Kont ja kliima.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
joffe
Huviline
Postitusi: 1992
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Kont ja kliima.

Postitus Postitas joffe »

Seletage palun lahti konditsioneeri ja kliimaseadme olemus ja erinevus. Kuulutustes on pea kõigil kirjas konditsioneer, aga kui märkida otsingusse kliimaseade, tuleb lagedale ainult paar pilli. Armatuuris ei näe mingit erinevust. Kummale annate oma eelistused? Aitäh!
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

Mis vahe on tempomaadil ja püsikiiruse hoidjal?
joffe
Huviline
Postitusi: 1992
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Panna siis kõik ühte patta- konditsioneer, kliimaseade, kliimaautomaat?
Pille
Klubiliige
Postitusi: 1383
Liitunud: 11.12.2003 13:59 31

Postitus Postitas Pille »

ühte patta neid vast päris panna ei saa. Kui ma nüüd koledalt eksin, siis parandage mind.
Kliima peaks olema kahepoolne, st saab omale kraadi määrata nii juht kui kõrvalistuja (tagaistujad, oleneb autost) eraldi. Näiteks on tahab 20 kraadi, teine 24 kraadi.
Konditsioneer peaks olema ühtne, st sama kraadiline igal pool.
joffe
Huviline
Postitusi: 1992
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Midagi hakkab looma!
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

Äkki on ikka hoopis nii, et kliimaseade hoiab ise etteantud temperatuuri samas kui konditsioneer oskab ainult külma puhuda, salongitemperatuuri ei vaata ja reguleerida tuleb seda käsitsi.
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

Minuteada BMW-del on ikka automaatne kliimasüsteem, vanematel küll algelisem, aga ikka temperatuuri reguleerimisega ja eraldihttp://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/809/3747809.jpg
moodsam variant aga http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/192/3976192.jpg
joffe
Huviline
Postitusi: 1992
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Need on juba uuemad vigurid! Pean silmas rohkem 525-mudelit (E-34).
Viimati muutis joffe, 13.11.2006 15:46 48, muudetud 1 kord kokku.
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

Näha ju hästi mõlema poole eraldi temp reg nupudhttp://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/462/3982462.jpg
Kasutaja avatar
margo989
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 03.04.2006 12:07 45
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas margo989 »

mul 88a. e34 525-el see rullikutega temp. regullimise variant, räägivad ka et kliimaautomaat, kuidagi niru võitu automaadi kohta, kas lihtsalt algelisema süsteemiga tegemist?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kui nüüd BMW kliimaseadmetest rääkida, siis siin on pmst kasutusel kaks erinevat varianti:
1) kliimaseade (Integrierte Heizungs und KlimaRegelung - IHKR) ja
2) kliimaautomaatika (Integrierte Heizungs und KlimaAutomatik - IHKA)
3) kolmas ja kõige odavam variant on ilma kliimata (st. õhu jahutamine ei ole võimalik) tavaline ahi (Integrierte HeizungsRegelung - IHR). Tänaseks on vist kliima juba põhivarustuses.

Nende ainus põhjapanev vahe on selles, et automaatikal on võimalik õhujaotust automaatselt seada (programm AUTO), teisel tuleb seda (kus suunas ja kui tugevasti puhub) käsitsi reguleerida.
Lisaks on automaatikal tavaliselt seksikam juhtpaneel.
See, kas kahel pool eraldi reguleerida saab, ei sõltu otseselt sellest, kas on kliima või -automaatika. E39-l on isegi toimunud regress: tema kõige lihtsam kliimaseade ei reguleeri pooli erinevalt. E38 kliimaautomaatikal on aga isegi võimalik õhuvoolu (ehk ventikakiirust) kummalgi pool eraldi seada olgugi, et puhureid on füüsiliselt üks!
Kõik versioonid hoiavad aktiivselt temperatuuri (s.t. mõõdetakse salongis reaalset temperatuuri ja hoitakse seda kasutaja poolt ette antud väärtusel).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Ma olen aru saanud nii:
1. Konditsioneer ( Külmetab, kuid ei hoia temperatuuri. Kõik manuaaljuhtimisega ja ise peab temperatuuri muutma, et saaks sisetemperatuuri vastavaks soovitule ).
2. Temperatuuri hoidev konditsioneer ( Külmetab ja on võimalik analooglüliti abil valida salongi temperatuuri kraadides, kas siis kogu autos või mõlemal pool eraldi. Ise ei muuda puhumistsoone ja puhumiskiirust, muudab puhumissoojust ).
3. Kliimaseade ( Külmetab ja seab sisekliimat autos nii automaatselt kui ka manuaalselt, ise valib automaatreshiimis kuhu, kui palju ja mis temperatuuriga puhuda. Tavaliselt kogu auto kohta võib olla 1 kuni mitu töötsooni, milledele võib valida erineva temperatuuri. Digitaalne kasutajaliides millel saab temperatuuri valida tavaliselt 0.5 kraadi täpsusega ).
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

veekaheksa kirjutas:1. Konditsioneer ( Külmetab, kuid ei hoia temperatuuri. Kõik manuaaljuhtimisega ja ise peab temperatuuri muutma, et saaks sisetemperatuuri vastavaks soovitule ).
3. Kliimaseade ( Külmetab ja seab sisekliimat autos nii automaatselt kui ka manuaalselt, ise valib automaatreshiimis kuhu, kui palju ja mis temperatuuriga puhuda. Tavaliselt kogu auto kohta võib olla 1 kuni mitu töötsooni, milledele võib valida erineva temperatuuri. Digitaalne kasutajaliides millel saab temperatuuri valida tavaliselt 0.5 kraadi täpsusega ).
Pmst õige, aga:
1. sellist asja BMW autodel ei kasutata (vähemalt alates E23-st)
3. see ongi kliimaautomaatika, ning enne E38-ajastut oli kasutajaliides siiski n.ö. analoogne (rullikud).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta