Et siis, kes teinud, käinud, näinud võiksid soovitada.... ja hea oleks ka mingisugune hinnapiir jm kommentaar
Teemaks siis sisse-väljalaske portimine, klapid... Või on järsku kedagi kes ise lausa ära teeks? M20 2.5i moto
K: kus lased sina oma plokipea 'teha'
Enne kui tormad kuhugi, telli netist mõni raamat ja tee endale selgeks, mismoodi see "portimine" siis käib. Võin sulle öelda, et Kavor küll ei tea, mismoodi seda BMW mootoril tehakse.
Niipalju võin vihjeks anda, et kollektoreid ja porte EI SOBITATA täpselt kokku, samuti on portide ühtlaselt jämedamaks uuristamine tegevus, mis mingeid lisahobuseid ei anna.
Niipalju võin vihjeks anda, et kollektoreid ja porte EI SOBITATA täpselt kokku, samuti on portide ühtlaselt jämedamaks uuristamine tegevus, mis mingeid lisahobuseid ei anna.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
ELKE vastas olevas töökojas tehtuga võib üldjoontes rahule jääda.Korra juhtus mu enda auto kaanega et oli mingi kala sees(vist üks vidin jäeti lihtsalt välja,nii nagu kirurg unustab käärid patsiendi kõhtu).Aga tehti muidugi korda ka.
Sellegipoolest ütleb kõhutunne,et töö kvaliteet on parem end. Subaru keskuse hoovis.On sealgi teha lastud.
Sellegipoolest ütleb kõhutunne,et töö kvaliteet on parem end. Subaru keskuse hoovis.On sealgi teha lastud.
730
anti2 kirjutas:ELKE vastas olevas töökojas tehtuga võib üldjoontes rahule jääda.Korra juhtus mu enda auto kaanega et oli mingi kala sees(vist üks vidin jäeti lihtsalt välja,nii nagu kirurg unustab käärid patsiendi kõhtu).Aga tehti muidugi korda ka.
Sellegipoolest ütleb kõhutunne,et töö kvaliteet on parem end. Subaru keskuse hoovis.On sealgi teha lastud.
viisin v2nda sinna kullo huvikeskuse juurde lihvi,et kas oli ka hea otsus?