Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
E39 3.0d rihmade juurest kahtlane heli. Täpselt selline: https://youtu.be/jN7HAhusFas" onclick="window.open(this.href);return false;
Varem oli probleem külmalt ja soojalt heli kadus ära. Auto läks remonti ja ära vahetati rihmapinguti, rihmaratas ja uus rihm ka.
Nüüd on lugu selline, et enam ei ole ainult külmalt see heli, vaid koguaeg.. Mis asi veel seda pöhjustada võiks?? silikoon aerosooli peale lastes tõmbab väheke tagasi ajutiselt..
Muidugi tavaline. Tegelikult näitab 75w90 isegi.
Castroli kataloog näitab jah miskipärast ainsaks valikuks "differential rear, limited slip"
Liqui moly kataloogis eraldi tavaline ja LSD ja tavalisele näitab 75w90
Hendri kirjutas:Muidugi tavaline. Tegelikult näitab 75w90 isegi.
Castroli kataloog näitab jah miskipärast ainsaks valikuks "differential rear, limited slip"
Liqui moly kataloogis eraldi tavaline ja LSD ja tavalisele näitab 75w90
Sorry e46 330d ikka mulle liqui moly,castrol,ravenol,näitas ainult limited slip.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Bmw e39 530d (sportvedrustus)
Taguots vähe eri kõrgustel. Juhipool vs kõrvalistuja pool. Võib õhkpatja kahtlustada või peaks kuskilt mujalt viga otsima ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
fred222 kirjutas:E39 3.0d rihmade juurest kahtlane heli. Täpselt selline: https://youtu.be/jN7HAhusFas" onclick="window.open(this.href);return false;
Varem oli probleem külmalt ja soojalt heli kadus ära. Auto läks remonti ja ära vahetati rihmapinguti, rihmaratas ja uus rihm ka.
Nüüd on lugu selline, et enam ei ole ainult külmalt see heli, vaid koguaeg.. Mis asi veel seda pöhjustada võiks?? silikoon aerosooli peale lastes tõmbab väheke tagasi ajutiselt..
Pane genekale vabajooksusidur ka külge ja siis võiks vait olla see asjandus.
mikuuu kirjutas:Bmw e39 530d (sportvedrustus)
Taguots vähe eri kõrgustel. Juhipool vs kõrvalistuja pool. Võib õhkpatja kahtlustada või peaks kuskilt mujalt viga otsima ?
mikuuu kirjutas:Bmw e39 530d (sportvedrustus)
Taguots vähe eri kõrgustel. Juhipool vs kõrvalistuja pool. Võib õhkpatja kahtlustada või peaks kuskilt mujalt viga otsima ?
Kalibreerimis teema.
ei pruugi olla, vbla mõni spetsialist pand m padja asemele tavalise või vastupidi.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Saab ju eraldi kõrgust patjadel kalibreerida küll mäletamist mööda, ise talvel ajutiseks ka ühe tava padja paigaldasin, kõrgus jäi kenasti selline nagu peab olema! Aga Toivo võiks mulle privasse liistu hinna saata, see h2 krupitellimuse tarneaeg siin kuni 5 nädalat pole väga huvipakkuv. Kood 51127901492
Enne kiiruga ei andnud kogu infot.
Mina patju vahetanud pole. Auto oli nädala seisnud kerge kallaku peal kui vaatasin et tagumik maas. Käisin ümber auto, ning kõrguste erinevus. Hiljem sõidus olles vaatasin et on üles pumbanud aga kõrguste vahe sees.
Ma muidugi pead ei saa anda, aga pole kindel kas 4 aastat on see kõrguse erinevus olnud. (Nii kaua autot omanud). Kas auto alt võtmata teeb vahet, et kas tava või sport padi ?
Ning kelle juurde tartus pöörduda kes vaataks arvutiga üle, et kas parameetrid paigas ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
unis kirjutas:No seda peaks küll sõites aru saama ju.
ei ole sõitev masin, sellepärast siin küsingi. 2.8 pihustid on ja sl kolle erinev kui ma harjund nàgema ja mõtlesin et ehk mõni teine viis kontrollimiseks
mikuuu kirjutas:Enne kiiruga ei andnud kogu infot.
Mina patju vahetanud pole. Auto oli nädala seisnud kerge kallaku peal kui vaatasin et tagumik maas. Käisin ümber auto, ning kõrguste erinevus. Hiljem sõidus olles vaatasin et on üles pumbanud aga kõrguste vahe sees.
Ma muidugi pead ei saa anda, aga pole kindel kas 4 aastat on see kõrguse erinevus olnud. (Nii kaua autot omanud). Kas auto alt võtmata teeb vahet, et kas tava või sport padi ?
Ning kelle juurde tartus pöörduda kes vaataks arvutiga üle, et kas parameetrid paigas ?
Pagasiruumi põhjamatt eemaldada siis näeb patjadepealseid tootekoode, kui originaalpadjad peaks sealt ilusti nägema! Teine variant, sportpadjal alumine osa valgest plastikust vist oli ja tavapadjal musta värvi alumine ots! Muid erinevusi minu silm ei tuvastanud. B osa padjad suht universaalsed, müüakse neid mõlemi variandi pähe! Ise alustaksin veaotsingul ehk mida arvutiga näha on, teineasi et mõni andur võib näkku sülitada!
fred222 kirjutas:E39 3.0d rihmade juurest kahtlane heli. Täpselt selline: https://youtu.be/jN7HAhusFas" onclick="window.open(this.href);return false;
Varem oli probleem külmalt ja soojalt heli kadus ära. Auto läks remonti ja ära vahetati rihmapinguti, rihmaratas ja uus rihm ka.
Nüüd on lugu selline, et enam ei ole ainult külmalt see heli, vaid koguaeg.. Mis asi veel seda pöhjustada võiks?? silikoon aerosooli peale lastes tõmbab väheke tagasi ajutiselt..
Pane genekale vabajooksusidur ka külge ja siis võiks vait olla see asjandus.
Kui odav noname rihmaratas panna,siis jääbki selline rihma lagin sisse ja vaja genekale vabajooksu siddur panna,siis jääb vait.Mitme masinaga kogemusi,nii 142 kui 160-170 kw masinatega.
Tundub et jõudis ka minuni kütusepumba probleem. Auto käivitus pikalt ja peale paari kilomeetrilist läbimist enam ei käivitunud. Paagis oli umbes 12 liitrit kütust ja valasin umbes 20 liitrit peale ning sõitis jälle! Küsimus tekkis aga sellega, miks uutel pakutavatel pumpadel on erinevad tooterõhud ja etteande võimekus tunnis? Mis pumpa eelistama peaks, magneti marelli pump vist pädev? Tahaks uue ära tellida! https://aeromotors.ee/kataloog/search/16141183178/" onclick="window.open(this.href);return false;
525d 2003a, b osa pumpadele koodid nagu kõigile variantidele lisatud aga mis neist õige on?