Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
egas jah juhtmed, aju, õhu lugeja ja kui hästi läheb siis ka armatuuris kellade plokk muidugi ei oska ma ka nende mootoritele istuvate radikate kohta suurt öelda
tere, ise aretan kah juba pikemt aega 520i-le 528 mootorit peale. käigikast põhimõtteliselt istub, kuid poldiaugud erinevatel kohtadel, mootori käpad teised, minu 2,0-il oli igatahes mehaaniline pritse ning 2,8-l elektrooniline, käigukasti vahetusega koos ka kardaani vahetus pluss tahhujaa väiksemat sorti jebimist.
Kõige suurem probleem on mootori elektisüsteemiga kuna on märgatavad erinevused K-Jetronicu mehaanilisel pritsel mida kasutab 1990cc mootor ja L-Jetronic sissepritses mis on paigaldatud 2788cc M30 mootorile. Sellest tulenevalt ei saa kasutada K-Jetronicu mehaanilise pritse juhtmestikku mille tulemusena ei hakka see mootor tööle, sellepärast soovitan kasutada 525i juhtmestikku.
võin sulle meilile saata L-Jetronicu õpetuse see inglise keelne kuid loodan, et saad aru. ja minu arust peaks ikka kuskil läbilõikamatta juhtmestikke leiduma.