m30b35 "mahlad" sassis, või kondents??

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

m30b35 "mahlad" sassis, või kondents??

Postitus Postitas Krix20 »

Auto on enamjaolt seisnud ca. 5 kuud(st. pole pikki otsi sõitnud)
Eile õlivarrast vaadates(töötava-sooja mootoriga) nägin,et õli on selline hägune, kuigi ennem seismajäämist said kõik õlid-filtrid-tosoolid vahetatud(peale seda on sõidetud 200km).Ka õli valamise august sisse vaadates (töötava mootoriga)on nookuritele pritsiv õli selline hägune-hallikat tooni
-kuid mitte niihullult nagu kaane tihendi purenemise korral, siis on ikka täielik plöga!
Tosool on puhas ja normis, ning mootori töös anomaaliaid ei esine
Mootor m30b34/5 (e32)

Siit ka küsimus:
-Kas on üleüldse võimalik,et kondentsi niipalju tekib, et seda on näha õli toonist??
-Sest tundub, et hullemaks ka asi ei lähe(Täna olen mootorile ikka korralikult sooja andnud, kui asi pole läinud ei paremaks-ei halvemaks)

Surveid (üleliigseid) jahutussüsteemis pole ja valget tossu ka mootor ei aja. Võiks öelda ,et töötab perfektselt.
wax
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 07.08.2003 14:55 39
Asukoht: Loo-Tallinn-Võru
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Kondents tekib siis kui sõita tihti ja lühikesi otsi. Lihtsalt 5 kuud seismisega ei teki mitte midagi.

Mina mõtleks pigem sellele, et mis õli ennem sees oli ja mida enne seismajätmist sisse sai valatud?
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

Praegu on "Valvoline MAXlife 100000+" 10w40 synth
Ennem õlivahetust sai ka selle valvoline ainega mootoripesu tehtud
(kui sa mõtled,et hall toon tuleb mineraali ja sünteetilise õli segunemisest?)

Aga ausalt ei tea mis seal ennem oli... must nagu tökat oli igatahes :lol:
Vasta