Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
selline probleem siis mul, et külmalt tööle pannes kõik ok, kuigi tühikäigu pöörded ca 800 peal. paar minutit soojendades ja sõitma hakates on selline tunne, et lööks piirajasse. kui ma laseks pöörded kuskil 6500 peale ma ei muretseks aga see juhtub juba 2000 vahetevahel 2500 pöörde pealt. töötemperatuuri saavutanud selline nähtus kaob ja kõik töötab nagu õlitatult. milles võiks probleem olla? autoks e30 325i aastast 88.
lisaks veel, et vahetatud on küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas ja rootor, kõik vastavalt valmistajatehases ettenähtud juppide vastu.
alar kirjutas:Tänud Patrik. teen õhtul proovi, eks siis kommenteerin mis edasi sai.
Oot kas see on sama 323, mille tühikäiku ma sügisel keerasin? Kui soojenendes pöörded üles lähevad, puudub TPS-s tühikäigulülitus - kas on andur ise paigast ära või on seguklapi piirdekruvist pöörded peale keeratud. Tollel sai nagu see paika kruvitud seal...
selline probleem siis mul, et külmalt tööle pannes kõik ok, kuigi tühikäigu pöörded ca 800 peal. paar minutit soojendades ja sõitma hakates on selline tunne, et lööks piirajasse. kui ma laseks pöörded kuskil 6500 peale ma ei muretseks aga see juhtub juba 2000 vahetevahel 2500 pöörde pealt. töötemperatuuri saavutanud selline nähtus kaob ja kõik töötab nagu õlitatult. milles võiks probleem olla? AUTOKS e30 325i AASTAST 88.
lisaks veel, et vahetatud on küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas ja rootor, kõik vastavalt valmistajatehases ettenähtud juppide vastu.
Mul 316-l andis tühikäigu lüliti kala 2 päeva peale mootoripesu . Sai asi lahti võetud suruõhu ja silikoonipesuga seest loputatud ning hermeetiliselt tagasi pandud ja asi ok.
mul tühikäik täitsa normaalne (külmalt 800-850 ning soojalt seisab nagu post 600 peal) ainult see "2000 p/min piiraja" värk ajab närvi. kusjuures seda asja teeb ta valikuliselt mõni päev on, mõni mitte.
tühikäigulüliti koos drosseliklapiga vahetatud ja tühikäigumootor samuti.
tegelikult võin ju eksida aga kui see lahti ühendada peaks saama sõita. Kui gaas maha lasta annab klapp ühtepidi ühenduse , siis kui gaasi annad kontaktid avanevad ja tööle ´hakkab õhumõõtja ja kui pedal põhja panna lülib teistpidi. 3 juhet ju läheb sisse ?
Drosselklapi asendianduris on 2 lülitit: 1. lülitub siis, kui on tühikäik (gaasipedaali ei vajutata), 2. lüliti lülitub siis kui drosselklapp on avatud üle 80 %. 3. juhe on massijuhe.
Cardo kirjutas:tegelikult võin ju eksida aga kui see lahti ühendada peaks saama sõita
tühikäik võib nii madalaks minna, et sureb välja(regulaator on mängust väljas, sest aju näeb, et pedaal on alla vajutatud)
sõita saab küll, ristmikul seistes peab nähtavasti gaasi hoidma(oleneb autost)
segusiibri piirajat veitsa peale keerata, ajab asja ära(ajutiselt)