Blokkdiffer

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

inxx kirjutas:
Äkki seda sellepärast, et mõlema ratta aluse pinna haakuvus on suhteliselt võrdne?
Just nii see on.
Kasutaja avatar
313
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 26.06.2004 00:36 36
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas 313 »

No mul on sedasi , kui auto tõstukil ja keerad ühte ratast sisi nad ühtepidi küll ringi ei käi ! tähendab plokk vms puudub :) aga kui ketsi panna siis kraabib nii kuidas tahab kord 2 rattaga kord 1 rattaga. Aga see on kindel kui 3 käiguga lume peal ketsi panna sisi kraabib mõlema rattaga see alati 100% nii( minu 325 ga) !
Kasutaja avatar
BreeZe
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 02.01.2003 21:46 05
Asukoht: BMW E30 325i Touring

Postitus Postitas BreeZe »

Teema on kuidagi ära muutunud suureks "ketsi panemise" ja "kummi põletamiseks".

LSD ja tavadiffri vahe tunneb juba autoga sõites ära, eriti lumel kuidas auto edasi liigub või ei liigu. Tulin just LSD pealt tavadiffrile üle ning üsna masendav on praeguse libedaga, üherattavedu ikka autot edasi ei vii.

Pealegi suutsin kohe kinni ka tavadiffriga jääda aga noo mis teha, ülekanne oli väga halb minu jaoks LSD-l, maanteel olid 100-ga sõites tuurid väga kõrged.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Aga huvitav, kas siis on plokkdiffer , kui auto on hange otsas kinni ja ringi käib vasak tagumine ja esimene parem, ixil siis? Peaks ju idee järgi ixil taga plokkdiffer olema?
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Diffri peal peaks mingi märge ka olema lsd kohta? Ei ole all käinud, aga väga mõnus on sõita küll talvel enda omaga. Lumisel teel kiirendus on peaegu nigu suvel. Tagaotsa saab vibama alles väga äkilisel vajutusel, muidu läheb küll ühtlaselt. Äkki ka lsd all. 94a tds on masin.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

e36 kerega masinaid tuli minu teada ka tehasest lsd'ga välja.. keegi siin väitis vastupidist.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

e36forever kirjutas:Aga huvitav, kas siis on plokkdiffer , kui auto on hange otsas kinni ja ringi käib vasak tagumine ja esimene parem, ixil siis? Peaks ju idee järgi ixil taga plokkdiffer olema?
Nii, et minu plokkdiffer siis ei tööta? :?
R6
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 01.10.2005 14:29 44

Postitus Postitas R6 »

ei tööta jah
truumu

Postitus Postitas truumu »

meph kirjutas:e36 kerega masinaid tuli minu teada ka tehasest lsd'ga välja.. keegi siin väitis vastupidist.
Mul pole kummalgi LSD-d
Ja tegelt oli see vist eraldi tellitavas paketis, mis maksis päris palju raha.
Ja sellega seoses on minu autos mitte LSD, vaid kanep :D
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

piiratud libisemisega diffriga liigub auto ikka talvistel teeoludel tunduvalt paremini edasi kui tavaline
mul endal ka piiratud libisemisega differ 528i ja seda on kohe tunda kui ikka sõidad kusaigl ülesmäge....isegi kui slikid on all siis peaks auto liikuma hästi ;)
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Kas diffritel on vahet ka selles, kas differ on pärit automaatkastiga autolt või manuaaliga autolt? Kinnitused, mõõdud jms?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

e36forever kirjutas:
e36forever kirjutas:Aga huvitav, kas siis on plokkdiffer , kui auto on hange otsas kinni ja ringi käib vasak tagumine ja esimene parem, ixil siis? Peaks ju idee järgi ixil taga plokkdiffer olema?
Nii, et minu plokkdiffer siis ei tööta? :?
ilmselt jah, minul läks ka visko läbi. kui endal see saaga läbi saab, võin lahkelt nõu anda.
Tarvo kirjutas:Kas diffritel on vahet ka selles, kas differ on pärit automaatkastiga autolt või manuaaliga autolt? Kinnitused, mõõdud jms?
ei ole, ülekanne on sama mudeli puhul teine tavaliselt, kui võrrelda tomaat vs manuaal. tomaadil veidi aeglasem tavaliselt (numbriliselt suurem).
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Kristjan_T
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kristjan_T »

sügisel lasin enda difri ka kogemata ribadeks (õli viga polnud kuna õli ei olnud) :cool: ma asendasin enda 525 difri 535 1500.-omaga kuna see oli plokk
kuid vahetamisel selgus et kardaani otsad ei sobind 2,5 omal 8 poldid 3,5 10 poldid sain samast kohast siis kardaani ka 500.- selgus et see on 735 oma seega nats pikem eest otsast,mõtlesime mis seal ikka vahetame tagumised otsad ära siis selgus et sisemised nuudid ei istu ja kardaani ristist ka vahetada ei saa.Selle peale viskasin mõlemad kardaanid teise autosse ja lenndasin teppani juurde ta lõikas treipingis jupi vahelt välja ja keevitas uuesti kokku.
Vahepeal selgus et pool teljed ei lähe kokku peab need ka ära vahetama
õnneks kui ostsin difri anti mulle see koos taga sillaga ühes tükis
Aga tulemus oli hea päris suur vahe on ka sõidad plokk tifriga või ilma lume peal enam nii lihtsalt libisema ei lähe
marco80
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 10.08.2004 09:31 15
Asukoht: Rakvere, Tel.5142605

Postitus Postitas marco80 »

Kust saab osta minu autole LSD diffri? Võib ka kasutatud olla!

Autoks:
BMW 325Ci, 2005a.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

marco80 kirjutas:Kust saab osta minu autole LSD diffri? Võib ka kasutatud olla!

Autoks:
BMW 325Ci, 2005a.
realoem'i järgi ei pakutud isegi M3'le LSD'd. ainuke variant siis aftermarket ca 17k
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
marco80
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 10.08.2004 09:31 15
Asukoht: Rakvere, Tel.5142605

Postitus Postitas marco80 »

raimo_r kirjutas:
marco80 kirjutas:Kust saab osta minu autole LSD diffri? Võib ka kasutatud olla!

Autoks:
BMW 325Ci, 2005a.
realoem'i järgi ei pakutud isegi M3'le LSD'd. ainuke variant siis aftermarket ca 17k
Mis differ siis E46 M3-l on?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8285
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

marco80 kirjutas:Mis differ siis E46 M3-l on?
Seal on "Variable M-differential Lock", st sujuvalt muutuva lukustusastmega, mitte 25% nagu seni. E46 ongi esimene M-mudel, millel selline all.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

See on siis umbes sama mis Quaife pakub, nn Automatic Torque Biasing Differential.

UM annab selle M3 diffri hinnaks 31k
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8285
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

raimo_r kirjutas:UM annab selle M3 diffri hinnaks 31k
Näiteks RealOEM pakub renoveeritud difri hinnaks 2277USD.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Raitz
Huviline
Postitusi: 366
Liitunud: 06.06.2006 14:53 39
Asukoht: Tallinn + Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

Kas keegi on oma E46-le (v.a M3) LSD installinud? Seni tundub custom-made valik piirduvat: Odavaimad hinnad algavad 1700 USD-st. Kas on veel mingeid alternatiive?
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2001
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Raitz kirjutas:Kas keegi on oma E46-le (v.a M3) LSD installinud? Seni tundub custom-made valik piirduvat:
Tahad oma õlipumbast rallikat ehitada? ;) Drexlerist sain isegi korralikult vormistatud hinnapakkumise E46 disla blokile, ainult 2.2K EUR :P

Leidsin, et mõistlikum on sama raha eest + natuke peale rullnokk osta, millel see juba küljes on.
Kasutaja avatar
Raitz
Huviline
Postitusi: 366
Liitunud: 06.06.2006 14:53 39
Asukoht: Tallinn + Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

Ilves kirjutas:Tahad oma õlipumbast rallikat ehitada? ;) Drexlerist sain isegi korralikult vormistatud hinnapakkumise E46 disla blokile, ainult 2.2K EUR :P

Leidsin, et mõistlikum on sama raha eest + natuke peale rullnokk osta, millel see juba küljes on.
Kindlasti tuleb kunagi aeg, kui hakatakse E46 kere lisaks ringrajale ka "võsa" vahel hindama. Praegu veel sellist mõtet ei ole, aga väljaspool Eestit on inimesed väga väga rahule jäänud peale selle paigaldust. Kui ikka diisli puhur täiega tööle ajada, siis sellel ühel vedaval rattal pole seda pidamist mitte kusagilt võtta.
Ei suuda hästi mõista, miks on BMW üritanud juba 12 aastat puhtalt elektroonikaga hakkama saada eesmootori ja tagaveo kombinatsioonist põhjustatud kroonilise halva pidamisega.

Seda siis öeldakse Quaife difri kohta:
It is genuinely one of the very best tuning products we have ever encountered in our 30+years in
the BMW tuning industry. No wonder Autocar said "As car addicts, we cannot allow the Quaife ATB to be ignored
Juhul, kui see tõepoolest on väärt asi :roll: , siis miks kasutab BMW sarnase ehitusega difrit ainult oma M-mudelil :?: :(
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

E36-tel peaks küll tehasepoolt lisana olema blokkdiffer(või mitte?) olen näinud ikka mõnel neid all, nagu ka minu isa e36 325iA-l, mis tuli pool aastat tagasi saksast ning oli kõige tavalisema välimusega - ehk siis plekkveljed, koledad värvimata hallid stanged ja karbid ning ei tundunud küll, et auto oleks olnud kellegi autospordihuvilise oma, kellel läheks blokki vaja (täesti stock selles mõttes:ei sportvedrusi jne). Eestis pole kindlasti keegi sellele midagi juurde pannud.
Kõige parem blokkdiffri kontrollimine oleks minu arust nii(nii ma ka isa omal sain teada) - ajad auto sellisesse kohta, kus üks tagumine ratas on kruusa või muru peal ja teine kuiva asvaldi peal. Kui nüüd "ketsi" lasta ja jutt jääb nii kruusale kui ka asfaldile, siis on blokkdiffer. Ja muidugi kui ka kurvides jälle "ketsi" lasta siis on blokkdiffriga hoobilt külg ees aga tavadifriga ei pruugi vahest libisemagi hakata.
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

Mnjah , sellisel meetodil difri olemusest teada saamine tükib tema tervisele halvasti mõjuma :roll:
Jaanus K
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 17.07.2007 19:07 46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jaanus K »

Oskab ehk keegi soovitada kohta, kust uusi friktsioonkettaid saaks... või inimest kes kettad ära vahetaks ja difri nii kokku paneks, et pärast undama ei hakka
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ketaste vahetamine ei eelda selliste asjade lahti võtmist, mis hiljem undamist põhjustama hakata võivad. Taldrikhammasratast pole ju vaja difrikarbi küljest ära võtta.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
kenwood1
Huviline
Postitusi: 3198
Liitunud: 18.04.2007 22:39 19
Asukoht: Keila / Helsinki

Postitus Postitas kenwood1 »

Teema algusest lugesin et kui auto käppade peale ajada ja tagarattaid ringi kruttida siis peaks plokk diffri korral hakkama mõlemad yhele poole ringi käima, mul aga selline juhus et keerutan yhte ja teine ratas seisab tuimalt paigal:D et siis nagu kas miskit pekkis seal või asi õige? autoks on 95 aasta 525i vanos touring.:)
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Lihtsalt lahtine differ
Elmut
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 09.04.2007 16:28 39

Postitus Postitas Elmut »

Danil523 kirjutas:
Tarmo kirjutas:Minu diislil ei ole plokki aga vahest ikka teeb kaks jutti.
on seda teinud nii kruusal kui lumel.
see on kuidagi kahtlane et tavadiffer teeb kaks jutti :roll: , mul isa toyotaga kunagi pole nii olnud ka opel ascona ja siks....

Aga äkki sa tegid paar korda ühelt ja samalt kohal ära minekut :?: :D
Imelik jah,sest minu e30nega sai ikka esipidurid peal mingi 300m põletatud,ja veelgi.Koguaeg mõlemad rattad käisid ringi:O Ja pidi mingi org differ olema,äkki keevitati kokku? Samas teised e30nel käib koguaeg 1 ringi.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

See ongi kuidas kunagi. Mul oli ka varem e30 325 lahtise diffriga ja 4,27 ülekandega. Vahest võttis ühe ringi, vahest kaks, nagu loterii. Sellega sai ka veel sellist nalja teha, et 2. käiguga kohapelt minnes paarkümmend meetrit taguots vibas ja 2 jutti jooksid, kuigi oli lahtine differ.
Vasta