A vs B-osa
Re: A vs B-osa
Hahahahhaha.... Tundub et otsa ka ei lõppe
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
Kindlasti ei ole enam sama inimene.
Kindlasti enam nii ei kiirenda, jälgib norme ja ettekirjutusi ning "pidurid ongi OK, kui +14m" ehk kindlasti on langenud ka seksuaalse potentsiaali realiseerimise võimekus vaatamata isegi sellele, et mentaalsed stimulatsioonid on taevani.
Kindlasti enam nii ei kiirenda, jälgib norme ja ettekirjutusi ning "pidurid ongi OK, kui +14m" ehk kindlasti on langenud ka seksuaalse potentsiaali realiseerimise võimekus vaatamata isegi sellele, et mentaalsed stimulatsioonid on taevani.
toivoku kirjutas://///mnjaa, kui inimesele on pandud seasüda või sydamestimulaator siis ta ka pole enam inimene vaid robocop või paha roheline elukas
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Oled kindel et sul peas kõik päris korras on?
Probleemi tunnistamine on samm edasi ravi suunal...
Probleemi tunnistamine on samm edasi ravi suunal...
Süda on BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: A vs B-osa
Kuningas on rääkinud. Jah massa.ttsys kirjutas:Demagoogiline verbaalne oksendus, millel ei ole OEM tähendusega mitte mingit sisulist tõlget ega tähendust.
Nii ongi. Teie oletuslikud BMW-d ei olegi Lada Galina-dest grammigi selles mõttes eespool. Mõlemad põrutavad a la kurvis otse või saavad +14 meetrit hiljem pidama, kui tegelikult on võimalik...
there is no replacement for displacement
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: A vs B-osa
Kindlasti on foorumist keegi hr ttsys-i juures autole abi saamas käinud, kuidas ta päriselus on? Mulle tundub, et kutt trollib niisama ja naudib seda, et tavakodanik läheb tema demagoogia peale leili.
Ma tahan uskuda, et see mida ta räägib ongi tõde, et tõenäoliselt parima kvaliteediga BMW juppe saab ilmselt ametlikust esindusest, mis ei tähenda, et võib jopata ja saab sama või isegi parema kvaliteediga juppe kuskilt mujalt. Õnneks suurem osa 5+ aasta vanustest maailma BMW-dest saavad tunda non-kosher juppe enda küljes ja seetõttu polegi vaja paljude juppide puhul ise eksperimenteerida mis on hea, mis mitte- sõber google annab vastused minutitega enne kui oma raha varuosamüüjale annad.
Sinu statement, et kui mõnes elutähtsas sõlmes paned plastiliinist jupi külge siis pole see enam BMW - jah BMW tehas ei vastuta selle eest kui õnnetus juhtub aga see ei tee autot ennast mitte-BMW-ks.
Alpina tehas tellib ju BMW-lt toorikautosid ja ehitab neid enda margiks ringi, samas BMW tehas pakub täieõiguslikku supporti ja garantiid Alpina BMW-dele, kuigi märk ja mark on teine.
Ma tahan uskuda, et see mida ta räägib ongi tõde, et tõenäoliselt parima kvaliteediga BMW juppe saab ilmselt ametlikust esindusest, mis ei tähenda, et võib jopata ja saab sama või isegi parema kvaliteediga juppe kuskilt mujalt. Õnneks suurem osa 5+ aasta vanustest maailma BMW-dest saavad tunda non-kosher juppe enda küljes ja seetõttu polegi vaja paljude juppide puhul ise eksperimenteerida mis on hea, mis mitte- sõber google annab vastused minutitega enne kui oma raha varuosamüüjale annad.
Sinu statement, et kui mõnes elutähtsas sõlmes paned plastiliinist jupi külge siis pole see enam BMW - jah BMW tehas ei vastuta selle eest kui õnnetus juhtub aga see ei tee autot ennast mitte-BMW-ks.
Alpina tehas tellib ju BMW-lt toorikautosid ja ehitab neid enda margiks ringi, samas BMW tehas pakub täieõiguslikku supporti ja garantiid Alpina BMW-dele, kuigi märk ja mark on teine.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Nõrk! Mine küsi kooliraha tagasi.
See selgitab, miks sellistel subjektidel kunagi ei õnnestu ennast üles töötada ega ka elus midagi saavutada kaugemale B puuksust.
See selgitab, miks sellistel subjektidel kunagi ei õnnestu ennast üles töötada ega ka elus midagi saavutada kaugemale B puuksust.
WhoIsTheMaster kirjutas:Oled kindel et sul peas kõik päris korras on?
Probleemi tunnistamine on samm edasi ravi suunal...
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Ei jõua jah. Ma kasutan oma ühel autol isegi kallimaid detaile kui A puuksud.
Süda on BMW.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
ttsysil on väga väga suur ego ja ta vaatab kogu siinsele foorumile kõrgelt ülevalt alla Päriselus tundub ttsys vaikne, rahulik ja asjalik inimene
Aga no see mis foorumis tuleb, johhaidii
Aga no see mis foorumis tuleb, johhaidii
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: A vs B-osa
Kust sa tead,oled kokku puutunud vä?
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
2-3 korda, 2 korda olen tal kodus käinud ja korra kuskil parklas.unis kirjutas:Kust sa tead,oled kokku puutunud vä?
Nõme siinse teema jurueson see,et ttsys tahab hirmsasti isiklikuks minna ja oma 2 kõrgharidusega edvistada.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: A vs B-osa
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: A vs B-osa
Küsimus.Kui osta inskeipist xenon pirn osrami karbiga või bmw karbiga,mis vahe on?
Krooni ajal oli vahe 1000.- krooni pappkarbi eest;)
Krooni ajal oli vahe 1000.- krooni pappkarbi eest;)
Re: A vs B-osa
Veel raskem on ju tunnistada, et oled 10tuh eurot rohkem maksnud varuosade eest ja sõita saad ainult 25% rohkem, kui B osade kasutajad.toivoku kirjutas:krt kus sa oled iseendale ikka korraliku võlumaailma kokku fantaseerinud
ttsys-il on ideaalmaailmas õigus, kuid millises riigis seda leiduks? BMW-s töötavad inimesed kasutavad ka oma isiklikel autodel B-osasid. Ma tean meest kes hoolitses oma auto eest nii hästi, et kui sillas mõni puks kulumise märke näitas, vahetas kõik jupid seal välja, täisremont sillale. Õnneks sai ükshetk raha otsa ja sai ise ka aru, et tarbeesemeese selline investeerimine ei tasu ära.
Tõmbame sae käima:
https://www.youtube.com/watch?v=aIE2EQ9MHdw" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: A vs B-osa
Ma nüüd lugesin teema läbi ja küsimusi ja tundeid tekkis erinevaid.
Kui nüüd prooviks ehk sellist lähenemist, et kirjeldaks ühe etalon BMW hooldamise ja varuosade hankimise protsessi siinkohal?
Lisaks veel peale teema läbilugemist tekkis küsimus, et kumb mina siis olen. Eelnevate masinate ajaloo põhjal ilmselt Galina omanik. No las ta olla. Samas, hetkel leian ma ennast tegemas järeldust - Galina st vaene ja loll. No ma ei tea. Kui nüüd siin haridus juba välja toodi, siis seda nagu ka on. Juppidega on ka nii, et kõige odavamat olen vältinud. Tõsi esindusse (hetkel olen segaduses, kas meil BMW ametliku esindust on?) pole alati viinud. Üks põhjus on, et olen mugav ja laisk, aga kas just loll ja vaene?
Kui nüüd prooviks ehk sellist lähenemist, et kirjeldaks ühe etalon BMW hooldamise ja varuosade hankimise protsessi siinkohal?
Lisaks veel peale teema läbilugemist tekkis küsimus, et kumb mina siis olen. Eelnevate masinate ajaloo põhjal ilmselt Galina omanik. No las ta olla. Samas, hetkel leian ma ennast tegemas järeldust - Galina st vaene ja loll. No ma ei tea. Kui nüüd siin haridus juba välja toodi, siis seda nagu ka on. Juppidega on ka nii, et kõige odavamat olen vältinud. Tõsi esindusse (hetkel olen segaduses, kas meil BMW ametliku esindust on?) pole alati viinud. Üks põhjus on, et olen mugav ja laisk, aga kas just loll ja vaene?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: A vs B-osa
Võiks öelda, et nende A osade ise külge keeramine ei ole ka õige! Kas oled Saksamaal BMW koolitusel käinud ja vastava tõendi saanud?
Mis sellest OEM osast kasu on, kui isetehes on kasutatud tööriista, mis ei ole kontrolli läbinud. See, et kõik kooskõlas oleks, peaks ka kodune garaaz ISO standardile vastama ja ametnike poolt ka tõendatud. Tavaline rehvirõukontrolli manomeeter peaks olema läbinud igaaastase kontrolli.
Mis sellest OEM osast kasu on, kui isetehes on kasutatud tööriista, mis ei ole kontrolli läbinud. See, et kõik kooskõlas oleks, peaks ka kodune garaaz ISO standardile vastama ja ametnike poolt ka tõendatud. Tavaline rehvirõukontrolli manomeeter peaks olema läbinud igaaastase kontrolli.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Peeglike-peeglike-seina-peal: kes on siin see profiili pihta toksia numero uuno, kui subjektiivne maailmapilt on kiikuma läinud?
Teema alune 6 aastat vana F seeria on roigas aga su 6 vana-armsa Galina-deks markeering solvab nii tugevalt, et kohe jube isiklik? Või, mis on isiklik? Soovid, et kutsun edaspidi 6 roigast?
Selles osas on sul õigus, et olengi rahulik inimene aga mitte "suu peale kukkunud".
Minu subjektiivsed arvamused ja hinnangud ei pea mitte kellelegi meeldima ega sobima. Ka valikud ei pea meeldima ükskõik kui rumalad, ülbed, overkillitud-või-mida-iganes-seisundiga need siin avaliku foorumi lugejale ka ei mõju. See on valik. Teadlik valik ja selle materdamine, halvustamine, negatiivne vastandamine ei too siin ründajale vähematki punkte.
Väljajuhatusena ikka ja sama. Kui foorumi postituse sisu ei ole lugejale meelepärane ja argumendid on otsas siis asutakse profiili toksima, lahkama ja sildistama jm. Samas mitte midagi uut siin päikse all - analoogne subjektide käitumine ka teistes foorumites.
Teema alune 6 aastat vana F seeria on roigas aga su 6 vana-armsa Galina-deks markeering solvab nii tugevalt, et kohe jube isiklik? Või, mis on isiklik? Soovid, et kutsun edaspidi 6 roigast?
Edvistus, jaa-jaa, muidugi-muidugi. Palun seega edaspidi mitte esitada küsimusi, kui puudub soov ja taluvus ka mitte meelepärast vastust kuulda. Mitte midagi isiklikku - 'just business'.toivoku kirjutas:vahva, tra see peldik on 6aastat vana roigas, ilmselgelt ei remondi ükski arukas inimene üle 5a vanust bemari ronti originaal kuluosadega, ja see jutt,et kui paned B osa siis vahetad mitu korda ja lõpuks paned ikka originaali on sulaselge pulli väljaheide.
Selles osas on sul õigus, et olengi rahulik inimene aga mitte "suu peale kukkunud".
Minu subjektiivsed arvamused ja hinnangud ei pea mitte kellelegi meeldima ega sobima. Ka valikud ei pea meeldima ükskõik kui rumalad, ülbed, overkillitud-või-mida-iganes-seisundiga need siin avaliku foorumi lugejale ka ei mõju. See on valik. Teadlik valik ja selle materdamine, halvustamine, negatiivne vastandamine ei too siin ründajale vähematki punkte.
Väljajuhatusena ikka ja sama. Kui foorumi postituse sisu ei ole lugejale meelepärane ja argumendid on otsas siis asutakse profiili toksima, lahkama ja sildistama jm. Samas mitte midagi uut siin päikse all - analoogne subjektide käitumine ka teistes foorumites.
WhoIsTheMaster kirjutas:Mis on ttsysi reaalne haridus? Millega sa päriselus leiba teenid kui küsida võib, vastamine pole kohustuslik muidugi.
Mul on tunne et sul pole tegelikult aimugi reaalsest tootmis protsessist.
toivoku kirjutas: Nõme siinse teema jurueson see,et ttsys tahab hirmsasti isiklikuks minna ja oma 2 kõrgharidusega edvistada.
Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf
See tähendab et bmw läheb toormaterjaline välja? Kuidas ta kaevandamist kontrollib? Nagu enamus firmad teevad akti et ei kasuta laps töö jõudu jne? aga puht füüsiliselt ei kontrolli ju keegi. Tahad õelda BMW on siis erand ja reaalselt sõidab tooraine juurde ja võtab proovid ning kaardistab olukorra? On kuskil reaalsed tulemused? Kas sa seda kõike seletad mulle lihtsalt paberite pealt? Sest pooltel firmadel on seina peal ISO -d ning enamus ei tea isegi mis need tähendavad Mind juba huvitab kuidas BMW tootmine siis töötab? Toyotat võetakse eeskujuks ja olen uurinud aga mul tundub peaks BMW tootmise ka ette võtma Tundub jube imeline.
Enam mind ei huvitagi varuosa pigem kuidas kogu nende süsteem siis töötab. Kuidas nende tootmine hakkab? ja kuidas lõpuni läheb? Miks nemad siis teistest paremad on? Kui nende tootmine nii super on miks nad madalama klassi kvaliteeti kasutavad? Võtan just eeskujuks elektroonika.
Enam mind ei huvitagi varuosa pigem kuidas kogu nende süsteem siis töötab. Kuidas nende tootmine hakkab? ja kuidas lõpuni läheb? Miks nemad siis teistest paremad on? Kui nende tootmine nii super on miks nad madalama klassi kvaliteeti kasutavad? Võtan just eeskujuks elektroonika.
ttsys kirjutas:Karjuv ebapädevus!
ZF ega Bilstein jnejne ei kaardista ega säilita konkreetsele tootele Galinade jaoks, mida te enda meelest BMW-ks peate, mitte mingit infot, kust algpunktist ja molekuli tasandilt pärineb toormaterjal mõnes partiis. Neil on esmavajalik tootmisprotsessi kontroll sisendile FMEA kohane kuni see lattu veeretatakse. Nii on võimalik optimeerida kogu protsessi. KÕIK. Hilisemalt võimalikel dramaatilistel olukordadel ei oma need ettevõtted mitte vähematki täpsust. Nii saadakse kasutada madalama kvaliteediga toormaterjali, väheneb otsene tootmiskulu ja sellest tuleneb ka madalam toote võimalik omahind. Kõik sisaldub hinnas - ka vaesus ja naiivsus. OE ei võrdu OEM. Punkt.Maario80 kirjutas:Tracebility on enamus toodete moodulitel selleks ei pea bmw olema ja seda sama teksti mis räägid teeb iga lugupidav firma Enamus normaalsed firmad suuduavad oma juppide tehase kindlaks teha ja partii ka välja võtta kui seda bmw ei suudaks oleks asi ikka väga jama
sorry rohkem teemat ei risusta.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Kõigepealt mainin ära, et ttsysil on kindlasti sellekohapealt õigus, et esindusest võltsingut(counterfeit) toodet saada on nulli lähedane võimalus, samas kui alvadist või kes teab kust on see võimalik.
Ideaalmaailmas võltsingud euroopasse jõuda ei tohiks, kuna toll peab hoolega sissetuleva kauba üle järge. Seda muidugi suuremate koguste puhul. Ükshaaval ebayst pakipostiga tulnud kaubal keegi päritolu ei kontrolli.
Teine asi on muidugi euroopas sees toodetud võltskraam. Vist Leedus pandi alles hiljaaegu üks võlts castroli tehas kinni(oli ikka castrol?, ma ei mäleta enam).
Tepime kokku et kvaliteetne B varuosa- TRW, Bilstein jms. ei ole counterfeit toode, kui just seda tõesti kuskil võlts TRWna ei toodeta, millel pole päris B varuosa TRWga mitte mingit pistmist.
Aga teeme siis väikese vahekokkuvõtte.
Päris ausalt, kui ma "autopede" poleks, sõidaks ringi Leafiga (Tesla jaoks mul ilmselgelt raha pole). Elan siiski enda mitte teiste jaoks ja sügavalt jätab külmaks, mida keegi teine minust arvab. Nii on mul kodus 7 aastat tagasi kokku pandud lauaarvuti, diagnostikaks HP probook läpakas ja taskus Samsung xcover3 luts.
Naine on ka paks ja kole, aga süüa ja kõike muud teeb see-eest hästi.
Ei , ei ma ei aja taga viimast piiri, kus kõik asjad peavad olema viimasepal mäcbookid jms, et äge, rikas ja prestiižne välja näha. Mul on enamasti olulised funktsioonid, mitte nende väljanägemine.
Küsimus tuleb sellest, et sõidukit remontides muutub sõiduki olukord molkeulaartasemel.
Metallide ümbetöötlemine toimub sarnaselt nafta rafineerimis protsessile. Lükatakse kõik sarnased tooted(ütleme mustmetall) ühte potti ja pannakse sulama. Erinevate temperatuuride juures aga sulavad erinevad metallid välja(puhast vanametalli pole olemas, see on selge), slakk tekib aga kogu šmöge pinnale. Kogu toormaterjal puhastatakse molekulaartasemeni ning hiljem segatakse vajalikud sulamid kokku.
Võtame väikse sammu tagasi. Sinu jutu järgi pidi BMW teadma igat sõidukit molekuli tasemel, mis tähtsust siis on selle, mis riikide vahel sõidukid liiguvad? VIN kood on lõpuks see, mis määrab ära ühe sõiduki identiteedi ning VIN koodi järgi saaks teada ka, mis partii tooteid mingil ajahetkel autole on paigaldatud. Järelikult reserveeritud kontroll on mittevajalik.
Ja päeva nael
Kuna puuduseid ei avastatud, siis mina ütleks, et kvaliteedi kontroll oli kas puudulik või lausa olematu.
Ideaalmaailmas võltsingud euroopasse jõuda ei tohiks, kuna toll peab hoolega sissetuleva kauba üle järge. Seda muidugi suuremate koguste puhul. Ükshaaval ebayst pakipostiga tulnud kaubal keegi päritolu ei kontrolli.
Teine asi on muidugi euroopas sees toodetud võltskraam. Vist Leedus pandi alles hiljaaegu üks võlts castroli tehas kinni(oli ikka castrol?, ma ei mäleta enam).
Tepime kokku et kvaliteetne B varuosa- TRW, Bilstein jms. ei ole counterfeit toode, kui just seda tõesti kuskil võlts TRWna ei toodeta, millel pole päris B varuosa TRWga mitte mingit pistmist.
Aga teeme siis väikese vahekokkuvõtte.
ttsys kirjutas:Rohkem funktsionaalset lugemisoskust! BMW originaalvaruosi müüvad/vahendavad paljud firmad, sh UM.
Nende kahe tsitaadiga võib siis kokku võtta selle, et originaal varuosa kätte saamiseks ei pea siiski mööda esindusi ringi kolama.ttsys kirjutas:Seega jätkuvalt vaja harida!
Originaalvaruosadele on ligipääs paljudel firmadel Eestis. Selles võtmes on kõik originaalvaruosi müüvad ettevõtted müüdava kaubamärgi käitlemise õigusi omavad ettevõtted. Tuleb seega täpsustada: lisaks funktsionaalsele lugemisoskusele on vaja taustale võtta valdkonda puudutavad reglemendid ning äripõhimõtted.
Või sa mõtled et originaal varuosasid müüvad paljud, aga isegi kallimalt kui esindus?ttsys kirjutas:Rohkem funktsionaalset lugemisoskust!
Aga kas toote originaalsuse määrab siis lõpuks ikkagi hind või see, mis ta päriselt on. Teatavasti bränd on asi, mis omab pool hinnast, kahtlen et BMW esindus müüb varuosasid sisseostu hinnaga.ttsys kirjutas:11717804384 Drosselklapp UM hind ilma igasuguste soodustusteta 369.95, H2.ee hind 374.41
Aga kas mitte enamik BMW omanike just prestiiž pärast just bmw sõidukit ei oma? Praktilisusest on asi üsna kaugel tegelikult ju.ttsys kirjutas: Tõlge ja selgitus: hangitud on välise illusiooni objekt, mis on pandud rahuldama eeskätt psühholoogilisi vajadusi mitte pragmaatilisi vajadusi.
Päris ausalt, kui ma "autopede" poleks, sõidaks ringi Leafiga (Tesla jaoks mul ilmselgelt raha pole). Elan siiski enda mitte teiste jaoks ja sügavalt jätab külmaks, mida keegi teine minust arvab. Nii on mul kodus 7 aastat tagasi kokku pandud lauaarvuti, diagnostikaks HP probook läpakas ja taskus Samsung xcover3 luts.
Naine on ka paks ja kole, aga süüa ja kõike muud teeb see-eest hästi.
Ei , ei ma ei aja taga viimast piiri, kus kõik asjad peavad olema viimasepal mäcbookid jms, et äge, rikas ja prestiižne välja näha. Mul on enamasti olulised funktsioonid, mitte nende väljanägemine.
MardoV kirjutas:ttsys propageerib siin ainult OEM varuosi aga ise müüb hiina diagnostikat
Sul võib siinkohal ühes osas õigus olla, bmw kvaliteedi kontrollile ei meeldi mõni visuaalne puudus(teravad servad, valuvormi jäljendid vms.) ja saadab tagasi, tootja aga paneb samad detailid B kategooria originaal varuosadena müüki, või teeb korda. Detaili funktsioon sellest aga ei muutu.Nagu ma juba ennist mainisin, siis sellistel detailidel(silla osad näiteks) omavad mitmekordset varutegurit ja tõenäosus, et valuvorm sai nii kehvalt valatud, et normaalse ekspluatatsiooni käigus puruneb on kaduvväike.ttsys kirjutas:Mõlemad kaubamärgi all (Bilstein, ZF) müüakse erineva kvaliteediga toodangut, sh mitte premium kvaliteediga ja 100% kaetud kontrollmehanismidega toodangut, mis avaldub kõrgendatud riskides kuni absoluuthinnanguteni.
See on illusioon ja tootjakodulehelt teie endi "riputatud kõrvad" OE vastavusest! See, et tehas teeb allhanget BMW-le ei võrdu üleselt sama, mis on originaalvaruosa.
See on oluliselt rohkem kuni selleni, et kasutatud materjal näiteks sillavormis, kust logo peale tuli, on teine / madalama kvaliteediga tooraine.
Enne ei pannud tähele, aga te olete valesti aru saanud. BMW esindusest saadud varuosadelt on B kategooria originaal tootja TM elemendid maha käiatud, mitte vastupidi.ttsys kirjutas:See ongi tõestus, et valmistaja tehas lõikab maha BMW TM-i e kaubamärgi. Sellega on BMW vastutus null. Mitte kellelegi ei anta aru toormaterjali jälitatavuse kohta.
Seda peks suutma mõni siine BMW ametiku esinduse remondimees suutma tõestada. Ae? Kas on siin keegi, kes töötab BMW ametlikus ensinduses ja saab kinnitada, et kui remonti tuleb mõni BMW siis varuosasid vahetades lähevad kuskile VIN koodi järgi kirja, millise partii tooted autole külge läksid?ttsys kirjutas:Muul juhul on originaalosale jälitatavus sisuliselt molekuli tasemini.
Küsimus tuleb sellest, et sõidukit remontides muutub sõiduki olukord molkeulaartasemel.
ZF või Bilstein on kindlasti päris lähedalt BMW speci näinud, muidu nad ei saaks vastavalt bmw nõuetele tootagi.ttsys kirjutas:Sellest järgmine valdkond või paralleelne dimensioon, mis on tänu inimeste teadlikust OEM erinevusest OE-ga välja kasvanud on originaaldetailide kopeerimine(Mina täpsustan- counterfeit tooted). See on sisuliselt veel räigem sokk, sest vähemalt ZF või Bilsteini osas on tootja vähemalt BMW specsi paarigi meetri kauguselt näinud aga logokopeerijad rõhuvad ainult visuaalsetele näitajatele. Ühe hädise õlifiltri pärast on arvukalt mootoreid tapetud jne. Inimesed on bling-blig veljede tõttu elu kaotanud.
ttsys kirjutas: Materjali alge võib pärineda näiteks ümbertöödeldud /juba kasutatud toorainest, mille kvaliteet ei ole stabiilne, ei ole ühtlase tarnekindlusega ega valideeritud füüsikaliste omadustega jnejne.
Sa tahad öelda, et BMW puhul tuleb kogu materjal otse maagist? Sa ikka tead et maagi puhastamine on sama keeruline protsess või isegi keerulisem, kui ümbertöötlemine?ttsys kirjutas:Tõendus on seadusandlus, mis kohustab, et üks suur ümmargune % sõidukist peab olema taaskasutatav.
Metallide ümbetöötlemine toimub sarnaselt nafta rafineerimis protsessile. Lükatakse kõik sarnased tooted(ütleme mustmetall) ühte potti ja pannakse sulama. Erinevate temperatuuride juures aga sulavad erinevad metallid välja(puhast vanametalli pole olemas, see on selge), slakk tekib aga kogu šmöge pinnale. Kogu toormaterjal puhastatakse molekulaartasemeni ning hiljem segatakse vajalikud sulamid kokku.
Ma pakkusin ttsysile võimalust oma sõnadele kinnitust leida, seejuures kaotajaks jäädes kogu nalja maksan kinni mina. Tähelepanu palun veel pöörata tõsiasjale, et andsin suurema võiduvõimaluse(40-60) ttsysile. Tegemist pole kihveoga, mida ttsys räägib, vaid võimalusest oma sõnade eest seista. Kahjuks oma sõnade eest ta seista ei soovi ja plärtsub sama jura ikka edasi.ttsys kirjutas:tühja toruga katsete ettepanekuid ja muud mudru alates material traceability-st kuni Takata episoodideni. Tühjad paugud ja sellises torpeedo kihlveos ei osale. Ka mitte kasu saajana. See on nõme ja süüdimatu.
Kõik lingid viitavad kontoomaniku puhul bmw ametlikule esindusele. Kas on üldse mõeldav, et bmw teeks promo odavamale konkurendile öeldes et konkurendi toode on parem? lisaks pole videos märgitud "võltsingu tootjat", isegi mitte seda, kust võltsing ostetud on. Ja videos pole öeldud, et tegemist on onriginaal B kategooria tootjaga.
BumBum kirjutas:Lõpuks on küsimus selles, kui palju on kehvem kvaliteetne B-osa, kui üldse on kehvem. Mõni firma annab siin B osadele ka 3 aastat garantiid, sama mida saab BMW ametlikus hoolduses.
ttsys kirjutas:Selliseid tagasikutsumisi nimetatakse reserveeritud kontrolliks, kus füüsiliselt saadakse andmete kinnitus. Seda teevad kõik autotootjad ja see on täiendav verifitseering. Müüdud sõidukid liiguvad eri riikide vahel ja figureerivad erinevates regioonides. Sellest ja veel paljudest asjaoludest tulenevalt tehakse pro-aktiivseid aktsioone.
Võtame väikse sammu tagasi. Sinu jutu järgi pidi BMW teadma igat sõidukit molekuli tasemel, mis tähtsust siis on selle, mis riikide vahel sõidukid liiguvad? VIN kood on lõpuks see, mis määrab ära ühe sõiduki identiteedi ning VIN koodi järgi saaks teada ka, mis partii tooteid mingil ajahetkel autole on paigaldatud. Järelikult reserveeritud kontroll on mittevajalik.
Ja päeva nael
Kui BMWl on räige molekulitasemel kontroll, neil on rämedalt suured ettekirjutused BMW spec tasemel, kuid sellegi poolest õnnestus jaapanlastel valetada, vassida ja jumal teab mida veel. Kui BMW molekuli tasemel kontroll(alates toorainest) oleks tõesti nii hea olnud, siis kas mitte takata turvpadja probleem ei oleks pidanud ilmnema juba esimese kvaliteedi kontrolli käigus? Valetada ja vassida ei saa molekulitasemel. Jah valetada ja vassida saab paberimajanduses. Aga BMW kvaliteedi kontroll peaks tegema kontrolli mitte ainult paberimajandusele vaid ikka ka füüsilisele objektile, tuvastamaks kas kas tsert ja toode omavahel klapivad.ttsys kirjutas:Takata case on üldse üks ajaloo haigemaid, kus jaapanlased varjasid, võltsisid andmeid ja saatsid korda rida rahvusvahelisi rikkumisi.
Kuna puuduseid ei avastatud, siis mina ütleks, et kvaliteedi kontroll oli kas puudulik või lausa olematu.
Viimati muutis WhoIsTheMaster, 29.09.2017 14:19 42, muudetud 1 kord kokku.
Süda on BMW.
Re: A vs B-osa
Täpselt mida mina mõtlesin. Jaapanlased vassisid ja läks läbi ju Seda teevad paljud firmad!!! See mida bmw oma paberi peal märgib ja mis reaalsus kaks erinevat asja Sama moodi Volkswageni skandaal. Arvad juhtkond ei võtnud teadlikult seda riski? Paberi peal oli jälle kõik ilus aga reaalsus oli massiline valetamine ja petmine!!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Väiksed vigadega faktitükid, mis kergelt parandatavad.
BMW originaalosadel seisavad kõrvuti väga levinud kujul BMW ja tootjafirma TM logod. Bosch küünaldel ilutseb BMW tm märk sama suurelt, kui Bosch- tm.
B-osadelt lõigatakse maha valuvormist kaasa läinud mitte valiidne BMW tm. Põhjusi on palju. Kui ainuüksi 1 koostisosa kogu tootest ei ole valideeritud A odaks siis kogu toode ei ole originaal. Samal teemal räägin varsti sillaosal, mille nn kodukäpiku lühiteste soovid mingiks endale sobivaks testiks kujundada. Selle idee alge on juba vigane - samaga võrdub ka igasugune tulemus.
BMW originaalosadel seisavad kõrvuti väga levinud kujul BMW ja tootjafirma TM logod. Bosch küünaldel ilutseb BMW tm märk sama suurelt, kui Bosch- tm.
B-osadelt lõigatakse maha valuvormist kaasa läinud mitte valiidne BMW tm. Põhjusi on palju. Kui ainuüksi 1 koostisosa kogu tootest ei ole valideeritud A odaks siis kogu toode ei ole originaal. Samal teemal räägin varsti sillaosal, mille nn kodukäpiku lühiteste soovid mingiks endale sobivaks testiks kujundada. Selle idee alge on juba vigane - samaga võrdub ka igasugune tulemus.
WhoIsTheMaster kirjutas: Enne ei pannud tähele, aga te olete valesti aru saanud. BMW esindusest saadud varuosadelt on B kategooria originaal tootja TM elemendid maha käiatud, mitte vastupidi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Pildil on rida detaile.
Nüüd vaata uuesti ja uuesti...
Nüüd vali neist üks ja vasta:
1. Mitmest komponendist 1 objekt koosneb?
2. Mitmes erinevas kohas ja toormaterjalist on 1 objekti iga komponent valmistatud?
3. Mitmes erinevas tehases valmistatakse 1 objekti kõiki komponente?
4. Kus ja kes kogus kokku (tootmise keeles: kutsus materjali koju)?
5. Kas selle 1 objekti osas täideti kõik BMW tarnelepinguga võetud lubadused, kohustused?
BMW originaalvaruosal ma tean, kust-kes-millal-millest-millega-millele.
B varuosa kohta tean ma mida selle 1 objekti kohta?
WhoIsTheMaster kirjutas: Sa tahad öelda, et BMW puhul tuleb kogu materjal otse maagist? Sa ikka tead et maagi puhastamine on sama keeruline protsess või isegi keerulisem, kui ümbertöötlemine?
Metallide ümbetöötlemine toimub sarnaselt nafta rafineerimis protsessile. Lükatakse kõik sarnased tooted(ütleme mustmetall) ühte potti ja pannakse sulama. Erinevate temperatuuride juures aga sulavad erinevad metallid välja(puhast vanametalli pole olemas, see on selge), slakk tekib aga kogu šmöge pinnale. Kogu toormaterjal puhastatakse molekulaartasemeni ning hiljem segatakse vajalikud sulamid kokku.
Re: A vs B-osa
Küsimusi on alati lihtsam esitada kui neile vastata. Audients hakkab mõtlema ja nõrgemad noogutavad kaasa. Samas empiirilised vaatlused on ju korduvalt kinnitanud, et alternatiivne (me ei räägi siinkohal täiesti kõlbmatust koopiast) teeb oma töö kenasti ära. Vahel on lausa parem.
Näitena oma eelmisel masinal kasutasin zimmerman(kas sai õigesti?) pidurikettaid. Lausa aukude ja soontega ja puha Raha küsiti ka rohkem kui originaalosa maksis. Ma olin lihtsalt tüdinenud taaskord kõveraks läinud detailist. Need mitteoriginaalosad pidasid ennast kenasti üleval. Olen nõus, et sellist jälgitavust neil ilmselt ei olnud, aga kokkuvõtteks olin ma ju väga rahul oma (sellest hetkest alates kui ma kallima varuosa kui originaal) Galinaga.
Näitena oma eelmisel masinal kasutasin zimmerman(kas sai õigesti?) pidurikettaid. Lausa aukude ja soontega ja puha Raha küsiti ka rohkem kui originaalosa maksis. Ma olin lihtsalt tüdinenud taaskord kõveraks läinud detailist. Need mitteoriginaalosad pidasid ennast kenasti üleval. Olen nõus, et sellist jälgitavust neil ilmselt ei olnud, aga kokkuvõtteks olin ma ju väga rahul oma (sellest hetkest alates kui ma kallima varuosa kui originaal) Galinaga.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Nimetad oma ettepanekut naljaks - nii ma seda ka käsitlen.
Kui oled vastanud endale minu eelmise postituse küsimustele siis märkad, et see välja pakutud naljaaktsioon on ka huumoriklassikas pooletoobine.
Kui oled vastanud endale minu eelmise postituse küsimustele siis märkad, et see välja pakutud naljaaktsioon on ka huumoriklassikas pooletoobine.
WhoIsTheMaster kirjutas: Ma pakkusin ttsysile võimalust oma sõnadele kinnitust leida, seejuures kaotajaks jäädes kogu nalja maksan kinni mina.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Enne kui hakkad omakorda küsimustega pommitama, oleks viisakas minu omadele vastata!
Süda on BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Jah. Asjade oma nimedega nimetamine on selles kontekstis teretulnud, vähemalt mulle. See kattub ka BMW ametliku seisukohaga.
Ei ole vaja BMW-d kui mõni Galina rahuldab vajaduaed.
Dacia-d hetkel alates 7500€ saada. Koosnevad samuti B varuosadest.
Ei ole vaja BMW-d kui mõni Galina rahuldab vajaduaed.
Dacia-d hetkel alates 7500€ saada. Koosnevad samuti B varuosadest.
Margusja kirjutas:/// Olen nõus, et sellist jälgitavust neil ilmselt ei olnud, aga kokkuvõtteks olin ma ju väga rahul oma (sellest hetkest alates kui ma kallima varuosa kui originaal) Galinaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Viisakas on valdkonna osas enne kodutöö ära teha, kui kedagi "matile maadlema" kutsuda!
Nimetad ennast tootmist ja autondust tundvaks spetsialistiks aga, mis katseid ja mille lõikes tahad mingiks mõõdetavaks võistluseks korraldada?
Need küsimused on tagant järgi sulle kodutööks, mis pidi enne tehtud olema, kui selliseid naljakatseid kutsud tõsiselt võtma.
Sa ikka ei adu, et ma ei allu ebakompetentsusest tulenevatele provokatsioonidele.
Nimetad ennast tootmist ja autondust tundvaks spetsialistiks aga, mis katseid ja mille lõikes tahad mingiks mõõdetavaks võistluseks korraldada?
Need küsimused on tagant järgi sulle kodutööks, mis pidi enne tehtud olema, kui selliseid naljakatseid kutsud tõsiselt võtma.
Sa ikka ei adu, et ma ei allu ebakompetentsusest tulenevatele provokatsioonidele.
WhoIsTheMaster kirjutas:Enne kui hakkad omakorda küsimustega pommitama, oleks viisakas minu omadele vastata!
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Vähemalt on vabal ajal midagi huvitavat foorumist lugeda
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Tühi loba suhu tagasi.
Pole ennast tootmist JA autondust tundvaks spetsialistiks nimetanud. Jah tootmisega olen igapäevaselt seoses, autondus on siiski hobikorras.
Kuna autode detailide tootmine on sama mis üldine tootmine, siis selle kohapealt need asjad omavahel ei erine.
Sina väitsid, et B kategooria originaal varuosade materjalid on ebakvaliteetsed(valuvormid jms.), mina pakkusin võimalust teha katseid kontrollimaks originaal B ja Originaal A varuosade materjalide kvaliteete.
Kasvõi võttes aluseks sildades olevate õõtsade valudetailide uurimise.
Sina sellest keeldusid ja pöörasid naljaks.
Nii et anna aga hagu ja vasta minu pikas postituses välja toodud küsimustele ning lükka ümber minupoolsed väited.
Võid alustada "päeva naelaga", see peaks kõige keerulisem olema. Ja ei mingit ümmargust juttu. Minusilmis oled selle väitluse juba kaotanud, sest senimaani on vastuseks kõlaanud vaid ümmargused väited, eiramine ning otsene solvamine.
Pole ennast tootmist JA autondust tundvaks spetsialistiks nimetanud. Jah tootmisega olen igapäevaselt seoses, autondus on siiski hobikorras.
Kuna autode detailide tootmine on sama mis üldine tootmine, siis selle kohapealt need asjad omavahel ei erine.
Sina väitsid, et B kategooria originaal varuosade materjalid on ebakvaliteetsed(valuvormid jms.), mina pakkusin võimalust teha katseid kontrollimaks originaal B ja Originaal A varuosade materjalide kvaliteete.
Kasvõi võttes aluseks sildades olevate õõtsade valudetailide uurimise.
Sina sellest keeldusid ja pöörasid naljaks.
Nii et anna aga hagu ja vasta minu pikas postituses välja toodud küsimustele ning lükka ümber minupoolsed väited.
Võid alustada "päeva naelaga", see peaks kõige keerulisem olema. Ja ei mingit ümmargust juttu. Minusilmis oled selle väitluse juba kaotanud, sest senimaani on vastuseks kõlaanud vaid ümmargused väited, eiramine ning otsene solvamine.
Süda on BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: A vs B-osa
Päeva nael on siin need su küsimused ja naljaks nimetasid oma aktsiooni esimesena just ise.
Takata case-st ei tea sa seega sisuliselt mitte midagi. Tead, et mõni BMW mudel on asjaga seotud ja sellega kõik piirdub. Hiljem õhtul selgitan aeglastele, milles seisnes nende toote nõrkus. Niipalju ütlen aga ette, et probleem ilmnes kontrolli jaoks ajalise faktoriga, mitte tooteliini qc astmes, mis ppm või yield-ditav.
Välja pakutud testid on eos tühikargamine, sest asi on detaili (varuosa) kõikide komponentide summaarne mõju ja tulemus mitte nii nagu naljakargamise jaoks ettepanek tehti.
Silladetailides on omal kohal väga palju muutujaid, sh temperatuur ja ilmastikutingimused. Annab järgi väike sent € kokkuhoitud närune kummitihend ja korrosioonikindlus on olematu, mis detailile kiire lõppmängu tekitab. Lisaks sellele hävitab ka muud sünergilised detailid. Näiteks lõppenud amordi hävitav mõju ülejäänud silladetailidele.
Auto-, elektroonika-, metallitööstus või veel mõni (meditsiin jne) omavad sarnasusi aga on samal ajal ka väga erinevad. Metallitööstus oma nime algses tähenduses ei mahuta kõike seda, mida võrrelda - jutt ei ole sellest killast, et Eestis on elektroonikatööstus metalliliidu kausis. Jutt on valdkonna olulistest erisustest ja loomulikult ka asjaomastest keerukustest.
Takata case-st ei tea sa seega sisuliselt mitte midagi. Tead, et mõni BMW mudel on asjaga seotud ja sellega kõik piirdub. Hiljem õhtul selgitan aeglastele, milles seisnes nende toote nõrkus. Niipalju ütlen aga ette, et probleem ilmnes kontrolli jaoks ajalise faktoriga, mitte tooteliini qc astmes, mis ppm või yield-ditav.
Välja pakutud testid on eos tühikargamine, sest asi on detaili (varuosa) kõikide komponentide summaarne mõju ja tulemus mitte nii nagu naljakargamise jaoks ettepanek tehti.
Silladetailides on omal kohal väga palju muutujaid, sh temperatuur ja ilmastikutingimused. Annab järgi väike sent € kokkuhoitud närune kummitihend ja korrosioonikindlus on olematu, mis detailile kiire lõppmängu tekitab. Lisaks sellele hävitab ka muud sünergilised detailid. Näiteks lõppenud amordi hävitav mõju ülejäänud silladetailidele.
Auto-, elektroonika-, metallitööstus või veel mõni (meditsiin jne) omavad sarnasusi aga on samal ajal ka väga erinevad. Metallitööstus oma nime algses tähenduses ei mahuta kõike seda, mida võrrelda - jutt ei ole sellest killast, et Eestis on elektroonikatööstus metalliliidu kausis. Jutt on valdkonna olulistest erisustest ja loomulikult ka asjaomastest keerukustest.
Re: A vs B-osa
Teeks asja veel segasemaks ja tooks sisse ka tarkvara. Teame ju, et tänapäeva tootmisprotsessis, tarneahelas jne on andmete säilitamine, nende terviklikus ja käideltatavus ülioluline. Kas eelkõnelejad nõustuvad minuga?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)