Mis juhtub automaatkastiga kui....?
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
siin puhtalt minu teooria:
kütuselõppemisel jääb kasti õlirõhk üles, sest mootor ju ikkagi "käib". Kiirusevähenedes vahetab kasti aju käike madalamaks, et säiliks vajalik õlirõhk (aju teab ka seda, et mootoris vurtsu ei ole) ja seda tehakse kuni seiskumisen- õlirõhu säilitamiseks tehtav käiguvahetus kõrgemalt madalamaks annab ka nö mootoripidurduseffekti!
Kuna kütuselõppemine ei ole igapäevane juhtum siis korra juhtudes ei avalda see ka kasti tervisele sisuliselt mingit mõju!
teine tera on regulaarselt kasutada step kastil M reziimil mootori pidurdust- ei soovita kui just raha parasjagu mujale panna ei ole!
PS! kastil sõidupealt Reversi lülitus ei tee midagi- mäletan, et kodanik Muhv´i 330xi-l teostati antud toimingut isegi eesmärgipäraselt (kes tahab see leiab selle teema üles)
kütuselõppemisel jääb kasti õlirõhk üles, sest mootor ju ikkagi "käib". Kiirusevähenedes vahetab kasti aju käike madalamaks, et säiliks vajalik õlirõhk (aju teab ka seda, et mootoris vurtsu ei ole) ja seda tehakse kuni seiskumisen- õlirõhu säilitamiseks tehtav käiguvahetus kõrgemalt madalamaks annab ka nö mootoripidurduseffekti!
Kuna kütuselõppemine ei ole igapäevane juhtum siis korra juhtudes ei avalda see ka kasti tervisele sisuliselt mingit mõju!
teine tera on regulaarselt kasutada step kastil M reziimil mootori pidurdust- ei soovita kui just raha parasjagu mujale panna ei ole!
PS! kastil sõidupealt Reversi lülitus ei tee midagi- mäletan, et kodanik Muhv´i 330xi-l teostati antud toimingut isegi eesmärgipäraselt (kes tahab see leiab selle teema üles)
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
G Mercedes oli üks sellistest, millel käitati lisa-õlipumpa gardaanilt.Maiks kirjutas:....(ainult mingitel vanematel mersudel pidavat toimima, kuna õlitus toimib ka kardaanilt ajades).
R-i peale minu 525 ei lubanud enne panna, kui lülituskangi all olevad nuppu olid vajutaud.
Huvi pärast tegin väikese otsingu: http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ssion2.htm
Lehe all otsas on väike simulatsioon, mis juhtub kui..
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
liiguta pildil käigukangidiislijoodik kirjutas:Noh, ja mis siis juhtub?siim_s kirjutas: Huvi pärast tegin väikese otsingu: http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ssion2.htm
Lehe all otsas on väike simulatsioon, mis juhtub kui..
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nu ma ei olnud täpselt kursis kuidas asi käib, seega seletasingi mõtlematult. Miks on vaja üle küsida, kui priitv8 juba näitas et ma eksisin ?diislijoodik kirjutas:Miks turbiin peaks P-asendis lukustumaLeho525tds kirjutas:arusaamatu on siis mulle pildi algusel, kuidas P peal autol turbiin lukustub. Või ei ole lihtsalt välja toodud seda....?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
priitv8 Postitatud: 14.12.2007 14:08 44 Teema:diislijoodik kirjutas:Me kirjad läksid üheaegselt, kuid sul on päris kategoorilised väited.Leho525tds kirjutas:nu ma ei olnud täpselt kursis kuidas asi käib, seega seletasingi mõtlematult. Miks on vaja üle küsida, kui priitv8 juba näitas et ma eksisin ?diislijoodik kirjutas: Miks turbiin peaks P-asendis lukustuma
diislijoodik Postitatud: 14.12.2007 15:22 56 Teema:
okei siis nu vähemalt ma nüüd tean, kuidas see Pidurisüsteem täpselt käib
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mind huvitas siis antud hetkel kuidas auto paigal seisab P peal ja miks N peal vaba jooks on.Nüüd tean et eraldi pidur on P asendis, mis autot paigal hoiab. Küsimus tekkiski sellest et sellel joonisel, kus käigukasti tõõd näitas , käigukangi liigutades, et seal muutusi ei täheldanud P ja N asendis.diislijoodik kirjutas:Krt, priidu oma sattus 3.-le lehele.Leho525tds kirjutas: priitv8 Postitatud: 14.12.2007 14:08 44 Teema:
diislijoodik Postitatud: 14.12.2007 15:22 56 Teema:
okei siis nu vähemalt ma nüüd tean, kuidas see Pidurisüsteem täpselt käib
Kuidas see süsteem siis täpselt käib? Kella sa tunned hästi, kas mehaanikat ka
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Minu meelest ka ongi foorumid selleks, et rumalamad inimesed(nagu mina) saaksid kõvasti targematelt inimestelt(nagu diislijoodik) ammutada teadmisi mõne mehhanismi põhifunktsioonidest. Ei tunne vajadust terve õhtu lapata automaatkasti kataloogi, üritades välja mõelda tervet kasti loogikat, kuna ise ei kavatse seda elusees oma garaazinurgas laiali lammutada.
Ei ole vaja iga teadmatusest rumalana tunduva küsimuse peale teha suuri silmi ja hakata paukuma, vaid tavakasutajale lihtsustatult asja tööpõhimõtte ära seletada, kuna mõningad algteadmised tulevad kasti eluea pikendamisel kindlasti kasuks.
Ei ole vaja iga teadmatusest rumalana tunduva küsimuse peale teha suuri silmi ja hakata paukuma, vaid tavakasutajale lihtsustatult asja tööpõhimõtte ära seletada, kuna mõningad algteadmised tulevad kasti eluea pikendamisel kindlasti kasuks.
525 TDS´a EXECUTIVE
Õigus Sul on. Korralik küsimus nõuab ka korralikku vastust. Kumb pool nüüd siis eksis? Loeks selle viigiks ja oleme kõik sõbrad edasi Tulevikus võib kasuks tulla.Maiks kirjutas:Minu meelest ka ongi foorumid selleks, et rumalamad inimesed(nagu mina) saaksid kõvasti targematelt inimestelt(nagu diislijoodik) ammutada teadmisi mõne mehhanismi põhifunktsioonidest. Ei tunne vajadust terve õhtu lapata automaatkasti kataloogi, üritades välja mõelda tervet kasti loogikat, kuna ise ei kavatse seda elusees oma garaazinurgas laiali lammutada.
Ei ole vaja iga teadmatusest rumalana tunduva küsimuse peale teha suuri silmi ja hakata paukuma, vaid tavakasutajale lihtsustatult asja tööpõhimõtte ära seletada, kuna mõningad algteadmised tulevad kasti eluea pikendamisel kindlasti kasuks.
Teema arenemiseks võiks siis korralikult uuesti küsimuse püstitada. Praegu hakkab juba üpris segaduseks kiskuma.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu