rubriik "rumal küsimus"

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
zetener
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 14.03.2022 14:20 13

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas zetener »

Küsimus sportpüti/muffler delete jms kohta. Soov oleks saada hääli mehisemaks, aga 3000+ pöörete juures. Linnas 1500-2000 juures võiks jääda pigem vaikseks. Kas on mingi erinevus sportpüttidel ,et mis pööretel hääled valjumaks muutuvad?
Ramm
Huviline
Postitusi: 168
Liitunud: 22.02.2004 17:51 36

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Ramm »

Kas SMG käigukasti osas on erinevusi kui auto US vs EU versiooniga?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 11864
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas toivoku »

zetener kirjutas: 21.09.2022 20:10 41 Küsimus sportpüti/muffler delete jms kohta. Soov oleks saada hääli mehisemaks, aga 3000+ pöörete juures. Linnas 1500-2000 juures võiks jääda pigem vaikseks. Kas on mingi erinevus sportpüttidel ,et mis pööretel hääled valjumaks muutuvad?
mis autost jutt?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, E38 728i, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
seppa
Huviline
Postitusi: 3057
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas seppa »

Oli keegi, kes müüs veljepolte ja flantse.Ei mäleta enam teda ,oleks vaja polte.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 2616
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas Oliver.L »

Kasutajat S1lv3r mõtled ehk?
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 2435
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas RazzKalbass »

Parimvelg.ee
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
seppa
Huviline
Postitusi: 3057
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas seppa »

Elu halvim kogemus Rakvere Vianoris.
Soovisin siis orignaal poltidest 20mm pikemaid .
Müüja soovitusel järeldasin et saan keermelati ja lõikan ise pikkuse parajaks .
Näidati sobivat polti ,küsisin kas mõõdaks pikkuse.Öeldi peale vaates et peaks sobima .
Siis tuli keegi tark kontoris ja ütles et bmw erinevad poldid .Ütlesin et 14x1.25x28mm.originaal.
Kas flantsid ja velg kaasas siis saaks proovid .
Selle peale soovisin neile head päeva ja läksin minema.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
zetener
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 14.03.2022 14:20 13

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas zetener »

toivoku kirjutas: 22.09.2022 21:20 20
zetener kirjutas: 21.09.2022 20:10 41
mis autost jutt?

E39 M54B30
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 2435
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas RazzKalbass »

seppa kirjutas: 23.09.2022 12:46 09 Elu halvim kogemus Rakvere Vianoris.
Soovisin siis orignaal poltidest 20mm pikemaid .
Müüja soovitusel järeldasin et saan keermelati ja lõikan ise pikkuse parajaks .
Näidati sobivat polti ,küsisin kas mõõdaks pikkuse.Öeldi peale vaates et peaks sobima .
Siis tuli keegi tark kontoris ja ütles et bmw erinevad poldid .Ütlesin et 14x1.25x28mm.originaal.
Kas flantsid ja velg kaasas siis saaks proovid .
Selle peale soovisin neile head päeva ja läksin minema.
www.parimvelg.ee aitab sind, saad õiged poldid ja flantsid.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
seppa
Huviline
Postitusi: 3057
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas seppa »

Ootan S1lw3ri vastus ,ostan temalt kui saab.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 302
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

Nonii, mul väga huvitav kont pureda.
M57D30TOP Esimene silnder on seninmaani 2x kaotanud kompresiooni ja siis tuleb tagasi.

Enne kui kaane maha võtan. kellelgi mingeid ideid pakkuda?

Selles silindris oli sees väga halb pihusti, see sai välja vahetatud ja umbes 10minutit peale pihusti vahetust tekkis see probleem esimest korda(külge läks tehase remanufactured pihusti). Mitu nädalat läks mööda. Jõudsin kompresiooni mõõtmiseni ja sain aru, et seier isegi mitte ei hüppa.(auto seisis kogu aja).

Lükkasin sondi sisselaskekanalitesse, et äkki miskit sinna kukkunud ja takistab klapi sulgumist. Niipalju kui näha oli, siis kõik korras. Täiesti lambist proovisin veelkord autot tööle ja kõik oli korras.

MIngi 2 kuud äkki mööda läinud ja käisin täna sõidul. 110 alas järsku hakkas ilgelt tossama ja vahele jätma. Jõudsin koju tegin teste, esimene silnder jälle 0. Kontrollisin kõik teised, 6es oli 20, ülejäänud 26bari(minu seadmega).
Mootoril on ca 4 aastat tagasi kaas maha käinud, vahetati väljalaske juhtpuksid, lõigati klapid, mina ise sooveldasin klapipesad.

Proovin suruõhu ja tossupulgaga, kas äkki klapist puhub tagasi(suruõhu lasin eelsüüteküünla avast sisse). Ei saanud nagu aru, samas nagu swirlflapsi sisselaske avast nagu keerutas tossu.
Õli korgi lahti tehes ei olnud ka kuulda, et suruõhk karterisse jõuaks.

Tegin julgustüki ja panin mootori koos manomeetriga käima. 1. silindri sisselaske kanaleid kaltsuga kordamööda ja korraga pimedaks tehes hakkas manomeeter vaikselt rõhku näitama, kui kell seisma jäi tühjendasin rõhust. Paar minutit nimodi teinuna hakkas mootor juba normaalselt käima ja ükshetk oli asi korras. Manomeetril 32bari tühipöördel. Kontrollisin järgmisel silindril sama asja ja rõhk oli sama näiduga töötaval mootoril.

Kuhu saab kompresioon kaduda? Klapi lahti kiilumine ei kõla loogilisena. Sama võõrkeha 2x nagu tekkida ja kaduda ka mitte. Kolb katki olla ei saa, sest siis ei tuleks rõhk tagasi. Mingi hüdrotõukuri teema äkki?
Süda on BMW.
Vasta