Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Ise ehk ei tasu hakata seda maha kruvima, aga ega ta eriti ei peaks segama ju ka, manuaalkastiga 525e-l pole ju eriti suuri pöördeid vajagi, siseriiklikult sõites sinikuuelised ei lasegi sul üle 120ne lasta ja sellisel kiirusel on pöördeid ka 2000 ringis...
no aga kui piirajas on siis lasebki ju puhtaks. selle mootoril ju väänet sittax ära vajuta gaasi põhja peaks ju kah põletama 3seeria manuaaliga vähemalt tegi nii
teemasse kah: seda piirajat maha ei saa. proovida võid 2,3 (m20 mootori) nukka. see peaks nac kangem olema
Kristjan kirjutas:proovida võid 2,3 (m20 mootori) nukka. see peaks nac kangem olema
See aga eeldab ka kõvemaid klapivedrusid ja paari õlikanali puurimist, mis lubaks kasutada 2,3l mootori nuka kõiki seitset "laagrit" 2,7l mootori nelja asemel.
Kust kohast seda nukvõlli ja vedrusid saaks ja mide see mootorile teeb: plussid ja miinused. Aga puurimisega tuleb küll vist kellegi spetsjalisti poole pöörduda Aga mida veel 525e-le teha annab et hobuseid või kilovatte juurde saada?