kütuse tuli ei lähe põlema
kütuse tuli ei lähe põlema
Esiteks siis kui bensiin hakkab lõppema ei lähe kütuse tuli põlema.
Teiseks, õkonomaiser liigub kuidagi väga uimaselt ja kui sõtta gaas maha ja liikuda vaba hooga siis ei lähe see nulli.
Ja kolmandaks mille jaoks on kellade sees need patareid, milleks need head on?
Teiseks, õkonomaiser liigub kuidagi väga uimaselt ja kui sõtta gaas maha ja liikuda vaba hooga siis ei lähe see nulli.
Ja kolmandaks mille jaoks on kellade sees need patareid, milleks need head on?
-
- Huviline
- Postitusi: 3629
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3/F31 320D
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: kütuse tuli ei lähe põlema
Bensiinitule pirn läbi. Vaba hooga liikudes ei peagi nulli minema vaid peaks näitama ca 2-4 l/100km. Need ei ole patareid vaid akud ja need hoiavad inspection tulukesi mälus.janno89 kirjutas:Esiteks siis kui bensiin hakkab lõppema ei lähe kütuse tuli põlema.
Teiseks, õkonomaiser liigub kuidagi väga uimaselt ja kui sõtta gaas maha ja liikuda vaba hooga siis ei lähe see nulli.
Ja kolmandaks mille jaoks on kellade sees need patareid, milleks need head on?
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: kütuse tuli ei lähe põlema
Mul käiguga pidurdades veab ökomaiseri täiesti nulli.unis kirjutas:Bensiinitule pirn läbi. Vaba hooga liikudes ei peagi nulli minema vaid peaks näitama ca 2-4 l/100km. Need ei ole patareid vaid akud ja need hoiavad inspection tulukesi mälus.janno89 kirjutas:Esiteks siis kui bensiin hakkab lõppema ei lähe kütuse tuli põlema.
Teiseks, õkonomaiser liigub kuidagi väga uimaselt ja kui sõtta gaas maha ja liikuda vaba hooga siis ei lähe see nulli.
Ja kolmandaks mille jaoks on kellade sees need patareid, milleks need head on?
Bmw E46 330D
Tühikäiguklapp kontrolli üle, sisselaske all gaasitrossi taga on lüliti - see annab ajule märku kui pedaal on lahti lastud - kontrolli see ka üle.janno89 kirjutas:Kütuse tule pirn ei ole läbi!
Ma mõtlesingi käiguga pidurdades, minul ei lähe nulli, vaid näitab siis kuskil 4-5 sajale.
Pildil nr 2.
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-13_0291/
Enamasti ei ole pirn läbi - pigem on läbi paagisisene "andur".
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-16_0189/
Kontrolli juhtmed üle ja võid proovida vahelduseks mõnda teist.
Indrek
Tasemeandur on eraldi, reservitule lüliti on eraldi.
Vaata skeemi:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/05.png
Vaata skeemi:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/05.png
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!