Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Niisiis kõrvalistuja poolne esisilla đarniir ütles töölepingu üles.Vabandan juba ette võib-olla lollide küsimuste pärast aga... Kas on eraldi vahetatav? Foorumis đarniiride kohta ühte teist oli, aga arusaamatuks jäi, Mida tähendab lühike või pikk đarniir (ma saan ise ka aru et no lühike on lühike ja pikk on pikem kui lühike )? Vastukajasid ootama ja esialgu ka ühistransporti kasutama jäädes :ennopoiss
http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19840500
šarniirid on need vidinad, mis mutritega nr.5(pikk) ja 6(lühike) kinni
tööjärjekord siis selline:
auto tõstukile->ratas alt ära->mutrid 5;6 küljest ära->poldid 10(kaks tükki) lahti->koonused roostes poltide lahtivõtmis ilaga kokku->15min. suitsupaus->õõtshoob(4) maha(haamrit ja tõmmitsat kasutades)->vana šarniir pressiga välja->uus sisse->hoob tagasi auto külge->sillastendi-> kokkujooks paika->sõitma!
đarniirid vahetatud, rooliotsad ja kiigepuksid samuti , Kokku läksid jubinad miski 1300 eek maksma, See selleks, mul üks küsimus veel, kuidas nimetatakse jublakat, mis ühte otsa pidi kinnitub stabika varda külge ja teist otsa pidi kiige külge?
ennopoiss kirjutas:đarniirid vahetatud, rooliotsad ja kiigepuksid samuti , Kokku läksid jubinad miski 1300 eek maksma, See selleks, mul üks küsimus veel, kuidas nimetatakse jublakat, mis ühte otsa pidi kinnitub stabika varda külge ja teist otsa pidi kiige külge?