X5 G05 kärukonks
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 11.05.2024 10:35 19
- Peamine sõiduk: BMW X5 G05
X5 G05 kärukonks
Tere kõigile,
Märkasin eBay's kasutatud originaal BMW kärukonksu, mis peaks sobima G05 mudelile. Enne ostu sooviksin siiski kogukonna nõu ja kinnitust, et ei teeks vale ostu.
1. Konksu sobivuse kontroll: Kuidas ma saan veenduda, et eBay'st leitud kärukonks tõepoolest sobib minu G05 mudeliga? Kas on olemas konkreetseid mõõtmeid või osade numbreid, mida peaksin kontrollima?
2. Komplekti sisu: Mida peaks kärukonksu komplekt kindlasti sisaldama, et peale ostu ei avastaks puuduvaid olulisi osi? Kas on spetsiifilisi kinnitusvahendeid või juhtmeid, mis peavad komplektis olema?
3. Paigaldus: Kas keegi oskab soovitada spetsialisti või töökoda, kes on usaldusväärne ja kellel on kogemusi BMW kärukonksude paigaldamisel? Eelistatult Tallinna /harjumaa piirkonnas.
Kärukonksu link:
https://www.ebay.de/itm/145751803376?it ... R9LSyujsYw
Igasugune abi või soovitus on teretulnud. Aitäh ette kõigile, kes võtavad aega vastamiseks!
Märkasin eBay's kasutatud originaal BMW kärukonksu, mis peaks sobima G05 mudelile. Enne ostu sooviksin siiski kogukonna nõu ja kinnitust, et ei teeks vale ostu.
1. Konksu sobivuse kontroll: Kuidas ma saan veenduda, et eBay'st leitud kärukonks tõepoolest sobib minu G05 mudeliga? Kas on olemas konkreetseid mõõtmeid või osade numbreid, mida peaksin kontrollima?
2. Komplekti sisu: Mida peaks kärukonksu komplekt kindlasti sisaldama, et peale ostu ei avastaks puuduvaid olulisi osi? Kas on spetsiifilisi kinnitusvahendeid või juhtmeid, mis peavad komplektis olema?
3. Paigaldus: Kas keegi oskab soovitada spetsialisti või töökoda, kes on usaldusväärne ja kellel on kogemusi BMW kärukonksude paigaldamisel? Eelistatult Tallinna /harjumaa piirkonnas.
Kärukonksu link:
https://www.ebay.de/itm/145751803376?it ... R9LSyujsYw
Igasugune abi või soovitus on teretulnud. Aitäh ette kõigile, kes võtavad aega vastamiseks!
Re: X5 G05 kärukonks
kui juhe küljes, siis vaja vast 1-2tk moodulit juurde(+juhtmed konksuni) ja pärast arvutusmasinaga sisse kodeerida
Viimati muutis tymm, 11.05.2024 17:29 25, muudetud 1 kord kokku.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3219
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 G05 kärukonks
Sind saab aidata kndlasti paigaldusel patrik, united motors, BM Auto
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1047
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: X5 G05 kärukonks
Ma ise pöörduks ka patriku poole
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 G05 kärukonks
Sellele tuleb hulka lisa-asju muretseda- juhtmestik, plokk, nupp jne.
Kataloogi järgi on järelpaigalduskomplekt https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=03_4891
Tasub tähele panna, et päris palju pudi tuleb eraldi veel juurde osta.
Kataloogi järgi on järelpaigalduskomplekt https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=03_4891
Tasub tähele panna, et päris palju pudi tuleb eraldi veel juurde osta.
BMW without faults is not BMW
Re: X5 G05 kärukonks
Leedust saad täiskomplekti alla tonni. Konks- juhtmestik, nupp ja moodul
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: X5 G05 kärukonks
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: X5 G05 kärukonks
Ega see sulle polnudki pakkumiseks.. keskmine eesti mees ei pea katkist konksujuhtmestikku eriliseks probleemiks.
Isegi Patrik teeks selle juhtmestiku korda mõistliku raha eest.
Isegi Patrik teeks selle juhtmestiku korda mõistliku raha eest.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 G05 kärukonks
Keskmine Eesti mees keskmise lolli jutuga. Ainult kui tegemiseks läheb, siis hiilivad nohinal minema (parem variant) või keeravad mingi essu kokku.
Lühidalt, konks on vaja võimalikult odav ja samas tervete juhtmete, pistikutega ning töökorras. NB! Ka mutrid!
Paigaldusega tuleb kataloogi järgi korras puuduvad jupid juurde hankida. Eriti oluline on terve autopoolne juhtmepunt mis on komplektis pos 2.
02 Retrofit kit, electr. additional parts 1 71602468520 EBA 2468519
only in conjunction with (30dx kohta)
-- Control unit for trailer hitch 1 63115A056C9
-- Power distribution box LIN module 1 61358795478
-- Power distribution box, rear HIGH 1 61148706212
Viidatud paigaldusjuhend EBA 2468519 on mul saadaval.
Juhend käsib osadel mootoritel ka mootori ventika koos juhtmejupiga vahetada.
1 kuulutuse leidsin Eestist. Vb olla on seal masin juppideks ja saab vajaliku tervelt juurde?
https://rrr.lt/en/used-part/hin8350-687 ... ow-bar-set
E. Korjasin siit EMARS-i kaabli ära, selle vahetuse võimalust ILMA selle lisata masinal ei ole, konksu paigaldusjuhend samuti ette ei näe ja tekitab segadust.
Lühidalt, konks on vaja võimalikult odav ja samas tervete juhtmete, pistikutega ning töökorras. NB! Ka mutrid!
Paigaldusega tuleb kataloogi järgi korras puuduvad jupid juurde hankida. Eriti oluline on terve autopoolne juhtmepunt mis on komplektis pos 2.
02 Retrofit kit, electr. additional parts 1 71602468520 EBA 2468519
only in conjunction with (30dx kohta)
-- Control unit for trailer hitch 1 63115A056C9
-- Power distribution box LIN module 1 61358795478
-- Power distribution box, rear HIGH 1 61148706212
Viidatud paigaldusjuhend EBA 2468519 on mul saadaval.
Juhend käsib osadel mootoritel ka mootori ventika koos juhtmejupiga vahetada.
1 kuulutuse leidsin Eestist. Vb olla on seal masin juppideks ja saab vajaliku tervelt juurde?
https://rrr.lt/en/used-part/hin8350-687 ... ow-bar-set
E. Korjasin siit EMARS-i kaabli ära, selle vahetuse võimalust ILMA selle lisata masinal ei ole, konksu paigaldusjuhend samuti ette ei näe ja tekitab segadust.
Viimati muutis LEDBeam, 30.05.2024 22:27 26, muudetud 3 korda kokku.
BMW without faults is not BMW
Re: X5 G05 kärukonks
Ära jutusta suht lihtsat protsessi liiga keeruliseks. Ventika juhtmestiku kallale meie kliimas minna on ilmselgelt overkill.
Mutreid ja seibe saab tänapäeval mujalt ka.
Mutreid ja seibe saab tänapäeval mujalt ka.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3219
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 G05 kärukonks
Seib ja utter peab OE olema muidu kuidagi poolkõva
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: X5 G05 kärukonks
Ventika peab vist siis vahetama, kui haagissuvilat tahad vedada, kerghaagise 750 kg küll seda vaja vahetada pole pointi
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 11.05.2024 10:35 19
- Peamine sõiduk: BMW X5 G05
Re: X5 G05 kärukonks
Tere,
Aitäh kõikidele kaasa rääkimast.
Juhul kui osta kasutatud tow bar ja ülejänud vidinad UM-ist siis näiteks hinnapakkumine seelline:
RETROFIT KIT, ELECTR. ADDITIONAL PARTS 1,00 386,57 386,57
CONTROL UNIT FOR TRAILER HITCH 1,00 126,48 126,48
POWER DISTRIBUTION BOX LIN MODULE 1,00 162,07 162,07
POWER DISTRIBUTION BOX, REAR HIGH 1,00 109,56 109,56
BATTERY CABLE POSITIVE, BELOW-FLOOR 1,00 286,80 286,80
WIRING HARNESS EMARS UNDERFLOOR 1,00 412,51 412,51
RETROFITTING TOWING HITCH 16,00 94,99 1 063,91
TARKVARA UUENDUS 2,00 109,50 153,30
Tööoperatsioon kokku: 2 701,20
Lisaks võimsam ventilaator, mis käib üheskoos "wiring harness emars underfloor"iga
FAN HOUSING WITH FAN 850W 1,00 843,93 843,93
GASKET 2,00 10,04 20,08
HEX NUT M12X1,5 8,00 5,15 41,18
RELAY 130A 1,00 30,15 30,15
SCREW TS 5X12 2,00 1,94 3,89
NUT M6 2,00 1,00 2,00
BRACKET FOR ELECTRIC FAN MOTOR 1,00 15,75 15,75
Tööoperatsioon kokku: 956,97
Kauba summa 2 440,95
Tööde summa 1 217,21
Muu summa 0,00
Kokku EUR 3 658,16
22% käibemaks 804,80
Kokku EUR KM-ga 4 462,96
Ilmselt kõige mõistlikum, siiski osta terve set kasutatuna, ning veenduda, et juhtmed, moodul jne kõik kaasas. Kui eraldi osta muud osad siis tläheb maksimaalselt kulukaks.
Üks isegi on müügis... aga mingi kinnitus on seal kõver. Veidi riskantne osta ilmselt.
https://rrr.lt/en/used-part/kib8129-bmw ... ow-bar-set
Näiteks see tundub suht uueväärne ja täiskomplekt:
https://www.ebay.de/itm/156127474448?it ... R7j29rPzYw
Aitäh kõikidele kaasa rääkimast.
Juhul kui osta kasutatud tow bar ja ülejänud vidinad UM-ist siis näiteks hinnapakkumine seelline:
RETROFIT KIT, ELECTR. ADDITIONAL PARTS 1,00 386,57 386,57
CONTROL UNIT FOR TRAILER HITCH 1,00 126,48 126,48
POWER DISTRIBUTION BOX LIN MODULE 1,00 162,07 162,07
POWER DISTRIBUTION BOX, REAR HIGH 1,00 109,56 109,56
BATTERY CABLE POSITIVE, BELOW-FLOOR 1,00 286,80 286,80
WIRING HARNESS EMARS UNDERFLOOR 1,00 412,51 412,51
RETROFITTING TOWING HITCH 16,00 94,99 1 063,91
TARKVARA UUENDUS 2,00 109,50 153,30
Tööoperatsioon kokku: 2 701,20
Lisaks võimsam ventilaator, mis käib üheskoos "wiring harness emars underfloor"iga
FAN HOUSING WITH FAN 850W 1,00 843,93 843,93
GASKET 2,00 10,04 20,08
HEX NUT M12X1,5 8,00 5,15 41,18
RELAY 130A 1,00 30,15 30,15
SCREW TS 5X12 2,00 1,94 3,89
NUT M6 2,00 1,00 2,00
BRACKET FOR ELECTRIC FAN MOTOR 1,00 15,75 15,75
Tööoperatsioon kokku: 956,97
Kauba summa 2 440,95
Tööde summa 1 217,21
Muu summa 0,00
Kokku EUR 3 658,16
22% käibemaks 804,80
Kokku EUR KM-ga 4 462,96
Ilmselt kõige mõistlikum, siiski osta terve set kasutatuna, ning veenduda, et juhtmed, moodul jne kõik kaasas. Kui eraldi osta muud osad siis tläheb maksimaalselt kulukaks.
Üks isegi on müügis... aga mingi kinnitus on seal kõver. Veidi riskantne osta ilmselt.
https://rrr.lt/en/used-part/kib8129-bmw ... ow-bar-set
Näiteks see tundub suht uueväärne ja täiskomplekt:
https://www.ebay.de/itm/156127474448?it ... R7j29rPzYw
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 G05 kärukonks
Ei ole ju täiskomplekt, kui puudu on täiendavad osad. Antud komplektis on konks, elektriline sari ja juhtplokk.
Lisaks ma ei saa sellest sogast aru, kui ostate kasutatud konksu, siis miks on hinnapakkumise real veel konks? Miks osade lehe all on nimetus tööoperatsioon ja miks on veel täiendav paigalduse kulu?
Kasutatud konksul tõenäoliselt pole hinnas KM-i ja lisandub transport.
Ventika vahetus oli juhendi järgi vaid osadel mootoritel.
Hakkaks õigest otsast peale, saaks VIN-i ja saab midagi konkreetselt arutada.
Siin on 1 https://rrr.lt/en/used-part/hin8350-687 ... ow-bar-set ilma juhtmesarja ja plokita. Asub Eestis. Sellele vist juba korra ka viitasin.
Lisaks ma ei saa sellest sogast aru, kui ostate kasutatud konksu, siis miks on hinnapakkumise real veel konks? Miks osade lehe all on nimetus tööoperatsioon ja miks on veel täiendav paigalduse kulu?
Kasutatud konksul tõenäoliselt pole hinnas KM-i ja lisandub transport.
Ventika vahetus oli juhendi järgi vaid osadel mootoritel.
Hakkaks õigest otsast peale, saaks VIN-i ja saab midagi konkreetselt arutada.
Siin on 1 https://rrr.lt/en/used-part/hin8350-687 ... ow-bar-set ilma juhtmesarja ja plokita. Asub Eestis. Sellele vist juba korra ka viitasin.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 11.05.2024 10:35 19
- Peamine sõiduk: BMW X5 G05
Re: X5 G05 kärukonks
Auto VIN: WBACV61020LJ83686
Siin siis ehk parem ülevaade hinnapakkumisest:

Hinnapakkumine ei sisalda konksu. See on tööhind seal kirjas (16 ühikut, ehk 16h)
Ehk siis kokkuvõtvalt, kui kasutatud konks on olemas ilma mooduli ja juhtmestikuda siis:
- Vajalik tellida UM-ist jupid mis kokku teeb - 2440,95 + KM
- Kui tellida ka konksu ja ventika külge paneks siis töö kulu kokku - 1217,21 + KM
UM-ist öeldi, et kuna mul plaan vedada haagissuvilat mille registrimass on 1500Kg + tuuletakistus siis peab ventika vahetama, et vältida läbi põlemist.
1. Kui võtta see: https://rrr.lt/en/used-part/hin8350-687 ... ow-bar-set
- 560 Eur (tow bar)
- 2441+km Eur (juhtmed, moodul jne)
- 153,3 +km (tarkvara uuendus)
Kokku: 3725Eur + paigaldus
2. Kui võtta see: https://www.ebay.de/itm/156127474448?it ... R7j29rPzYw
- 1900Eur (tow bar + wires + modul)
- 153,3 +km (tarkvara uuendus)
Kokku: 2087Eur + transport + paigaldus
Kui ma õigesti aru saan siis variant 2 oluliselt soodsam lähenemine. Ehk siis osta kasutatult täiskomplekt.
Siin siis ehk parem ülevaade hinnapakkumisest:

Hinnapakkumine ei sisalda konksu. See on tööhind seal kirjas (16 ühikut, ehk 16h)
Ehk siis kokkuvõtvalt, kui kasutatud konks on olemas ilma mooduli ja juhtmestikuda siis:
- Vajalik tellida UM-ist jupid mis kokku teeb - 2440,95 + KM
- Kui tellida ka konksu ja ventika külge paneks siis töö kulu kokku - 1217,21 + KM
UM-ist öeldi, et kuna mul plaan vedada haagissuvilat mille registrimass on 1500Kg + tuuletakistus siis peab ventika vahetama, et vältida läbi põlemist.
1. Kui võtta see: https://rrr.lt/en/used-part/hin8350-687 ... ow-bar-set
- 560 Eur (tow bar)
- 2441+km Eur (juhtmed, moodul jne)
- 153,3 +km (tarkvara uuendus)
Kokku: 3725Eur + paigaldus
2. Kui võtta see: https://www.ebay.de/itm/156127474448?it ... R7j29rPzYw
- 1900Eur (tow bar + wires + modul)
- 153,3 +km (tarkvara uuendus)
Kokku: 2087Eur + transport + paigaldus
Kui ma õigesti aru saan siis variant 2 oluliselt soodsam lähenemine. Ehk siis osta kasutatult täiskomplekt.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 G05 kärukonks
https://rrr.lt/en/used-part/hin8350-687 ... ow-bar-set
Tuleb lisada plokk ja juhtmesari, et saada kokku 1900-ne komplekt, millele lisandub veel transporditasu. Või ei ole soovi soodsamalt komplekteerida
?
Ventika vahetuse kohta on kataloogis:
0823 Hot-climate version Yes/ No.
Et see pakkumine on tehtud täielikult süvenemata, näitab, et on topitud EMARS-i (elektriline põikstabilisaator) kaablid ka, kusjuures sel autol seda üldse ei ole.
Tuleb lisada plokk ja juhtmesari, et saada kokku 1900-ne komplekt, millele lisandub veel transporditasu. Või ei ole soovi soodsamalt komplekteerida

Ventika vahetuse kohta on kataloogis:
Sama on öeldud ka paigaldusjuhendis:It may be necessary to replace the "fan cowl with fan". If a "fan cowl with fan" is reported in the diagram panel in main group 17 for the trailer tow hitch optional extra, this part number must also be ordered and fitted. If no part number is reported for the trailer tow hitch optional extra, the "fan cowl with fan" does not have to be replaced. If changing the fan, consult the picture panel in EPC for the corresponding module and power distribution box. In some engine versions it may be necessary to exchange the heat insulation. Important: The installation instructions are not included in the retrofit kit. The latest installation instructions must be printed from the Electronic Parts Catalogue and given to the customer. The underfloor positive battery cable almost always has to be replaced (exception: PHEV vehicles) to withstand the higher loads
Konkreetsel näitab VIN-iga originaalkataloogist ("main group 17" alt) 850 W ventika tingimuseks VAIDIf a ‘fan cowl and fan’ is listed In the table in main group 17 as an option for the trailer tow hitch, this part number
must also be ordered and installed.
0823 Hot-climate version Yes/ No.
Et see pakkumine on tehtud täielikult süvenemata, näitab, et on topitud EMARS-i (elektriline põikstabilisaator) kaablid ka, kusjuures sel autol seda üldse ei ole.

BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 11.05.2024 10:35 19
- Peamine sõiduk: BMW X5 G05
Re: X5 G05 kärukonks
On ikka soov võimalikult soodsalt. Suured tänud selgitamast! Seljuhl tõesti soovin seda teed minna.
Mis hot-climat all täpsemalt mõeldakse. Troopika? Plaanis muidu Lõuna-Euroopasse trippida. Ehk tõesti kannatab praeguse ventikaga (Kuigi UM-is öeldi, et neil kogemus G05 mudelil ventika läbi põlemisega)
- Wiring harness emARS underfloor 1 61129858141 - ei lähe vaja
- 850W fan - ei lähe vaja
Neid siis vaja ei lähe aga muu pahn vajalik ning siis täiskomplekt olemas. Saan õigesti aru?
LEDBeam - Ehk teed mulle pakkumise ja paneks selle võimalikult soodsalt külge?
Mis hot-climat all täpsemalt mõeldakse. Troopika? Plaanis muidu Lõuna-Euroopasse trippida. Ehk tõesti kannatab praeguse ventikaga (Kuigi UM-is öeldi, et neil kogemus G05 mudelil ventika läbi põlemisega)

- Wiring harness emARS underfloor 1 61129858141 - ei lähe vaja
- 850W fan - ei lähe vaja
Neid siis vaja ei lähe aga muu pahn vajalik ning siis täiskomplekt olemas. Saan õigesti aru?
LEDBeam - Ehk teed mulle pakkumise ja paneks selle võimalikult soodsalt külge?
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 G05 kärukonks
Tuleks kõigepealt lahendada UM-i andekas jutt:
Autole on keegi "tubli" teinud tarkvarauuenduse 22-07 peale, mis tähendab Secure coding 2.0 ehk on lihtsaks konfiguratsiooni muutmiseks blokeeritud. Ma selle jamaga ei viitsiks võidelda ehk pärast tuleb nagunii esindusest läbi käia. See ei puuduta valmisehitamist, vaid pärast autole selgeks tegemist, et midagi lisandus.
Peate ise otsustma. Ma siia vahele rohkem ei sekku kuniks see asi selge. Konks oleks mõistlik Tartust ära tuua, kui tahtmine paigaldada. Osa juppe tuleb lisaks hankida kasutatuna, uute hinnad on mõttetud.UM-ist öeldi, et kuna mul plaan vedada haagissuvilat mille registrimass on 1500Kg + tuuletakistus siis peab ventika vahetama, et vältida läbi põlemist.
Autole on keegi "tubli" teinud tarkvarauuenduse 22-07 peale, mis tähendab Secure coding 2.0 ehk on lihtsaks konfiguratsiooni muutmiseks blokeeritud. Ma selle jamaga ei viitsiks võidelda ehk pärast tuleb nagunii esindusest läbi käia. See ei puuduta valmisehitamist, vaid pärast autole selgeks tegemist, et midagi lisandus.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 11.05.2024 10:35 19
- Peamine sõiduk: BMW X5 G05
Re: X5 G05 kärukonks
Võtsin uuesti UM-iga ühhendust, et selgitada seda ventilaatori vajalikkust sinu leitud info põhjal.
Vastuseks siis tuli nii:
Alustan siis juppide kokku ostmisest. Kui keegi teab kust võiks leida kasutatud juhtmestik, moodul jne siis taaskord olen väga tänuväärt.
Vastuseks siis tuli nii:
Esindusse minemsiest tõepoolest ei pääse. Tuleb seadistada.Ventilaatori vahetus on igal juhul vajalik. Eriti kui hakkate vedama 1500kg haagissuvilat (mass, tuuletakistus).
Meil on reaalne kogemus kus samasugusel autol jäi ventilaator vahetamata ning selle tagajärjel ei saanud käigukast piisavalt jahutust ning purunes.
Siis on remondisumma juba viiekohaline. Varuosakataloogis on mõeldud seda, et kuumas kliimas peab niikuinii olema ventilator võimsam. Sõltumata sellest kas veetakse haagist või mitte.
Soovitan konksu paigaldusel lähtuda ikkagi meie tehtud pakkumisest mis on koostatud juhendi järgi.
Alustan siis juppide kokku ostmisest. Kui keegi teab kust võiks leida kasutatud juhtmestik, moodul jne siis taaskord olen väga tänuväärt.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 11.05.2024 10:35 19
- Peamine sõiduk: BMW X5 G05
Re: X5 G05 kärukonks
- Kas see võiks nüüd sisaldada kogu vajaminevat juhtmestikku - 71602468520
https://www.ebay.de/itm/126291211559?_t ... 064WBC6DC2
- Ja see ventika komplekti - 8589043
https://www.ebay.de/itm/276286631299?it ... R-SCkZv0Yw
https://www.ebay.de/itm/126291211559?_t ... 064WBC6DC2
- Ja see ventika komplekti - 8589043
https://www.ebay.de/itm/276286631299?it ... R-SCkZv0Yw
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 G05 kärukonks
Juhend https://www.upload.ee/files/16661070/G0 ... n.pdf.html
Juhendis pole EMARS-i kaabli vahetusest sõnagi ja originaalis on 3.0d konksuga masinatel 600 W ventikad.
Ventika saab ka hiljem vahetada, kui peaks selguma vajadus. Kuid ventika vahetamata jätmist te ei saa mingil juhul seostada kasti, mootori vms pekkiminekuga, kuna tehasejuhend vahetust antud masinal ette ei näe ja seda möönis mulle ka UM-i tegelane, kui küsisin, mida ta seal üritab.
Juhendis pole EMARS-i kaabli vahetusest sõnagi ja originaalis on 3.0d konksuga masinatel 600 W ventikad.
Ventika saab ka hiljem vahetada, kui peaks selguma vajadus. Kuid ventika vahetamata jätmist te ei saa mingil juhul seostada kasti, mootori vms pekkiminekuga, kuna tehasejuhend vahetust antud masinal ette ei näe ja seda möönis mulle ka UM-i tegelane, kui küsisin, mida ta seal üritab.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 11.05.2024 10:35 19
- Peamine sõiduk: BMW X5 G05
Re: X5 G05 kärukonks
Sain sellise kirja veel siis täna peale sinu kontakteerimist.
Seda, miks ventilator on vaja vahetada olen selgitanud. Tõesti, juhendis seda konkreetselt kirjas ei ole, kuid kogemus näitab, et ventilaatori vahetus võib ära hoida võimaliku suurema ja kulukama remondi. Eriti teie soove arvestades, kui soovite vedada rasket ja suure tuuletakistusega haagisuvilat.
Siiski, juhul kui soovite, oleme loomulikult valmis paigaldama teie autole konksu retrofiti ilma suurema ventilaatorita.
Sel juhul ei vastuta United Motors võimalike hilisemate rikete eest mis on seotud ventilaatori vahetamata jätmisest tingitud ülekuumenemistega.
Kui soovite nendel tingimustel haagisekonksu elektriosa paigaldust tellida siis palun kinnitage seda vastates sellele kirjale.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 G05 kärukonks
Lihtne ju, pätid tabati teolt, löödi näpud sahtli vahele ja jutt muutus. Kõik tehasekomplektatsiooniga 3.0d G05-d, mis ei ole kuuma kliima variandid, on ilma selle nännita, mida teile vapralt suurte sajatuste saatel taheti pähe määrida. Ka konksuga masinatel on 600 W ventikad.
EMARS-i kaabli pähemäärmine on samuti jama, see ei toida ventikat ja teie autol seda üldse pole, vaatasin eile veidi skeeme.
Juhend on üldine, üritab katta kõiki variante ja mõeldud mõistusega ja seda autot mingilgi määral tundvatele inimestele.
EMARS-i kaabli pähemäärmine on samuti jama, see ei toida ventikat ja teie autol seda üldse pole, vaatasin eile veidi skeeme.
Juhend on üldine, üritab katta kõiki variante ja mõeldud mõistusega ja seda autot mingilgi määral tundvatele inimestele.
Viimati muutis LEDBeam, 23.05.2024 17:27 42, muudetud 1 kord kokku.
BMW without faults is not BMW
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3219
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 G05 kärukonks
Kui nendel millel tehasest konks ja veetakse raskeid asju ning see ventikas seal on siis loomulikult tuleb see paigaldada
See on umbes sama et E70 v8 kerele võib konksu toppida aga konks vs no konks on isegi tagadiffer teine. Kui selle jätad paigaldamata on jupid varsti taga
See on umbes sama et E70 v8 kerele võib konksu toppida aga konks vs no konks on isegi tagadiffer teine. Kui selle jätad paigaldamata on jupid varsti taga

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 G05 kärukonks
Esktra sinu jaoks muutsin oma eelmist kirja.
E70 lisa Increased towing capability
S233A=Yes
ei ole sama, mis konksu paigaldus.
Kuid ventika kasutamise osas on su kiljatus hea, kõige karmimal variandil on 600 W ventikas. Lihtsalt konksuga on 400 W ja seda benamootoril, mis toodab sooja rohkem, kui diisel.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=17_0396
Ahjaa, lollusi saaks veel pähe määrida, G05-l 3.0d-l on 2 varianti genekaid, võimsama ventikaga tuleb hakata kontrollima, et oleks 240 A ja kui pole, ka see asendada.
E70 lisa Increased towing capability
S233A=Yes
ei ole sama, mis konksu paigaldus.
Kuid ventika kasutamise osas on su kiljatus hea, kõige karmimal variandil on 600 W ventikas. Lihtsalt konksuga on 400 W ja seda benamootoril, mis toodab sooja rohkem, kui diisel.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=17_0396
Ahjaa, lollusi saaks veel pähe määrida, G05-l 3.0d-l on 2 varianti genekaid, võimsama ventikaga tuleb hakata kontrollima, et oleks 240 A ja kui pole, ka see asendada.

BMW without faults is not BMW
Re: X5 G05 kärukonks
see ventika teema on siis mingi säästuvariant? sellise massiga peaks ju tegelikult radika ka ära vahetama, millel on selle sooja kliima lisaradika augud ka veel küljes ja enne paigaldamist võiks ühe õli sampli ka veel võtta, et peale trippimist siis võrrelda saaks
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 11.05.2024 10:35 19
- Peamine sõiduk: BMW X5 G05
Re: X5 G05 kärukonks
Kas selles oled 100% kindel ja kontrollisid, et nii ikka kindlalt on?
Natuke tegin uurimustööd. Ning Bimmer foorumist tuleb sellist infot:Kõik tehasekomplektatsiooniga 3.0d G05-d, mis ei ole kuuma kliima variandid, on ilma selle nännita, mida teile vapralt suurte sajatuste saatel taheti pähe määrida. Ka konksuga masinatel on 600 W ventikad.
Siis veel:BMW X5 G05 models equipped with a factory-installed tow hitch come with an 850W cooling fan, and this setting is applicable regardless of whether the vehicle is intended for hot climates. This higher-capacity cooling fan is included to ensure the vehicle can handle the additional thermal load imposed by towing, providing adequate cooling under various conditions.
The factory inclusion of the 850W fan in models with a tow package ensures that the vehicle maintains optimal performance and reliability while towing, irrespective of the climate. Thus, even if the vehicle is not specifically equipped for hot climates, the 850W fan is standard with the factory tow package to support the increased cooling requirements.
For the BMW X5 G05 model, it is often recommended or required to upgrade the cooling fan to an 850W unit when retrofitting a towing hitch. This upgrade ensures that the vehicle's cooling system can handle the additional heat load generated when towing heavy trailers, especially under demanding conditions such as climbing hills or driving in hot weather.
Here are the reasons for upgrading to the 850W cooling fan:
1. **Increased Thermal Load**: Towing adds significant strain to the engine and transmission, generating more heat. A more powerful cooling fan helps dissipate this heat more effectively.
2. **Maintaining Optimal Performance**: Ensuring that the engine and transmission stay within their optimal temperature ranges prevents overheating and maintains the vehicle's performance and reliability.
3. **Preventing Damage**: Overheating can cause serious damage to the engine and transmission. An upgraded cooling fan mitigates this risk by improving the cooling capacity.
Therefore, when retrofitting a towing hitch, especially if you plan to tow heavy loads or drive in challenging conditions, upgrading to an 850W cooling fan is a crucial step to ensure the longevity and reliability of your BMW X5 G05. It is advisable to consult with a BMW service center or a certified technician to confirm the specific requirements for your vehicle and to perform the upgrade.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 G05 kärukonks
Kataloogis realoem.com ja mul ka originaal ETK-s on 3.0dX EU variandi kohta suurema ventika tingimuseks vaid "Hot-climate version S823A=Yes". https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=17_1319
Kui tõesti soovite faktipõhiselt kontrollida, siis https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekir ... =139456027
Võtke müüjatega ühendust ja kontrollige üle. Variant, et leiate sealt omale sobiva masina ja muretsete kohe konksuga ja 600 W ventikaga,
.
Muu ilma viiteta juttu puhul peab pidama silmas, kuhu regiooni on masin toodetud ja millise mootoriga. Samuti tundub, et mõni "kirjanikk" on seal targem kui tehase insener. S823A=Yes on muideks ka teised radikad lisaks ventikale.
Aga olgu, Teile on ilmselgelt 850 W ventikas kenasti maha müüdud (müts maha müüjate geniaalsuse ees, valisid taktika, mis töötab), peaasi, et nad vaid selle jaoks õiged jupid paigaldavad. Soovin edu. Rohkem ma ei viitsi seda juttu jätkata. Ütlen nagu UM-i tegelane mulle telefonis, selle jama peale on kulunud juba mitu päeva.
Ainuke küsimus, mis jääb, et mitu aastat nad selle auto ülekuumenemise eest nüüd vastutama hakkavad ja kui suures ulatuses?
Kui tõesti soovite faktipõhiselt kontrollida, siis https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekir ... =139456027
Võtke müüjatega ühendust ja kontrollige üle. Variant, et leiate sealt omale sobiva masina ja muretsete kohe konksuga ja 600 W ventikaga,

Muu ilma viiteta juttu puhul peab pidama silmas, kuhu regiooni on masin toodetud ja millise mootoriga. Samuti tundub, et mõni "kirjanikk" on seal targem kui tehase insener. S823A=Yes on muideks ka teised radikad lisaks ventikale.
Aga olgu, Teile on ilmselgelt 850 W ventikas kenasti maha müüdud (müts maha müüjate geniaalsuse ees, valisid taktika, mis töötab), peaasi, et nad vaid selle jaoks õiged jupid paigaldavad. Soovin edu. Rohkem ma ei viitsi seda juttu jätkata. Ütlen nagu UM-i tegelane mulle telefonis, selle jama peale on kulunud juba mitu päeva.
Ainuke küsimus, mis jääb, et mitu aastat nad selle auto ülekuumenemise eest nüüd vastutama hakkavad ja kui suures ulatuses?
BMW without faults is not BMW
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3219
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 G05 kärukonks
UM ju ütles et neil on reaalne kogemus.
Järelikult tuleb paigaldada.
Ma isegi ei mōtleks selle peale kas lasta panna see ventikas voi ei, nagu näha siis isegi garantiid ei saa kui ei pane
Järelikult tuleb paigaldada.
Ma isegi ei mōtleks selle peale kas lasta panna see ventikas voi ei, nagu näha siis isegi garantiid ei saa kui ei pane
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d