Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Auto e32 automaat kastiga. Tänse kuumaga katsusin käigukangi ja selle metall osa oli väga tuline. Kuulsin et samasuguse autoga oli just täna samasugune probleem olnud.
Kas ilmaga kui temp 30 või üle ei suuda radikas autmaatkasti õli korralikult maha jahutada või on midagi peetis?
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Kui see kang pole just otsesest päikesevalgusest tuliseks köetud siis see on kindlasti probleem. Õli läheb kuumaks küll aga tehasepoolt on ka õlijahutus radikas ette nähtud automaat käigukastile, seega temeperatuur on vaja kontrolli all hoida.
Ei kujuta küll ette kuidas kast saab nii tuliseks minna, et (sisuliselt õhukaudu) kuumutab käigukangi tuliseks
Nagu ma ütlesin siis mul õlijahuti puudub praegu ajutiselt ja ei märka küll mingit ülemäärast kuumust salongipool.
Tervist.
Ma olen ka enda 740 e32-l sama asja tähele pannud. Seda juhtub aegajalt, mitte kogu aeg, aga vahest on seda ka talvel juhtunud. Sooviks ka mingit tarka nõu kuulda.
Kasti õlitaset kontrollin pidevalt, see on enamvähem normis.
Mul 525tds-il oli ka vaga kuum. Peale oli vahetust on sooe. Vahetatud ka filter. See selleks , et filter voib umbe olla. Kuna ees on automaatkasti radikas, siis mingi sisepump ajab oli ringi-kas annab ta ikka oiget rohku (ei ole kursis, kuidas teda kontrollitakse).
No see peaks küll normaalne olema, et kang kuum on. Ta ju pole käigukastis sees, et saaks õli temperatuurist sõltuda Seal auto all an ikka palju kuuma õhkavaid asju.
Nu kirjutas:Mul praegu kasti õlijahutus puudub üldse ja ma ei ole küll tähele pannud ,et kang tuliseks läheks.
Aga kontrolli igaksjuhuks õlitase ära kastis.
Vabandan, et ehk on rumal küsimus, aga kuna ise ei tea siis küsin, et kuidas käigukasti õlitaset vaadata saab. on seda võimalik ise teha või piab teenindusse viima?
tänud
kui käigukastil on õlivarras siis saab sealt vaadata loomulikult aga kui ei ole siis kasti põhja all on ülespoole suunaga kuustant (mul 17) kork, normaalse taseme juures peaks hakkama sealt nirisema õli kui vaikselt lahti keerad seda. (Võimalik, et osadel kastidel on ka küljepeal see kork nagu manuaalidel tavaliselt)
Ma pean nüüd korrigeerima oma juttu. Täna avastasin, et ikka läheb päris kuumaks küll käigukang ja selle ümbrus on ka peaaegu kuum. Ja see ei ole päikesest.
Ilmselt siis peab nii olema sest nüüd mul õlijahutus olemas ja isegi parem kui stock.
EI ütlek,et kuumaks pigem soe,leige.
Endal ka 525 automaat, neljane kast sai siis ka proovitud 150> ja ülespoole. Ei läind kuumaks, kliima ka töötas võibolla on sellest abi?
tuttava e30-nel läks käigukang kuumaks peale seda, kui ta põhja alt selle alumiiniumist jahutaja maha kiskus, siis kandus summuti kuumus keresse ja sealt edasi kangi.
ka mul läheb väga kuumaks see kang ja tahaks viga teada saada sest ei tahaks kasti ära lõhkuda. seepole normaalne,et kangi metall osa ei saa ma puudutada sest kõrvetan näpud ära ja suvel pealegi suht ebamugav sõita kui sealt koguaeg kuuma tuleb :S
Kang ei ole ju kastiga puutes -ainult tross läheb kasti hoova külge. Soojus on auto põhja alune -mootori soe u.90 , summuti soojus tunduvalt üle100, kasti töösoojus ka umbes 90 kraadi ja kui põhja all on teeninduses või garaazis mõni isolatsioon panemata siis ongi soojus-kuumus toas.