Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Üle 21 voldi tapad seal kõik ära, sh ka need, mis veel põlevad. Võid selle TSI omal vastutusel läbi teha aga pane vaim valmis, et uued tuled osta. viewtopic.php?f=75&t=196302&hilit=led+e60
Frenzi kirjutas:E61 on esitulel üks kulm kustus, vahel harva põleb, mainiti, et kui 24v peale lasta, siis võib tööle hakata, aga võib ka läbi minna. Kas on veel mingeid lahenduse peale tule vahetamise?
Ainus asi, milles saab kindel olla on see, et õhk pidurisüsteemis abs vearegistrisse märget ei tekita ehk tuld põlema ei pane. Vigane andur on kõigest #% kõikidest vea võimalustest. Arvuti külge panna ja saab rohkem infot, millest hakata järeldusi tegema.
MargusA kirjutas:Kui e36 on pidurites õhk vahel,kas lööb abs tule põlema või on enamvähem kindel et andur vigane?
E60 525d 2006a
Probleem ,et kohapeal auto sooja ei puhu, tuleb leiget õhku.hoiad gaasi ca 3k peal hakkab normaalselt puhkuma,
Sõidu ajal puhub ka ilusasti.
Õhku vahel ei ole. . Egr termostaat vahetatud.
Peatermostaat pool aastat vana.
Arvuti näitas tsirkulatsiooni pumba viga vms.
Tsirku pump mõjutab kohapeal sooja puhkumist v ei?
Tsirku pump ei mõjuta nii oluliselt. Mul paar kuud vana termostaadiga juhtus nii. Ja temp üle 55 ei läinud. E91-l samuti näidikut ju pole ja ei osanud kahtlustada ka. Sooja ikka puhkus. Asemele võtsin originaali.
Ja kusjuures, see polnud mul esimene täpselt sama juhtum.
Edit: Kui targemad arvavad, et mõjutab, ju siis mõjutab. Anna teada kas läks paremaks.
Selle jaoks on kontroll läbi varjatud menüü või väline tester abiks. Elektrilise tsirk. pumba eesmärk ongi madalamatel m. pööretel salongiradikale minevat tootlikust kompenseerida.
kindlustusremont on üldjuhul igal pool võimalikult odavalt...kui pärast teraselt üle ei vaata enne töö vastuvõtmist ja näpuga ei näitad jääd ise eesliks....see firma mis sinu raha eest ilusa töö teeb võib kindlustuskeissi puhul korraliku pasa keerata a'la pahtel/värv ämbriga peale ja luuaga laiali ning nipukas hoiab kõige paremini....
See jutt nüüd küll päris paika ei pea. Firma, mis tahab vähegi enda mainet hoida, ei hakka küll sellist käkki keerama, et kaotada koostöö mõne kindlustusseltsiga. Sealt tuleb ju suur osa rahast.
Kindlustus maksab sama töö eest paremat hinda, kui tavaklient ehk ei näe nagu mingit põhjust s***a keerata.
Firma, mis teeb halba tööd, see teebki jama koguaeg, olenemata kliendist
sellisel juhul ma oma tutvusringkonnast tean miskit kahe käe sõrmedel inimesi kes käinud virisemas mitu ringi enne kui asi korralikult tehti....kõige vingem lugu oli meie enda foorumist Marko S tdsiga....osakonnas oli veel isegi tutvus sees, see ei aidanud suurt...üsna masendav pilt oli kuidas asi kokku oli pandud
Riivo kirjutas:sellisel juhul ma oma tutvusringkonnast tean miskit kahe käe sõrmedel inimesi kes käinud virisemas mitu ringi enne kui asi korralikult tehti....kõige vingem lugu oli meie enda foorumist Marko S tdsiga....osakonnas oli veel isegi tutvus sees, see ei aidanud suurt...üsna masendav pilt oli kuidas asi kokku oli pandud
sama siin.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Roland325 kirjutas:See jutt nüüd küll päris paika ei pea. Firma, mis tahab vähegi enda mainet hoida, ei hakka küll sellist käkki keerama, et kaotada koostöö mõne kindlustusseltsiga. Sealt tuleb ju suur osa rahast.
Kindlustus maksab sama töö eest paremat hinda, kui tavaklient ehk ei näe nagu mingit põhjust s***a keerata.
Firma, mis teeb halba tööd, see teebki jama koguaeg, olenemata kliendist
Kindlustused enamus virisevad kui midagi liiga kallis on. See ei ole nii, et paned lahkelt tööd ja juppe kui kindlustusjuhtum on. Tihti käsivad uutel autodel asju parandada vahetuse asemel jne. Ma arvan, et probleem on rohkem kindlustuse poolel sest töökoda teeb hinnapakkumise ja kui seda kärpima hakatakse siis see on kindlustuse süü.
Päris nii mustvalgelt seda võtta ei saa. 95% juhtumitest maksab kindlustus sama töö eest paremat hinda, kui tavaklient. Töökoda ei pea leppima kindlustuse põhjendamatult madala hinnaga. Ei tea küll juhtumit, kui kindlustus käsib uuel autol kortsus detail üles lüüa, see pigem töökoja teema, et tahab vahelt teenida uue jupi arvelt. Eks kõik oleneb tööst ja ka kindlustusseltsist. Mõnega lihtsam ja mõnega keerukam asju ajada.
No meil praegu töös alla 2a vanune Volvo XC90, kaskojuhtum. Kõikidel esindustel ei ole oma värvitöökoda ja kasutavad alltöövõttu.
Seda just pidasingi silmas, et jama, kui osad töökojad keeravad iseendale käkki. Kokkuvõtteks ikkagi peab hoolikamalt valima, kuhu pill saata
Roland325 kirjutas:No meil praegu töös alla 2a vanune Volvo XC90, kaskojuhtum. Kõikidel esindustel ei ole oma värvitöökoda ja kasutavad alltöövõttu.
Seda just pidasingi silmas, et jama, kui osad töökojad keeravad iseendale käkki. Kokkuvõtteks ikkagi peab hoolikamalt valima, kuhu pill saata
tegelikult probleem tihtipeale poelgi minusilmis olnud värvikvaliteedis või detaili kvaliteedis vaid pigem komplekteerimises, et suvalisi asju tõmmatakse nipukatega kuigi võiks kasutada õigeid tüübleid ja kui on juhtmel pistik otsast ära siis joodetakse tuimalt pirni külge juhtmed puurides tulede korpustesse auke jne.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
ttsys kirjutas:Selle jaoks on kontroll läbi varjatud menüü või väline tester abiks. Elektrilise tsirk. pumba eesmärk ongi madalamatel m. pööretel salongiradikale minevat tootlikust kompenseerida.
Varjatud menüüst mootori temp mnt sõidul 94kraadi. Kohapeal seistes sama.
Radikal alumine lõdvik ka külm koguaeg.
E39 touring tagumine kojamees ei tööta, kust viga otsida ? Kaitse toimib, kui klaasiluuk üles tõsta siis käib kojamees vabalt. Kangi ette lükates ei juhtu midagi, ka plõksu mitte. Peale sai teine kojamehemootor(kasutatud, seisukord teadmata), mingit muutust polnud. On alles veel vana mootor, teeorias seda võiks testida, et kas toimib aga kuidas seda teha ? Miski aku pealt võtta voolu ja testida ? aga kuidas täpsemalt, seal on kaks pistikut. suuremas on kolm klemmi, väiksemas rohkem. Kuhu klemmile peaks mida suunama ?
Ning juhul kui vana mootor töötab siis kuhu võiks edasi vaadata ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
mikuuu kirjutas:E39 touring tagumine kojamees ei tööta, kust viga otsida ? Kaitse toimib, kui klaasiluuk üles tõsta siis käib kojamees vabalt. Kangi ette lükates ei juhtu midagi, ka plõksu mitte. Peale sai teine kojamehemootor(kasutatud, seisukord teadmata), mingit muutust polnud. On alles veel vana mootor, teeorias seda võiks testida, et kas toimib aga kuidas seda teha ? Miski aku pealt võtta voolu ja testida ? aga kuidas täpsemalt, seal on kaks pistikut. suuremas on kolm klemmi, väiksemas rohkem. Kuhu klemmile peaks mida suunama ?
Ning juhul kui vana mootor töötab siis kuhu võiks edasi vaadata ?
luugijuhtmestik
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Roland325 kirjutas:No meil praegu töös alla 2a vanune Volvo XC90, kaskojuhtum. Kõikidel esindustel ei ole oma värvitöökoda ja kasutavad alltöövõttu.
Seda just pidasingi silmas, et jama, kui osad töökojad keeravad iseendale käkki. Kokkuvõtteks ikkagi peab hoolikamalt valima, kuhu pill saata
tegelikult probleem tihtipeale poelgi minusilmis olnud värvikvaliteedis või detaili kvaliteedis vaid pigem komplekteerimises, et suvalisi asju tõmmatakse nipukatega kuigi võiks kasutada õigeid tüübleid ja kui on juhtmel pistik otsast ära siis joodetakse tuimalt pirni külge juhtmed puurides tulede korpustesse auke jne.
see asjade komplekteerimine on jah kõige suurem viga...värvi tooni tabamisega on kah muresid aga see on juba keskmise vanusega auto puhul rohkem teemaks kuna originaalvärv on juba teatud määral pleekinud....
mikuuu kirjutas:E39 touring tagumine kojamees ei tööta, kust viga otsida ? Kaitse toimib, kui klaasiluuk üles tõsta siis käib kojamees vabalt. Kangi ette lükates ei juhtu midagi, ka plõksu mitte. Peale sai teine kojamehemootor(kasutatud, seisukord teadmata), mingit muutust polnud. On alles veel vana mootor, teeorias seda võiks testida, et kas toimib aga kuidas seda teha ? Miski aku pealt võtta voolu ja testida ? aga kuidas täpsemalt, seal on kaks pistikut. suuremas on kolm klemmi, väiksemas rohkem. Kuhu klemmile peaks mida suunama ?
Ning juhul kui vana mootor töötab siis kuhu võiks edasi vaadata ?
luugijuhtmestik
On kõrvu jäänud, et siis oleks muid probleeme ka, ei vasta tõele ? Mõlemad luugid sulguvad ilusti, kõik luugi küljes olemad pirnid/tuled põlevad ilusti.
Enne läks meelest mainida, et vett ka ei pritsi tagaklaasile, ei tea kas on seotud.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!