2.0d ja 3.0d karterituulutused erinevad?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

2.0d ja 3.0d karterituulutused erinevad?

Postitus Postitas martinlink »

2.0d: http://bmwfans.info/parts-catalog/11127799224/" onclick="window.open(this.href);return false;
3.0d: http://bmwfans.info/parts-catalog/11127799225/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ehk siis praegu on mu 2.0d peal 3.0d küljest tulnud tuulutusklapp ja sees värske filtrirull. Väikesest torust, mis karterituulutust turboga ühendab, tilgub endiselt igal lahtiühendamisel mingi kogus õlisegust soga (kuigi vähem, kui varem vortex süsteemiga).

Siit küsimus - mis erinevus nendel klappidel füüsiliselt on? bmwfansi järgi kaaluvahe olemas, ehk mingi vahe peab olema.

Ise kahtlustan, et 3.0 jaoks mõeldud klapi kaanes olev vedru+membraan on natuke jäigem ja klapp sulgub suurema tõmbega turbost. Minu väiksema turboga ei tõmmata klappi kinni ja kiirenduse ajal surub õliaurusid läbi tuulutuse turbosse ja sisselaskesse.

Äkki on kellelgi need kaks kõrvuti käes olnud ja teavad erinevusi öelda?
Võib pakkuda ka 2.0d jaoks mõeldud kaant, kui kellelgi üle on jäänud.
Vasta