Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ttsys kirjutas: ↑02.10.2020 21:22 16PS: Naastrehvid on võrreldes muude talverehvidega 6-10dB lärmakamad juba 30km/h juures.
Kõik õige, aga mumeelest polnud juba E39.s naastuga sõitmisel midagi viga. Müra ei häirinud üldse.
Erinevalt nt Bolti KIA taksost. Aa, okei, taksos olin ka tagaistmel, see on tõsi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kes hetke ajastul on pädev 3.0d 160kw pihusteid stendima, vajadusel remontima ja suuteline oma tööle garantii andma (mitte seni kuni tagatuled paistavad). Ja kas väljastavad ka uued ima koodid?
Asukoht Tallinn
allstarz kirjutas: ↑11.10.2020 02:38 44
Kes hetke ajastul on pädev 3.0d 160kw pihusteid stendima, vajadusel remontima ja suuteline oma tööle garantii andma (mitte seni kuni tagatuled paistavad). Ja kas väljastavad ka uued ima koodid?
Asukoht Tallinn
Plaanis e46 fl touringul tuled ära vahetada. Hetkel ees xenonid ja tahaks mingeid aftermarket tulesid. Kõik mida vaadanud olen on kirjas et ei saobi xenon tulede asemele. Keegi oskab äkki mingeid soovitusi anda kust võiks teised tuled saada? Ideaalis u stiilis nn rõngas.
Kumb amort jäigem/madalam on e60/61, m-sport või sport?
Ning kas sport on lihtsam madalam versioon tavalisest amordist või on jäigem ka?
Googeldades on igaühel oma teooria ja ei tea mida uskuda.
Sport amorte vedrudega segamini ei aja, et mingist jäikusest räägid(?) Nende amortide tööpõhimõte on reageerimise kiirus vastu jõumomenti kahesuunaliselt ja selle viimase annab kokku vastav vedru ning sellele rakendatav kiirendi/aeglusti. Amort ja vedru töötavad koos. M-sport amort on "kiirem" ja vedrud on jäigemad/rohkem Nm.
Pealegi sellist asja nagu "tavaline vedru" BMW peal ei rakendata, sest seal on iga BMW erinevate vedrudega sõltuvalt mootorist ja varustusest. Ühtlasi on see levinuim viga, mida BMW-le vedrusid valides tehakse.
Selle jaoks on jah eraldi programm täitsa, mis arvutab välja vedru koodi. Samas testisin ning koodi järgi varuosapoes annab ikka ühed ja samad vedrud ette, isegi kui programmis kood muutub. Vahe tuleb sisse alles R4/R6/V8 ja M-packi vahel. Kusjuures korra olen koodi järgi tellinud Monroe vedrud, mille ülemine keerd oli taldriku läbimõõdust ca 3cm väiksem. Ehk teoorias see arvutamine on ilus ainult niikaua, kui UM'ist originaalvedru üritad tellida, järelturuga tundub keerulisem. Praegu enda E39sal kusjuures uued Sachs amordid, mis idee poolest peaks "OEM" olema, originaali vedru ja patjadega, aga vedrustus ei ole enam see, mis ta oli enne kui amort õli välja viskas...
Kui auto on plank siis selle vedru kood vastab järelturul olevale koodile. Kui BMW ei ole plangukas siis selle orig koodiga ei ole olemas järelturul mingit vastet B varuosa. BMW ei näita ka OEM koodi juurde vedru parameetreid. Kui mingi tootja on oma valikukataloogi loonud siis sellel ei ole palju pistmist orig koodide vastetega. BMW etka lahti võtta ja näeb, et juba labane konditsioneer versus kliimaseade muudab vedru andmed jne.
E36 323i 1997.a manuaal keres vibra. Kaob siis kui lased gaasi pedaali lahti. Eriti hull 60 kiiruse pealt korraks. Sai siis kardaani tugilaager vahetatud kuna arvati selle viga. Vanal olid mõned pisikesed mõrad lähemal vaatusel. Kuna uus laager oli olemas läks külge. Esimesel kummimuhvil mis kardaani ja käigukasti vahel mõrasid ei näinud ja tundub korralik. Küll aga tagumisel kardaaniristil loksutades (difri juures) väike lõtk sees. Küsimus kas see võib ka vibra põhjustada või peidab probleem end mujal. Peale tugilaagri vahetust asi muidugi paranes tublisti. 60 pealt enam ei värise arusaadavalt. Küll on endiselt väike vibra keres 100 pealt. Kas risti saab eraldi vahetada või mõttekam teine kasutatud korralik kardaan vaadata?
Kuna kätte hakkab jõudma autovahetuse aeg ja auto tuleb siiski valida vastavalt rahakoti paksusele, siis kust saaks vaadata erinevate sõidukite kaskokindlustuste hindu?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Autol originaalis sportvedrustus. Kuna lähevad kõik amordid vahetusse, mõtlesin et paneks mugavama tavavedrustuse alla. Kas piisab kui vahetangi ainult amordid, vedrud, läbilöögipuksid ära. Või on vaja siis juba õõtsad ja nt stabikavarras jm ka ära vahetada? Sportvedrustusel stabikapuksid nt 19mm,aga tavavedru puhul 18mm.
Mõjuks tavavedrustus kuidagi muudele "sportasjadele" halvasti või mõtlen üle lihtsalt?
iizi.ee on ka üks lehekülg kus maad kuulata, kuid ma soovitan sellistest lehtedest ainult lähtuda kaksokindlustuse pakkujate valimiseks ja peale seda neile otse kirjutada ja pakkumist küsida. Seesam-i leheküljel oli omakorda soodustus internetist kindlustuse ostmisel.
F-seeria kere, lci, NBT infolust, 2 võtit. Jämedalt 3 aastat käitus auto tagurdades mõlema võtmega ühtmoodi - neid liitrealistlikke abiruutusid nagu videos
ei näidanud. Paar nädalat tagasi, oma võtmega sõites, märkasin neid ruudukesi esimest korda. Tulid ja jäid. Teise võtmega neid endiselt pole. Kuidas see võimalik on? Päkapikud vist ei käi veel.
Sõidad teise võtmega ja läheb ka seal aktiivseks. Auto elektriga on mingid mured, et moodul algseadistub. Aku näiteks kaotanud energiataseme või siiski mõni varajane päkapikk soojendab seal pükse vmi.
AndresX kirjutas: ↑19.10.2020 11:21 18
F-seeria kere, lci, NBT infolust, 2 võtit. Jämedalt 3 aastat käitus auto tagurdades mõlema võtmega ühtmoodi - neid liitrealistlikke abiruutusid nagu videos
ei näidanud. Paar nädalat tagasi, oma võtmega sõites, märkasin neid ruudukesi esimest korda. Tulid ja jäid. Teise võtmega neid endiselt pole. Kuidas see võimalik on? Päkapikud vist ei käi veel.
Aga miks need alles nüüd välja ilmusid? Automaatne tarkvarauuendus hilines paar aastat?
ttsys kirjutas: ↑19.10.2020 11:59 32
Sõidad teise võtmega ja läheb ka seal aktiivseks. Auto elektriga on mingid mured, et moodul algseadistub. Aku näiteks kaotanud energiataseme või siiski mõni varajane päkapikk soojendab seal pükse vmi.
AndresX kirjutas: ↑19.10.2020 11:21 18
F-seeria kere, lci, NBT infolust, 2 võtit. Jämedalt 3 aastat käitus auto tagurdades mõlema võtmega ühtmoodi - neid liitrealistlikke abiruutusid nagu videos
ei näidanud. Paar nädalat tagasi, oma võtmega sõites, märkasin neid ruudukesi esimest korda. Tulid ja jäid. Teise võtmega neid endiselt pole. Kuidas see võimalik on? Päkapikud vist ei käi veel.
Loogikale vastab see, et kui midagi läheb pekki siis see ei jää avastamata. Või ei teadnud, et võtmetel ongi erinevad kasutaja seadistused? Või, et aku ei ole igavene vm?
AndresX kirjutas: ↑19.10.2020 12:09 16
Aga loogiline seletus - miks need alles nüüd, mitu aastat hiljem, välja ilmusid? Automaatne update nagu win10?
ttsys kirjutas: ↑19.10.2020 11:59 32
Sõidad teise võtmega ja läheb ka seal aktiivseks. Auto elektriga on mingid mured, et moodul algseadistub. Aku näiteks kaotanud energiataseme või siiski mõni varajane päkapikk soojendab seal pükse vmi.
AndresX kirjutas: ↑19.10.2020 11:21 18
F-seeria kere, lci, NBT infolust, 2 võtit. Jämedalt 3 aastat käitus auto tagurdades mõlema võtmega ühtmoodi - neid liitrealistlikke abiruutusid nagu videos
ei näidanud. Paar nädalat tagasi, oma võtmega sõites, märkasin neid ruudukesi esimest korda. Tulid ja jäid. Teise võtmega neid endiselt pole. Kuidas see võimalik on? Päkapikud vist ei käi veel.
Su hüpotees on see, et eelmine kasutaja oli lasknud nende kastikeste kuvamise välja kodeerida aga mingi värske elektrikala tõttu unustas moodul oma seadistuse ära ja hakkas neid uuesti kuvama?
ttsys kirjutas: ↑19.10.2020 12:17 05
Loogikale vastab see, et kui midagi läheb pekki siis see ei jää avastamata. Või ei teadnud, et võtmetel ongi erinevad kasutaja seadistused? Või, et aku ei ole igavene vm?
AndresX kirjutas: ↑19.10.2020 12:09 16
Aga loogiline seletus - miks need alles nüüd, mitu aastat hiljem, välja ilmusid? Automaatne update nagu win10?
ttsys kirjutas: ↑19.10.2020 11:59 32
Sõidad teise võtmega ja läheb ka seal aktiivseks. Auto elektriga on mingid mured, et moodul algseadistub. Aku näiteks kaotanud energiataseme või siiski mõni varajane päkapikk soojendab seal pükse vmi.