ATM-kasti M->E->S- lülitus ei toimu.
ATM-kasti M->E->S- lülitus ei toimu.
viga siis järgmine- vajutades M-asendisse kustub hetkeks näidikute blokis E-täht ning lüliti vabastamisel E süttib. Vajutades S-asendisse ei toimu mkitte midagi. Lüliti ise on korras, seda kontrollisin.
Mis asi neid moode üldse juhib ja mis tal viga võib olla?
Probleem tekkis pärast lüliti eemaldamist mõneks ajaks, midagi muud näppind pole.
Mis asi neid moode üldse juhib ja mis tal viga võib olla?
Probleem tekkis pärast lüliti eemaldamist mõneks ajaks, midagi muud näppind pole.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
sain asja korda, akujuhe paariks minutiks maha ja töötab.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
ega seal ju tegelt polegi M vaid on hoopis lumehelbeke(*). Mina ka ei tea mis ta täpselt teeb, aga ainult selle abiga sain ma eelmine talv garaazi, E ja S võtsid ratta ringi aga * oli kuidagi rahulikum.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
* tähendab winter ja see omakorda seda et kohalt äraminek toimub teise käiguga - võimaliku libeduse tõttu.
E - economic - sujuv sõitmine
S - sport - kiirem käiguvahetus, agressiivsem sõidumaneer (nt. möödasõidud).
parandage mind kui eksin (sest endal ei ole automaati olnud, aga see-eest oli sõbral).
E - economic - sujuv sõitmine
S - sport - kiirem käiguvahetus, agressiivsem sõidumaneer (nt. möödasõidud).
parandage mind kui eksin (sest endal ei ole automaati olnud, aga see-eest oli sõbral).
BMW 325 93' coupe - Oopis teine maailm
sul võib täitsa õigus olla.
Kui paljud seda lülitit ka aktiivselt kasutavad? Näiteks möödasõitu tehes, kas lülitad S-ile? Mina ei viitsi seda teha eriti, tekib selline manuaali tunne ja pealegi on see lüliti suht ebapraktikise koha peal. Ühel vanal vectral oli ta ilusasti käigukangi otsas kus teda kohe kutsus vajutama, aga bemmil:S
Kui paljud seda lülitit ka aktiivselt kasutavad? Näiteks möödasõitu tehes, kas lülitad S-ile? Mina ei viitsi seda teha eriti, tekib selline manuaali tunne ja pealegi on see lüliti suht ebapraktikise koha peal. Ühel vanal vectral oli ta ilusasti käigukangi otsas kus teda kohe kutsus vajutama, aga bemmil:S
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Mõni aeg tagasi sai väike Eesti ring tehtud. Tiheda liiklusega maanteel möödasõitu planeerides (Tartu mnt.) vajutasin enne S-i peale, see võimaldas vähendada seda käiguvahetusel tekkivat "mõtleise" aega. Nagunii vahetatakse käik alla kui gaas põhja vajutada, S-iga teeb ta seda juba osaliselt ette ära.teet3 kirjutas:sul võib täitsa õigus olla.
Kui paljud seda lülitit ka aktiivselt kasutavad? Näiteks möödasõitu tehes, kas lülitad S-ile? Mina ei viitsi seda teha eriti, tekib selline manuaali tunne ja pealegi on see lüliti suht ebapraktikise koha peal. Ühel vanal vectral oli ta ilusasti käigukangi otsas kus teda kohe kutsus vajutama, aga bemmil:S
Eks see ole enda harjumuse asi.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
huvitav kas seda oleks mõttekas kasutada ka ummikus passides? Ei peakski ise gaasi andma, teise käiguga peaks veidi kiiremini liikuma ju kah?darkking kirjutas:* tähendab winter ja see omakorda seda et kohalt äraminek toimub teise käiguga
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
ma arvan, et ummikutes ei ole mõtet seda kasutada! esimesega hakkab kiiremini liikuma.... lased lihtsalt piduri lahti. teisega ei taha nagu vabatahtlikult vedama hakata.... pead natuke pöördeid tõstma.teet3 kirjutas:huvitav kas seda oleks mõttekas kasutada ka ummikus passides? Ei peakski ise gaasi andma, teise käiguga peaks veidi kiiremini liikuma ju kah?darkking kirjutas:* tähendab winter ja see omakorda seda et kohalt äraminek toimub teise käiguga
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
peab proovima, kuidas parem on, Pärnus on seoses Riia mnt. ümberehitusega aeganõudvad ummikud hommikuti.Jaanus_P kirjutas: ma arvan, et ummikutes ei ole mõtet seda kasutada! esimesega hakkab kiiremini liikuma.... lased lihtsalt piduri lahti. teisega ei taha nagu vabatahtlikult vedama hakata.... pead natuke pöördeid tõstma.
Saame kah hommikuti Tallinna "mõnusid" maitsta
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
mina kasutan * hommikuti kui väljas on külm ja kasti õlitus veel täies
effektiivsuses ei tööta selletõttu.
See võib olla mingi parateadus aga mulle tunndub, et nii rikub kasti vähem. Külma kastiga reageerib auto erksamalt gaasi vajutusele aga samas ka poob rohkem kui mootoriga pidurdada. * peal seda poomis tunnet ei ole nii palju.
effektiivsuses ei tööta selletõttu.
See võib olla mingi parateadus aga mulle tunndub, et nii rikub kasti vähem. Külma kastiga reageerib auto erksamalt gaasi vajutusele aga samas ka poob rohkem kui mootoriga pidurdada. * peal seda poomis tunnet ei ole nii palju.
Elan linnast väljas ja sõidan igal hommikul külma kastiga maanteed, olen tähele pannud, et viimase käigu lülitab kast sisse alles u. 10km läbimist. Kas see on normaalne? Kas kasti õli tahab enne natukene temperatuuri koguda kui viimase sisse lükkab?.Nu kirjutas:mina kasutan * hommikuti kui väljas on külm ja kasti õlitus veel täies effektiivsuses ei tööta selletõttu.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;