Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kahjuks omast kogemusest pean ütlema, et see ei ole jätkusuutlik projekt. Tänaseks on ikkagi uus hoovastik sees. Eelmine kiilus nii kinni, et see alumiiniumraam läks keskelt pooleks!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Kahjuks omast kogemusest pean ütlema, et see ei ole jätkusuutlik projekt. Tänaseks on ikkagi uus hoovastik sees. Eelmine kiilus nii kinni, et see alumiiniumraam läks keskelt pooleks!
VO kood nimetus kogus laos ühikuhind ühikuhind + KM
61601384114 KOJAM.MEHHANISM 0 D 2365.77 2791.61
Treida ju võib, aga kuna need võllid on kaetud õhukese galvaanilise kihiga, siis peale sirgekstreimist ei jää seda sinna peale alles ja tekib korrosioon. Kuigi jah, juba nõgusaks kulunud võllilt on see kate ka niikuinii pealt läinud.
Minul pidas see treitud variant vastu vist u. aasta või nõksa alla.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 pilte vaadates siis suht roostekäkk kogu kupatus. Kas on mingit hooldus ka olemas ennetamaks rooste tööd.
Ostsid UM-ist uued ja panid peale ilma määrimata jne?
Küsin sellepärast, et endal suht korralik hoovastik aga tahaks ennetada võimalike tüsistusi.
kui sa uued puksid mingist suvalisest kuuskant rauajupist treisid siis tõesti ei pea aastatki. Vii õige treiali kätte ja mehed teevad ikka selleks ettenähtud materjalist asja valmis ja peab ikka mitmeid aastaid. Meil siin jõgeval on ühel 530 lastud teha ja kolmas aasta sai täis treitud puksidega ja ei ole midagi näha, et kinni kiiluks ve ei tea mis. Oma bemmil lasin ka teha pea kaks aastat tagasi ja nyydseks on ta juba aasta olnud teise mehe käsutuses ja just täna sai tal genekale uuenduskuur tehtud ja see hoovastik jäi nagu silmaalla. Mitte mingit probleemi ei ole tal sellega ei kurda, et kriuksuks kuskilt ega ka kinnikiilumist pole kuskilt täheldanud.
Puksid tehti punasest materjalist, nagu originaaliski. Aga võllid on ju mustast metallist ja ainult galvaanilise kattega. Nagu näed, on juhipoolne jämedam ja isegi OK veel, aga kõrvalistujapoolne on täielik banaan ja kroomi (või niklit?) pole enam peal. Treial treis võllid sirgeks ja ülemõõdus puksid. Võib-olla oleks pidanud ka kuivalt kokku panema, ma otsustasin Litol-24 vahele panna.
Millega ennetada ma ei tea. Uued olid ka kõik juba paigaldusvalmis, ei tea mina, kas või mida sinna vahele määritud on. Pealtnäha ei saa aru.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Enda e34 l oli samamoodi jama kojameestega. Viskas hoova tagant, ning kojamehed lakkasid pühkimast, mootor undas edasi. Mina pääsesin uue hoova ostmisega, mis maksis naeruväärsed 100 krooni