Kas roolivõimu probleem?
Kas roolivõimu probleem?
Tere jälle!
Äsja soetatud 520 -88 E34-ga tekkis veel üks probleem. Kui rattad välja keerata (ükskõik kummale poole) teeb roolivõim (vist) seakisa ja
laseb rattaid keerata ainult natukene. Põhiliselt probleem kohapeal keerates aga ka väiksematel kiirustel.
Kas roolivõimul on mingi rihm mis äkki läbi on? Õli igal juhul on piisavalt.
Kas sellise jama puhul aitaks äkki roolivõimu rihma pingutamine või on probleem millesgi muus?
Ette tändes,
Juuser
Äsja soetatud 520 -88 E34-ga tekkis veel üks probleem. Kui rattad välja keerata (ükskõik kummale poole) teeb roolivõim (vist) seakisa ja
laseb rattaid keerata ainult natukene. Põhiliselt probleem kohapeal keerates aga ka väiksematel kiirustel.
Kas roolivõimul on mingi rihm mis äkki läbi on? Õli igal juhul on piisavalt.
Kas sellise jama puhul aitaks äkki roolivõimu rihma pingutamine või on probleem millesgi muus?
Ette tändes,
Juuser
Mitu õlut see filtri asukoht ka maksma läheks?vaatame kes välja mõtleb kus filter on
Olen lammutanud nii lati kui ka kõik sellega seonduva algosadeks, kuid filtrit sealt seest küll leidnud ei ole. Ainuke võimalikest kohtadest saaks olla õlireservuaari põhjas. Minu sõidukil kahjuks filter puudub.
325i Touring
Peaks olema jah roolivõimuõli paagi põhjas ja metallist ...Toorik kirjutas:Mitu õlut see filtri asukoht ka maksma läheks?vaatame kes välja mõtleb kus filter on
Olen lammutanud nii lati kui ka kõik sellega seonduva algosadeks, kuid filtrit sealt seest küll leidnud ei ole. Ainuke võimalikest kohtadest saaks olla õlireservuaari põhjas. Minu sõidukil kahjuks filter puudub.
mida Patrik asjast arvab?
Minu isendil ka roolivõimuga probleem, talvel u. -10 kraadi hakkab kisendama. Latil tehtud nn. kap. remont, pumpasid vahetanud korda 3, õli vahetanud 4 x, miski ei mõju. Proovitud Mobili, Valvoline ja UM.-is müüdavat BMW pakendis õli, hetkel sees Castrol. Õli vahetatud alati rohke läbipesuga. Kas tõesti pumpadel labad siis nii kulunud? Eelmainitud filter puudub.
Minu isendil ka roolivõimuga probleem, talvel u. -10 kraadi hakkab kisendama. Latil tehtud nn. kap. remont, pumpasid vahetanud korda 3, õli vahetanud 4 x, miski ei mõju. Proovitud Mobili, Valvoline ja UM.-is müüdavat BMW pakendis õli, hetkel sees Castrol. Õli vahetatud alati rohke läbipesuga. Kas tõesti pumpadel labad siis nii kulunud? Eelmainitud filter puudub.
325i Touring
Mu E30'nel latt veidike tilgub. Kui auto on nädalakese või rohkem seisnud/sõitnud siis kipub kah esialgu kohapeal keerates ja ka sõites (eriti siis kui oled natuke kiirendanud) tohutult undama. Tavaliselt laheneb asi õli juurde lisamisega. Kusjuures piisab mõnest "piisast" õlist juba, et asi vait jääks.
Loo moraal - igaks juhuks tasuks alustada õli lisamisega max asendisse.
Loo moraal - igaks juhuks tasuks alustada õli lisamisega max asendisse.
GS
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Miks on vaja sellist möga siia tekitada - võiks nagu välja öelda, kuskohas see on ja kuidas seda puhastada - miks on vaja siin sedasi vassima hakata. Kas hirm on nii suur, et reedad kogu ametisaladused ära ning firma jääb ilma tööta
ei jää kunagi tööta
tehas näeb ette selle anuma vahetamist, kuid teatud võtetega saab filtri puhtaks
see ei ole mu põhitöö
kuid kui keegi tahab, abist ära ei ütle, hetkel nädalane järjekord
kes tahab, tuleb minu juurde ja kes ei taha ei tule niikuinii, ametisaladustega pole siin midagi pistmist, metallvõrku oskab igaüks pesta, mõni teeb seda ise, mõni jätab töömehe hooleks
ja kindlasti saab selle ka kuskil mujal palju soodsamalt vormistada
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520