsin soovi edasi ja asja uuritakse.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||